Jump to content

Jan Allaerts

Petwin
 Share

Recommended Posts

Mijn verblijf was dus kort hier...

Je gaat je toch niet weg laten jagen door een enkele zuurpruim :confused::huh:

Komop zeg, Petwin. Ik heb Kraus als een zeer aimable mens mogen leren kennen, maar hij is m.i. de laatste tijd wat zuurder geworden. Zoals Miracle het al zegt. Helaas, moet ik hetzelfde constateren. Maar blijkbaar horen dit soort dingen bij een forum..... Kraus is HEAR de laatste tijd ook weinig te vinden. Zoals meerderen trouwens. Ook helaas dus....

Blijf dus gewoon je bijdragen doen, ik zie ze als een positieve bijdrage.

Groeten,

Ren

Guest Rein!

Wat weer een lange tenen hier.

Aan weglopers heb je niets. Dat geld niet alleen voor Petwin maar ook in het verleden voor bijvoorbeeld Kraus, KT88, Kermit en Jacco.

Kop d'r veur zeggen ze in Groningen. Laat je niet uit het veld slaan door wat posts die je niet bevallen.

Zo is het maar net Rein.

Al dat zeikerige gedoe over het gekwetste zieltje.

Wanneer je niet de hele tijd verwacht bevestigd te krijgen hoe geweldig jij of je setje zijn is er niks aan het handje.

Veren in je reet, dat kietelt alleen maar.

We gaan in de aanval. Weg met dat geleuter. De meeste sets klinken voor geen meter.

In het geweer tegen de egotripperij, daar ben ik helemaal voor. "De meeste sets klinken voor geen meter" daar ben ik het helemaal niet mee eens. Bijna altijd als ik bij iemand op bezoek kwam, vond ik het vrij goed tot fenomenaal klinken, ondanks dat ik dan toch maar mooi een zuurpruim ben. De verslagen staan allemaal op het forum.

Draait iemand op zijn spulletjes, bij hem thuis, zijn muziek met enthousiasme, dan zit je vrijwel altijd goed. Juist dat altijd wat willen "verbeteren", de weg daar naar toe en de beoordeling van de resultaten er van, daar twijfel ik nog al eens aan.

In mijn ervaring staat de woordenbrij op het forum meestal nauwelijks in relatie tot de werkelijkheid.

Dit topic over de inspeeleffecten van een Jan Allaerts is daar een goed voorbeeld van. Men zwetst maar wat, herhaalt zichzelf voor de 100e keer en wil dan nog graag horen hoe ter zake kundig men is. Verspilde tijd wat de hifi betreft maar wel lekker geforumd natuurlijk. Ieder zijn meug.

Dat wilde ik even van je horen. Zo'n zuurpruim ben je namelijk niet. De wederzijdse bezoekjes zijn wat mij betreft zeer te waarderen.

Toch heeft dat JA element wat inspeel tijd nodig om goed te presteren. heb ik zelf ervaren, zoals eerder gemeld.

Wanneer kom je weer een keer langs? Mag ook in combi met een rondje 9 holes. :D Kom je zeker op de fiets.

Aan weglopers heb je niets. Dat geld niet alleen voor Petwin maar ook in het verleden voor bijvoorbeeld Kraus, KT88, Kermit en Jacco.

Kop d'r veur zeggen ze in Groningen. Laat je niet uit het veld slaan door wat posts die je niet bevallen.

Goh, en ik sta niet in dat rijtje 489.gifapplaudit.gif

Heintje Davids :D

Heintje Davids :D

Leeft die nog :huh::P:lol:

Ok... Ik wil best wel reageren hoor. Ten eerste, ik begrijp nu waarom SIRE haar nieuwe campagne is gestart. Volgens mij heeft niemand op dit forum jou iets misdaan...toch voel je je genoodzaakt te laten weten dat je ver boven die zelfingenomen idioten staat. Ik zie dat je bijna 5000 posts hebt gedaan, daar zit geen gezwam tussen?

For the record...

Mijn JA speelde rechts duidelijk harder toen ik mijn eerste post deed. Na meerdere uren is het geluid netjes in het midden gaan staan.

Feit is dat diegene die ZELF ervaring hebben met een JA hebben bevestigd dat zij soortgelijke "inspeelperikelen" hebben gehad.

Daar kon ik wat mee want ik wist niet dat eea zo dramatisch zou kunnen zijn. Ik geholpen door het forum, leuk!

Jij hebt niets gezegd in het begin dus het is vrij makkelijk nu te zeggen dat je het allemaal beter weet.

Ik wil mezelf geen expert noemen zoals jij klaarblijkelijk bent maar ik ben al jaren met muziek bezig en ben ook een "beetje technisch". Verder weet ik wat ik hoor.

Een draaitafel is een vrij simpel stukje techniek. De variabelen die meespelen hebben we allemaal bij natuur en wiskunde op het voortgezet onderwijs mogen leren.

Ik ben niet met voodoo in hifi bezig maar slechts met de muziek.

Het topic was blijkbaar spannend voor velen want ik constateer dat er zelden zoveel reacties waren op

Nee, tuurlijk niet. Jij komt en gaat wanneer je wilt, net als ik trouwens. B) Dat theatrale gedoe, zo van "ik heb het hier helemaal gehad" en "nu kom ik

Ik vind dit wel jammer en ook onnodig. Ik kan die iritatie ook niet echt plaatsen. In ieder geval heeft het opgeleverd dat een JA element inderdaad inspeeltijd nodig heeft en dat had ik in deze mate niet geloofd.

In ieder geval heeft het opgeleverd dat een JA element inderdaad inspeeltijd nodig heeft en dat had ik in deze mate niet geloofd.

......en niet alleen een JA element heeft dat nodig. Zelfs mijn Goldring 1042 heeft na verloop van tijd een periode gehad dat hij kanaalongelijkheid had. Zo ook met mijn Benz ACE lo. en al eerder heb ik dat met verschillende andere elementen al geconstateerd. De

.......Dat wilde ik even van je horen. Zo'n zuurpruim ben je namelijk niet. De wederzijdse bezoekjes zijn wat mij betreft zeer te waarderen.

Toch heeft dat JA element wat inspeel tijd nodig om goed te presteren. heb ik zelf ervaren, zoals eerder gemeld.

Wanneer kom je weer een keer langs? Mag ook in combi met een rondje 9 holes. :D Kom je zeker op de fiets.

Na dit Komop zeg, Petwin. Ik heb Kraus als een zeer aimable mens mogen leren kennen, maar hij is m.i. de laatste tijd wat zuurder geworden. Zoals Miracle het al zegt. Helaas, moet ik hetzelfde constateren. Maar blijkbaar horen dit soort dingen bij een forum..... Kraus is HEAR de laatste tijd ook weinig te vinden. Zoals meerderen trouwens. Ook helaas dus.... geschreven te hebben, moet ik even benadrukken, dat Kraus HEAR bijna niet meer komt, en in zijn postings toch wat, laat ik het "onverdraagzamer" noemen, overkomt. Dat kende ik uit het verleden niet van hem. Er is blijkbaar iets gebeurt wat ik gemist heb..... Heeft dus niets met de persoon "live" te maken. Live is alles anders......

En waarom niet meer HEAR komen? Niet interessant meer, hele andere interesses op dat moment, verongelijkt door wat tegengas, verongelijkt door onredelijkheid, ik weet het niet. Jammer blijft het......

En waarom niet meer HEAR komen? Niet interessant meer, hele andere interesses op dat moment, verongelijkt door wat tegengas, verongelijkt door onredelijkheid, ik weet het niet. Jammer blijft het......

Hoi Ren

Godsamme Kraus, heb je nou niet door dat de enige reden dat jij hier nog rondwandelt is dat mensen hier ontzettend veel geduld hebben met iemand die de hele godsganselijke tijd loopt de zaniken?

Man ik hoop dat je wat aardiger bent op de meeting... ongelofelijk zeg.

Heb je zelf nou echt niet in de gaten dat je zonder enige reden steeds weer topics en mensen de afgrond in helpt!?

Je wordt weer bedankt.

• Members
Godsamme Kraus, heb je nou niet door dat de enige reden dat jij hier nog rondwandelt is dat mensen hier ontzettend veel geduld hebben met iemand die de hele godsganselijke tijd loopt de zaniken?

Man ik hoop dat je wat aardiger bent op de meeting... ongelofelijk zeg.

Heb je zelf nou echt niet in de gaten dat je zonder enige reden steeds weer topics en mensen de afgrond in helpt!?

Je wordt weer bedankt.

Is dit een poging tot aanvragen van een ban voor