Pjotr Posted 25 november 2010 Author Report Share Posted 25 november 2010 Hoi Lestat, Ja, dat Cerberus het hondje van Hades was heb ik op school ook nog wel mee gekregen. Maar dat er ook Cerberossen bestonden was mij niet bekend De lengte van de UTP kabel zal het niet zijn. Op mijn werk ligt er 100m tussen server en kantoor en dat werkt probleemloos zonder repeater er tussen. Register zal het ook niet zijn denk ik, daar staan alleen set-up parameters in. Waarschijnlijk toch geheugenkrapte zodat de Squeezeserver op je PC te weinig adem krijgt en staat te swappen naar disk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 november 2010 Report Share Posted 25 november 2010 Dat dacht ik ook al... Ben nu wel ongewoon aan het genieten hoor Misschien (of eigenlijk wel zeker) klinkt dit wel beter dan cd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 25 november 2010 Report Share Posted 25 november 2010 Ik heb hem al een tijdje maar het was mijn laatste digitale aanwinst en daar zal het ook wel bij blijven. http://www.audionote.co.uk/products/digital/dac_4.1x_01.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 november 2010 Report Share Posted 25 november 2010 Zier er imposant uit, Tube 300! Zal je vast wel veel plezier op gaan leveren... Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinobe Posted 26 november 2010 Report Share Posted 26 november 2010 Er was wel een heel erg groot verschil tussen streamen vanaf mijn PC (op de eerste etage) en nu vanaf een NAS, iets dat ik eigenlijk niet verwachtte. Yeah right Ben al een tijdje naar een NAS oplossing aan het kijken, maar eens je wat opslag wil (en dus veel disks) loopt het toch aardig op. Een eenvoudig nasje met 1 schijf of 2 schijven is nog betaalbaar maar eens je er 4 wil gaat de prijs pijlsnel omhoog. Ik zou er niet enkel muziek maar ook video, bestanden, foto's op kwijt willen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 november 2010 Report Share Posted 26 november 2010 gewoon serieus aanpakken http://netherlands.emc.com/products/family/symmetrix-family.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts