Guest kikkervisje Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Black water park van Opthe is hun enige album wat ik niet op vinyl heb zover ik weet. Voila: http://www1.gemm.com/ddc/search.pl?&di...above=.001& Klopt ja ik heb de LP ook wel eens op Ebay voor soort gelijk bedragen gezien, dan komen er nog verzend kosten bij en moet je maar hopen dat de LP ook werkelijk wordt verstuurd. Ik ben er huiverig voor om LP's CD's bij voor mij onbekende sites in het buitenland te kopen. Misschien onterecht, wel heb ik wel eens op ebay geboden, dat is nooit wat geworden omdat ik geen geschiedenis heb met ebay. Maar ik zal vanavond de site even beter bekijken. Ik zag turn loose the swans er ook staan, 2 keer zelfs 1 keer voor $144 en 1 keer voor $200, daar wordt een mens niet vrolijk van. Gemm is best betrouwbaar en niet alle aanbiedingen komen van over zee. Effe goed in het snotje houden! Ja.. je moet natuurlijk wel zelf opletten dat jij niet je budget teboven gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Wat ik nog zoek op vinyl is: Opeth: Black water park [...] Eigenlijk alles wel van Candlemass behalve epicus doomicus metallicus want die heb ik al. Dit soort dingen een beetje, ik heb net wel via internet de nieuwe LP van My Dying Bride besteld, deze was alleen via de site van het label te koop en er worden er maar 1000 gemaakt. Weet niet of alles wat ik nu opnoem op vinyl is uitebracht maar veel wel, dit zijn wel een beetje de dingen die ik zoek. Black water park van Opthe is hun enige album wat ik niet op vinyl heb zover ik weet. Mordante, ik heb laatst een knipseltje gezien over een hal in Leiden waar duizenden lp's te koop zijn. Ik ben even de exacte naam en locatie vergeten, maar kan het wel voor je opsnorren als je niet meteen weet wat ik bedoel. M rc Groenoordhal zal dat geweest zijn gok ik, daar woon ik op loopafstand vandaan. Echter mijn heeft wijselijk besloten dat we het even rustig aan moeten doen met de Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Ik neem aan dat het hier een platenbeurs betreft? Dus niet dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Ik neem aan dat het hier een platenbeurs betreft? Dus niet dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Nee, het is een vast adres. Maar zal vanavond kijken of het knipsel nog in huis rondwaart. Zal wel, want mijn vent wilde nog een LP van Bob Dylan bemachtigen. De LP's zouden er i.i.g. niet zo duur zijn en ook afkomstig van opgedoekte verzamelingen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Hebbes: In de voormalige Lamanhal aan Overrijn 2 in Leiden zijn tegenwoordig behalve antieke spullen ook lp's en 12'es te koop. De hal is op vrijdagmiddag en zaterdagmiddag van 12 tot 17 uur open. De Collectie bestaat uit zo'n tweehonderdduizend lp's en 12'es in alle genres [...] De collectie bestaat voor 80% uit gebruikte platen. De rest is nieuw. Alle platen kosten 4 euro per stuk, en 25 euro voor 10 stuks. Bron: Leids Dagblad 11-5-2009 Dit lijkt me voor jullie een walhalla Groet, M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Weet niet of alles wat ik nu opnoem op vinyl is uitebracht maar veel wel, dit zijn wel een beetje de dingen die ik zoek. Volgens mij zijn Mandylion en Nighttime Birds niet op LP uitgebracht. De laatste 3 albums zijn volgens mij wel op vinyl uitgebracht, maar dat zijn albums van nadat Century Media weg zijn gegaan. Volgens mij zag Century Media niet zoveel in vinyl (en op het laatst ook niet meer in The Gathering). Souvenirs, Home en The West Pole zijn wel op vinyl uitgebracht, maar ik weet niet of je die albums interessant vindt (of misschien heb je ze al)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Hebbes: In de voormalige Lamanhal aan Overrijn 2 in Leiden zijn tegenwoordig behalve antieke spullen ook lp's en 12'es te koop. De hal is op vrijdagmiddag en zaterdagmiddag van 12 tot 17 uur open. De Collectie bestaat uit zo'n tweehonderdduizend lp's en 12'es in alle genres [...] De collectie bestaat voor 80% uit gebruikte platen. De rest is nieuw. Alle platen kosten 4 euro per stuk, en 25 euro voor 10 stuks. Bron: Leids Dagblad 11-5-2009 Dit lijkt me voor jullie een walhalla Groet, M rc H Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 mei 2009 Report Share Posted 15 mei 2009 Dit lijkt me voor jullie een walhalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 mei 2009 Report Share Posted 15 mei 2009 Dit lijkt me voor jullie een walhalla Neen dan Waldolala daar gebeurt het! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts