Lestat Posted 25 april 2009 Report Share Posted 25 april 2009 Een leuk nieuw topic, dacht ik zo. Zoals deze: Van Nu.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 25 april 2009 Report Share Posted 25 april 2009 Een leuk nieuw topic, dacht ik zo.Zoals deze: Van Nu.nl lachen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 25 april 2009 Report Share Posted 25 april 2009 Ipv AC/DC kun je tegenwoordig beter wat andere namen invullen, zoals Metallica, U2, Bruce Springsteen, en zo kan ik nog wel een heel rijtje fossielen opnoemen die weer zijn gaan toeren. Geldgebrek AC/DC is in deze dan nog de meest actieve die ik tot nu toe gezien heb. Metallica mogen ze voor mij weer terugsteken in het bejaardenhuis, U2 vind ik helemaal een verschrikking geworden en Bruce Springsteen......ach laat ik daar maar helemaal geen woorden aan vuil maken. Gewoon zonde dat zulke goede artiesten uit het verleden nu zichzelf verlagen tot artriest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 25 april 2009 Report Share Posted 25 april 2009 dat je nou U2 noem vind ik wel jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Over oudgeworden bands... moet altijd hieraan denken: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Dirigenten rijpen met de jaren, diepzwarte stokoude bluesmannen worden op de knieen aanbeden, maar rockers als Jagger&Co, Daltrey/Townshend etc. moeten maar snel het bejaardenhuis in. Die ouwe zakken kunnen toch niet meer vernieuwen en als ze dan toch eens wat nieuws doen worden ze afgerekend op het feit dat het toch echt niet meer de ouwe Stones of Who zijn. 'K snap er werkelijk niets meer van, leid ik aan een gebrek aan hokjesgeest? Is dat ernstig? Does Humor Belong in Music? --FZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Dirigenten rijpen met de jaren, diepzwarte stokoude bluesmannen worden op de knieen aanbeden, maar rockers als Jagger&Co, Daltrey/Townshend etc. moeten maar snel het bejaardenhuis in. Die ouwe zakken kunnen toch niet meer vernieuwen en als ze dan toch eens wat nieuws doen worden ze afgerekend op het feit dat het toch echt niet meer de ouwe Stones of Who zijn. 'K snap er werkelijk niets meer van, leid ik aan een gebrek aan hokjesgeest? Is dat ernstig? Does Humor Belong in Music? --FZ Ja. Ook voor humor heb je een gezond stel hersenen nodig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Dirigenten rijpen met de jaren, diepzwarte stokoude bluesmannen worden op de knieen aanbeden, maar rockers als Jagger&Co, Daltrey/Townshend etc. moeten maar snel het bejaardenhuis in. Die ouwe zakken kunnen toch niet meer vernieuwen en als ze dan toch eens wat nieuws doen worden ze afgerekend op het feit dat het toch echt niet meer de ouwe Stones of Who zijn. 'K snap er werkelijk niets meer van, leid ik aan een gebrek aan hokjesgeest? Is dat ernstig? Does Humor Belong in Music? --FZ beetje off topic maar wel een waar punt Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 dit is vast ook heel gezellig soort zombie holocaust mosh pit Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 haar foto heeft tot heel wat melige morph momenten geleid enz enz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Dirigenten rijpen met de jaren, diepzwarte stokoude bluesmannen worden op de knieen aanbeden, maar rockers als Jagger&Co, Daltrey/Townshend etc. moeten maar snel het bejaardenhuis in. Die ouwe zakken kunnen toch niet meer vernieuwen en als ze dan toch eens wat nieuws doen worden ze afgerekend op het feit dat het toch echt niet meer de ouwe Stones of Who zijn. 'K snap er werkelijk niets meer van, leid ik aan een gebrek aan hokjesgeest? Is dat ernstig? Does Humor Belong in Music? --FZ Oude blues mannen leven de blues, zijn de blues en weten niet beter en maken zo nieuwe roem totdat ze omvallen. Jack Mikker, Daltreeeeeeee........ etc. teren op oude roem en hebben pretenties die daarop gebaseerd zijn met nieuwe dingen. Kortom: "Wat ik nu doe is goed omdat ik in het verleden een succes behaald heb". De Blues is de Blues en alleen het hier en nu is geldig. Dat is goed of niet goed ongeacht de artiest, of die nu jong of oud is. Dat is wel een groot verschil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 We moeten allemaal doorwerken tot na de pensioenleeftijd Het moet niet gekker worden! M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts