Jump to content

Miracle and Audio

Miracle.
 Share

Recommended Posts

Nu mijn website aardig compleet begint te raken toch maar eens een eigen topic voor openen.

Uiteraard zullen er steeds aanvullingen blijven komen, maar ik vind de site nu onderhand aardig compleet.

Miracle and Audio

Commentaar over wat er eventueel nog verbeterd kan worden is uiteraard welkom.

Mvg. Miracle.

Misschien nog een sjieke Stax-headset voor op het toilet?

:lol::lol: Het is dat ik niet zo'n voorstanden ben van speakers naast mijn oren, anders had dat idd mss nog wel een optie geweest. Nu staan er 2 Heineken speakerkratjes. :lol:

• Members

Weinig aan veranderen, dit is gewoon jij (is dat correct Nederlands?)!

Misschien als enige die foto's.

Als je er op klikt, en je wilt daarna weer terug ben je de site kwijt als je niet op return klikt.

Laat ze desnoods als apart scherm pop-uppen...

Weinig aan veranderen, dit is gewoon jij (is dat correct Nederlands?)!

Misschien als enige die foto's.

Als je er op klikt, en je wilt daarna weer terug ben je de site kwijt als je niet op return klikt.

Laat ze desnoods als apart scherm pop-uppen...

Die link moet ik er idd nog eens uithalen. Heeft geen zin om ze klikbaar te maken, maar dat doet de software van google automatisch. Eens kijken hoe ik dat uit kan zetten.

Als iemand mij dat kan vertellen hoe je dat doet hoor ik dat graag. Heb net eens gekeken, maar ik kan het niet vinden.

ik heb je site eerder bezocht , ziet er goed uit man .

mischien dat je je muziek keuze of muziekcollectie kan tonen.[dat je zo gek ben op U2 b.v.] :D of bezochte concerten.

gr henkes

mooie site, zit goed in elkaar, overzichtelijk.

leuk om te lezen.

Leuke site hoor.

Misschien zou je de geschiedenispagina toch ook nog met wat foto's kunnen verfraaien. Want al waarschuw je ervoor; het is nu wel een erg grote lap tekst en je noemt genoeg dingen waarbij een plaatje zou kunnen.

Een vraagje:

Waarom "Miracle and Audio" als alles verder Nederlands is? Misschien met het oog op een toekomstige engelstalige uitbreiding?

@Henkes: De muziekkeuze en collectie gaat binnekort ook nog een pagina aan gewijd worden. Ben nu eerst maar eens een goede, overzichtelijke database aan het maken van mijn collectie. 700LP's & 600 CD's.

Bezochte Concerten zou een heel snel vollopende pagina worden. Ik ga zo'n 1-2 keer per maand naar een concert en bijna iedere vrijdagavond naar een caf

Leuke site hoor.

Misschien zou je de geschiedenispagina toch ook nog met wat foto's kunnen verfraaien.

Toch maar eens op het net aan het spitten geweest of ik een foto van de oude radio/plaatjesdraaierd van mijn ouders toen kon vinden, en heb hem nog gevonden ook. Zelfs mijn eerste plaatjesdraaierd met bijbehorende plastick speakers kon ik vinden. Foto's dus maar toegevoegd, dat breekt die lap text nog wat. :lol:

Wie weet wat ik er verder nog bij zal vinden... :rolleyes::unsure:

Guest kikkervisje
Ik heb niet zoveel met dit soort exhibitionisme.

Maar ieder zijn meug... :D

Laat mij eens raden. :D Jij bent nu je platen aan het natellen. :rolleyes:

@Kappa7: Bedankt. Ik denk dat daar voor velen wel wat herkenning in zal zitten. Veel vrienden van me zijn op een vergelijkbare manier begonnen met audio & muziek.

@fmjwillems: Bedankt. De update's zullen de aankomende tijd niet zo heel snel meer op elkaar volgen schat ik zo in. Als ik nu nog wil verbeteren zal ik daar behoorlijk voor moeten sparen, of zelf een hoop werk voor verrichten.

@Rein: Als je niets hebt met dit soort exhibitionisme, waarom kijk je er dan wel naar en reageer je er dan ook nog op?

Ieder zijn meug ja. Ik heb niets met landschap & dialect. Koken, eten, drinken & drank dan weer wel. :D