Jump to content

Jan Allaerts

Petwin
 Share

Recommended Posts

Guest cve
De JA is, in vergelijking met een bijv. de top modelen van vdH en Lyra wat ronder.

Post Haudio niet meer op dit forum..? :rolleyes:

Die is zijn vakantiefoto's nog aan het inplakken!

De JA is, in vergelijking met een bijv. de top modelen van vdH en Lyra wat ronder.

Post Haudio niet meer op dit forum..? :rolleyes:

Het element waar het over gaat is niet gekocht bij Haudio

daar is niets meer aan te verdienen

Wat een komiek ben jij. :P:D

Haudio heeft computerproblemen met de computers. Daarbij heeft Haudio in de allereerste posting via mij ook al antwoord gegeven op de eigenlijke vraagstelling over kanaalsongelijkheid.

Het gaat niet altijd om geld verdienen, maar juist om goede voorlichting en dat had die verkoper in Dld waar het JA element is gekocht ook moeten doen.

Just my 2 cents.

Waarheid als een koe Audiofreak. Ik heb hem natuurlijk ook gebeld. Het fenomeen inspelen was hem natuurlijk wel bekend, hij had nog geen ervaring met l-r verschillen. Hij heeft me daarna nog twee keer teruggebeld om te vragen of e.e.a. op zijn plaats aan het komen was en naar mijn zin was. Mocht er iets geweest zijn, dan zou het element terug naar Belgie gegaan zijn en had ik een vervangend element gekregen van hem to de JA weer klaar zou zijn. Niks mis met de service:)

Het gaat niet altijd om geld verdienen, maar juist om goede voorlichting en dat had die verkoper in Dld waar het JA element is gekocht ook moeten doen.

De manier van werken van Henk is natuurlijk niet helemaal doorsnee. Hij is gewoon heel ambitieus mbt tot "zijn"produkten.

De manier van werken van Henk is natuurlijk niet helemaal doorsnee. Hij is gewoon heel ambitieus mbt tot "zijn"produkten.

Is heel goed mogelijk. De enige reden waarom ik geen ~600 Km gereden heb voor dit element was dat het met 100 ook klaar was:)

De handelaar waar ik die van mij gekocht heb is welliswaar een JA dealer maar verkoopt deze dingen niet aan de lopende band. Daarnaast heeft JA zelf hier blijkbaar nooit iets over gezegd tegen hen noch de importeur in Duitsland.

Uiteindelijk is eea prima op zijn pootjes tercht gekomen.

De enige reden waarom ik geen ~600 Km gereden heb...

Dealers zouden kunnen worden voorzien van Michelin-sterren. Audio Selectief krijgt er wat mij betreft drie: 'worth the journey' B)

Heb inmiddels veel goede dingen gehoord over Audio Selectief. Product moet natuurlijk goed zijn maar ook service komt bij mij op een gedeelde eerste plaats.

Het vervelende is dat veel mensen er niet voor willen betalen. Eerst luisteren in een zaak en daarna het web afstruinen naar de laagste prijs. Dat is niet eerlijk t.o.v. de handelaar. Mijn laatste aankoop (PH7) kon ik beduidend goedkoper krijgen dan bij mijn "vaste dealer". Zij geven echter zo'n goede service dat geen haar op mijn hoofd erover denkt naar een ander te gaan. Drie sterren voor Audio Excellence in Zevenbergen.

Ik heb ook veel slechte ervaringen met handelaren en fabrikanten die je in de kou laten staan als je ze nodig hebt. Dan zien ze mij nooit meer terug.

Er is ook nog een derde categorie...dat zijn de stomsten... die weten niet wat service is en maken het je daardoor moeilijk iets bij hen te kopen... ja die zijn er bij bosjes...:)

Als er iemand uit het zuiden naar Sneek rijdt moeten we misschien maar eens afspreken?

[...]Product moet natuurlijk goed zijn maar ook service komt bij mij op een gedeelde eerste plaats.

Het vervelende is dat veel mensen er niet voor willen betalen. Eerst luisteren in een zaak en daarna het web afstruinen naar de laagste prijs. Dat is niet eerlijk t.o.v. de handelaar. Mijn laatste aankoop (PH7) kon ik beduidend goedkoper krijgen dan bij mijn "vaste dealer". Zij geven echter zo'n goede service dat geen haar op mijn hoofd erover denkt naar een ander te gaan. Drie sterren voor Audio Excellence in Zevenbergen.

[...]

Correct. De laatste drie jaar heb ik e.e.a. gekocht, en steeds bij de winkel waar ik ernaar ging luisteren. Juist in het geval dat je eerst aan iets wilt kunnen ruiken is het unfair om dan ergens anders goedkoper af te willen zijn (tenzij je armlastig bent, en toch deze dure hobby hebt).

Maar jij hebt het over een vaste dealer, en die vind ik maar niet. Steeds is mijn oog gevallen op iets wat maar op

Correct. De laatste drie jaar heb ik e.e.a. gekocht, en steeds bij de winkel waar ik ernaar ging luisteren. Juist in het geval dat je eerst aan iets wilt kunnen ruiken is het unfair om dan ergens anders goedkoper af te willen zijn (tenzij je armlastig bent, en toch deze dure hobby hebt).

Maar jij hebt het over een vaste dealer, en die vind ik maar niet. Steeds is mijn oog gevallen op iets wat maar op

Als er iemand uit het zuiden naar Sneek rijdt moeten we misschien maar eens afspreken?

Ik ga 4 juni weer "ff" op en neer :D Deze keer met een kennis om zijn JA MC1 Boron MK2 in z'n Rega P9 te laten bouwen. ;)

Ik ga 4 juni weer "ff" op en neer :D Deze keer met een kennis om zijn JA MC1 Boron MK2 in z'n Rega P9 te laten bouwen. ;)

Hoi Sodeju,

4 Juni past bij mij niet, jammer. Ik ga er van uit dat er nog wel andere gelegenheden komen :D