Jump to content

Jan Allaerts

Petwin
 Share

Recommended Posts

Heb maar verwijderd wat ik hier zei.

Laat ik het erop houden dat ik het niet terecht vind dat hij een hand boven het hoofd gehouden krijgt, als hij zich zo gedraagt.

Het is gewoon heel erg onaardig en absoluut niet nodig.

Arden, volgens mij zijn er op dit moment ook een hoop mensen die hun best doen? Ze hebben misschien niet allen het niveau van het vroegere clubje maar wellicht, met goede coaching van de peilers, zou dat nog kunnen komen?

Godsamme Kraus, heb je nou niet door dat de enige reden dat jij hier nog rondwandelt is dat mensen hier ontzettend veel geduld hebben met iemand die de hele godsganselijke tijd loopt de zaniken?

Man ik hoop dat je wat aardiger bent op de meeting... ongelofelijk zeg.

Heb je zelf nou echt niet in de gaten dat je zonder enige reden steeds weer topics en mensen de afgrond in helpt!?

Je wordt weer bedankt.

Is dit een poging tot aanvragen van een ban voor

• Members
Arden, volgens mij zijn er op dit moment ook een hoop mensen die hun best doen? Ze hebben misschien niet allen het niveau van het vroegere clubje maar wellicht, met goede coaching van de peilers, zou dat nog kunnen komen?

Als d

Ik heb via dit forum veel mensen leren kennen van diverse pluimage. En als je eens een keer iets wilt weten krijg je ook via een PB altijd goede info. Ik vind dat echt geweldig.Ik verheug me dan ook op de bijeenkomst in mei.

Kritiek ook op de persoon mag van mij, maar het is natuurlijk altijd hoe je het brengt. Bij Tube 300 vond ik het vervelend dat hij mensen min of meer als onbenul betitelt zonder op de inhoud in te gaan. Het succes van zo'n forum is uiteindelijk dat mensen zich bij de zaak houden.

Overigens vind ik het wel jammer dat mensen afscheid nemen maar zo gaat dat in het echte leven ook helaas.

De sfeer van welleer terug te hopen krijgen, of verwachten, is ijdele hoop. Veranderingen op een forum horen tot de evolutie van hetzelfde. Ik denk ook vaak terug aan de begintijd van het HEAR forum. Toen was het echt een hecht clubje, dat bovendien ook nog behoorlijk wat activiteiten naast het forum gezamelijk deed. Dat krijg je niet meer terug en de vraag is of je dat nog wel wil, omdat het forum toch wel behoorlijk gegroeid is.

Mij is ook opgevallen dat de postings van Kraus soms wat kribbiger zijn dan die, die hij aanvankelijk postte. Ik heb zo'n idee waar dat aan kan liggen, maar zeker weten doe ik het niet. Er is intussen wel al het eea gebeurd hier dat het dagicht niet zo goed kan verdragen. Wellicht dat dat ermee te maken heeft.

Ik ken Kraus als een zeer aimabele man die echt wel in is voor een dolletje op z'n tijd. Ondanks dat ik zijn huidige postings wat minder prettig vind om te lezen, zal ik hem daar niet op aanvallen. Ook daarvoor is er al teveel gebeurd hier en daar heb ik ook deel van uitgemaakt.

Dat ik hier minder post kan ik ook wel uit de doeken doen. Een klein gedeelte is tijdgebrek (of beter gezegd, de onkunde om met tijd om te gaan). Een ander gedeelte is dat er toch wel erg veel herhalingen te lezen vallen. Daarmee bedoel ik dat een hele boel al aan bod geweest is. Er is een zoekfunctie in dit forum waar blijkbaar erg weinig gebruik van gemaakt wordt. Men is of te lui, of men snapt niet hoe het werkt (laten we het maar op het laatste houden :rolleyes: ). Ik ben ermee gestopt om telkens hetzelfde antwoord te geven. Een beetje zelf op onderzoek uitgaan is er blijkbaar niet meer bij. Het derde en laatste punt is toch wel het haantjesgedrag van sommigen. Dat schijnt bij de huidige maatschappij te horen. "Iedereen heeft het beste thuis en dat van een ander is altijd minder dan dat van mij", dat is wat ik hier tamelijk vaak proef (ik lees wel elke dag op dit forum ;) ).

Acceptatie is een kunst en een gave van een mens. Die gave raakt langzaam ondergesneeuwd, ondanks het mooie weer van de laatste tijd :ph34r:

(zo, ik heb ff mijn hart gelucht :D )

focus.gif

Ik meen dat Petwin de bedankjes over de bevindingen/meningen al geventileerd had en dat zijn element nu "rechtgetrokken" is :rolleyes:;)

• Members
[...]

Ik meen dat Petwin de bedankjes over de bevindingen/meningen al geventileerd had en dat zijn element nu "rechtgetrokken" is :rolleyes:;)

Doe dat nou niet joh, ik hoopte op een soort van mini-recensie van zijn eigen set. Ook wel weer eens leuk om zoiets te lezen...

Kraus, ik hoop je wat vaker te zien.

Na wat zeuren is er zowaar een digitaal forum(pje) bijgekomen. Ik kan me herinneren dat jij daar ook in ge

als iemand 100000 euro op 20 vierkante meter wil uitgeven aan een set dan moet ie dat toch lekker zelf weten ,ik vind het leuk om te lezen.

gr :angry: hj :D

Zeg, andromedaaudiodesign, ben jij geen zakelijk deelnemer, en zou je dat dan niet onder je berichtjes moeten zetten?

Nogal logisch dat jij het leuk vindt om te lezen dat iemand zoveel geld wil uitgeven.

M :ph34r: rc

,jij denkt ook alweer dat ik bovenstaande schrijf om er financieel gewin uit te halen. :lol:

Ps ik ben niet alleen zakelijk deelnemer maar ook gewoon medeforummer ,maar dat weten de meesten wel en ik verberg het ook niet :blink:

En dat mijn vriend, is nou het punt.

JA, het forum wordt door ,enkelen , puur gebruikt voor zakelijk gewin.

En het geven van commentaar hierop, is ten strengste verboden.

Net zoals het geven van negatieve berichten die betrekking hebben op "zakelijke" mede forumers.

Ik heb talrijke post zien verdwijnen.

Andersom mag daarentegen wel.

Je kunt gerust Ebay ,als geheel, onbetrouwbaar verklaren, en dan rustig je eigen aankopen blijven doen.

Maarja, ebay is redelijk transparant, dus je kunt het gedrag van iemand redelijk volgen.

Gelukkig heb ik inmiddels een volautomatisch filter die het verkoop gezwam direct overslaat.

En dan aan de topic starter, Petwin,

Mooi dat je zoveel plezier beleeft aan je J.A, wees er zuinig op.

Bij reparatie ben je em zo een half jaar kwijt, Oeps, mag ik dat wel zeggen?

Enneh, Kraus, een zuurpruim???

Arden heeft gelijk: ik ben altijd vrolijk als ik niet chagrijnig ben en Arden kan het weten want ik ken hem als een man met scherpe zintuigen.

Met mij hoeft niemand voorzichtig te zijn en bevalt het niet: recht voor zijn raap svp.

Ok, het bevalt me niet dat elke posting die ik van jou lees een negatieve lading heeft of, nog vaker, gewoon keihard bedoeld is om mensen de grond in te boren.

Ik zou je graag mogen, je hebt hier een bepaalde status verworven en da's niet voor niets.

Maar zoals ik je nu ken vind ik je een onaardig mens en baal ik elke keer als ik zie dat je op het forum komt.

Met medewerking van mijn kant en hopelijk ook van de jouwe roep ik dus: Wat gaan we daaraan doen?

Per PM lijkt me wijs, want denk niet dat de mods hier blij mee zijn.

Heel mooie recensie Petwin, waar ik veel van mezelf in herken.

Als je niet te ver uit de richting woont (Z-H, Oegstgeest) zou ik graag eens bij je komen luisteren of jouw set zo klinkt als wat ik er nu van verwacht, en of dat overeen komt met wat ik graag hoor.

Mvg. Miracle.

Heel mooie recensie Petwin, waar ik veel van mezelf in herken.

Als je niet te ver uit de richting woont (Z-H, Oegstgeest) zou ik graag eens bij je komen luisteren of jouw set zo klinkt als wat ik er nu van verwacht, en of dat overeen komt met wat ik graag hoor.

Mvg. Miracle.

Dank je... 210 Km. Je bent van harte welkom.

hoi Petwin

leuke beschrijving van je set.

Een buizen liefhebber, aangenaam ik speel er zelf ook mee

en bouw al jaren single ended triode versterkers .

Op een gegeven moment gaat toch iedereen aan de buis er is geen ontkomen aan :D

Ook ik ben van enorm groot naar klein gegaan en heb er ook geen spijt van.

in een huiskamer werkt het vaak gewoon veel beter en dan moet ik zelfs 65 vierkante meter vullen.

hoi Petwin

Als je gaat uitnodigen

Hou er dan wel rekening mee dat er mensen zijn op dit forum die als het toevallig niet klinkt zoals thuis het dus helemaal niets is.

zeker als ze zelf niet met buizen spelen.

Ik heb dat ook al meegemaakt en er word dan heel graag verteld hoe rottig dat het wel niet klinkt bij mij

nog voor ik zelf antwoord kan geven

waarom vraag ik me dan af ?

niet dat het mij wat uitmaakt ik doe mijn eigen ding en al jaren.

Zelf ga ik ook regelmatig een avondje ergens luisteren en ik ben nog geen 2 sets tegen gekomen die hetzelfde klinken

en als ik bij mensen kom die serieus met hun hifi hobby bezig zijn klinkt het altijd wel goed vind ik

ik ben zelden een heel slecht klinkende set tegen gekomen.

Maar waar is de werkelijkheid dan die iedereen toch probeert te benaderen?

De bijna net echt ervaring is voor iedereen anders en komt het dichtst in de buurt op hun eigen set.

Wat anderen daar van vinden mag iedereen zelf weten

maar afkraken vind ik niet nodig.

U zijt gewaarschuwd :)

Petwin, prachtverhaal. Petje af. En dat allemaal mooi zonder onze 'hulp'. Ben zeer onder de indruk van je speurtocht, en naar het klinkende resultaat zoals jij het beschrijft.

Maar om mezelf te beschermen zal ik nooit bij je komen luisteren. Voor geen goud rijd ik mee met Miracle, niet dat hij slecht rijdt -verre van dat-, maar de aanblik en het aanhoren van al dat moois wat me wacht aan het eind van die martelend lange rit zou me ongetwijfeld onsterfelijk jaloers maken.

Want hier ben ik lang niet van overtuigd:

"De bijna net echt ervaring is voor iedereen anders en komt het dichtst in de buurt op hun eigen set."

Nee, het kan alt

Nou kraus ik proef hieruit dat je moeite hebt met het soort van topics die iemand opent, het komt op mij een beetje zuur( calvinistisch :lol: ) over en als iemand 100000 euro op 20 vierkante meter wil uitgeven aan een set dan moet ie dat toch lekker zelf weten ,ik vind het leuk om te lezen.

Goed lezen is kennelijk ook iets waar sommigen moeite mee hebben. Kraus stoorde zich niet zozeer aan wat iemand uitgeeft maar hoofdzakelijk aan de onnozele reacties en adviezen die daarop kwamen.

Veel meer dan een theekransje waar veel ge-IK en ge-JIJ wordt, en met name veel ge-IK, is het Hear vaak niet helaas. Vind ik ook wel eens jammer en niet erg verheffend, maar stoort mij niet. Gelukkig zijn er nog heel wat krenten in de pap die wel leuk zijn.

;)

Volgens mij is het allemaal jalouzie ,vandaar de term calvinisme ,jij denkt ook alweer dat ik bovenstaande schrijf om er financieel gewin uit te halen. :lol:

Ps ik ben niet alleen zakelijk deelnemer maar ook gewoon medeforummer ,maar dat weten de meesten wel en ik verberg het ook niet :blink:

Nieuwelingen weten het n