spido Posted 22 april 2009 Report Share Posted 22 april 2009 Nog niet zo lang geleden kocht ik een dubbel-CD met historische Magna Carta werken: en nog meer... Want ik dacht "Ze zijn er al sinds 1969: dan zijn ze binnenkort vast verdwenen!" (Want zo g Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 april 2009 Report Share Posted 22 april 2009 Spido bedankt, deze heb ik nu besteld. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 23 april 2009 Report Share Posted 23 april 2009 Mijn stapeltje magna carta vinyl groeit gestaag. Zit nu op vijf geloof ik. Lord of the Ages is prachtig. Let trouwens eens even op aan het einde van 'two old friends'. Je hoort bij mijn dat ze daar zijn begonnen met het opnemen van de track erna, nog voordat 'two old friends' helemaal was uitgeklonken. Per ongeluk het uiteindje gewist dus. Staat dat niet op je CD? Let me know, neem ik mijn LP even op. Tis grappig "So I asked the coalman just for a laugh how many times did he take a bath as many times said he, as the bath takes me" Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 april 2009 Report Share Posted 23 april 2009 [...]Let trouwens eens even op aan het einde van 'two old friends'. Je hoort bij mijn dat ze daar zijn begonnen met het opnemen van de track erna, nog voordat 'two old friends' helemaal was uitgeklonken. Per ongeluk het uiteindje gewist dus. Staat dat niet op je CD? Let me know, neem ik mijn LP even op. Tis grappig Misschien dat Spido hier nog wat over weet te zeggen, maar mijn cd's zullen pas volgende week binnenkomen. Ik bleek nog wat op mijn verlanglijstje te hebben staan dat nu voor de vertraging zorgt. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 april 2009 Author Report Share Posted 23 april 2009 Beste mumsoft, Ben een paar dagen weg. Maar als ik terug ben, ga ik er vast nog even goed naar luisteren. (Tot dusverre was me niets vreemds opgevallen, overigens.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 april 2009 Report Share Posted 24 april 2009 Beste mumsoft, Ben een paar dagen weg. Maar als ik terug ben, ga ik er vast nog even goed naar luisteren. (Tot dusverre was me niets vreemds opgevallen, overigens.) We'll wait and hear. Ik dacht ook al, wat is het hier stil... M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 27 april 2009 Report Share Posted 27 april 2009 Waar was Spido heen al die tijd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 28 april 2009 Report Share Posted 28 april 2009 Mijn stapeltje magna carta vinyl groeit gestaag. Zit nu op vijf geloof ik.Lord of the Ages is prachtig. Let trouwens eens even op aan het einde van 'two old friends'. Je hoort bij mijn dat ze daar zijn begonnen met het opnemen van de track erna, nog voordat 'two old friends' helemaal was uitgeklonken. Per ongeluk het uiteindje gewist dus. Staat dat niet op je CD? Let me know, neem ik mijn LP even op. Tis grappig Stijn, zit er net gloedjenieuw naar te luisteren. Het is nummer 2 op de cd, en daarna komt Lord of the Ages. Het effect dat jij hebt zit zeker niet op deze cd. Ik denk bij Spido dus evenmin. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 ga ik 'm binnenkort even voor je online slingeren . Staat boven op de PC, meisje ligt al te slapen dus kan er even niet bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 april 2009 Author Report Share Posted 29 april 2009 Beste s_k, "Two Old Friends" (nr. 2 van Disc Two) eindigt heel subtiel en natuurlijk, met een kort glissando omhoog op de bas, gevolgd door stilte. En vanuit die stilte volgt dan de mooie inzet van "Lord of the Ages". Nee, via de CD is het door jou beschreven effect niet te horen. Kan het zijn dat er een pre-echo op/in de plaat zit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 april 2009 Report Share Posted 30 april 2009 11 mei in Carr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 ga ik 'm binnenkort even voor je online slingeren .Staat boven op de PC, meisje ligt al te slapen dus kan er even niet bij. Is dat de Schone Slaapster en komt er alsmaar geen prins? Ik heb nu wel genoeg tijd gehad om e.e.a. te beluisteren. Helaas wordt mijn beginnend plezier vergald door een paar scherpe ss-en. @Duck: Nog overwogen daarheen te gaan, maar nog niet fan genoeg. En we willen niet twee zeer gewilde plaatsen van de oude hap afsnoepen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 Scherpe S-sen? Tijd om de LP te kopen! Die heeft dat zeker niet. Wil 'm ook best voor je op een ander medium zetten, hoor . Schone slaapster is het wel ja. Of ik een prins ben... Some say I am, some say I'm not ;D. All I know is dat je nog een fragmentje van me tegoed houdt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts