Jump to content

Welke Platenwasmachine ?

Petwin
 Share

Recommended Posts

Gefeliciteerd Petwin. Direct ook maar een echte....

De crisis heeft ook bij jou nog niet toegeslagen. :lol:

Of het een echte is zullen we de komende jaren eens gaan bekijken...met die crises, dat is eigenlijk heel simpel...als we allemaal gewoon door blijven gaan alsof er niets aan de hand is, dan is er geen crises meer... :rolleyes:

Groet

Vind alleen 2000 euro meer iets om aan een set goeie speakers uit te geven. Maar dat komt omdat ik 't niet heb, denk ik.

De prijzen zijn inderdaad wat omhoog gegaan ...voor die 2000 krijg je hem niet meer mee.. Kreeg er wel de stofkap gratis bij... niet dat ik me gematst voelde maar toch, het was ietsje minder pijnlijk:)

Heb trouwens nog nooit platen gewassen met speakers...hoe doe je dat?

Je zet je platen in een rekje naast een grote bak water en smijt daar je (oude afgedankte) speakers in, richting de platen, zodat het water hard daar tegenaan spat. :lol:

....en idd gewoon doorgaan met geld uitgeven zoals we altijd gedaan hebben. Juist door dat potten wat sommigen doen cre

Dikke magneet, achterstevoren op de plaat en aantrekken dat stof? :D

Ik snap je punt, maar my goodness voor dat geld heb ik een hoop nieuwe LP's i.p.v. schone ;D.

Overigens snap ik best dat je er geld aan uit geeft hoor, ik heb het gewoon niet.

...je nieuwe Avatar, ...een Golden Ear voor hun AAS...
AAS%20Gabriel%20Ferrari%20red.jpg

:blink: waanzinnig ding, maar zowel budgettair als waf voor mij een bruggetje te ver. Dat andere rode ding met dat paard lukt ook maar niet :D

De avatar is nog niet helemaal authentiek (eerst een d-camera en een reis naar Itali

...je nieuwe Avatar, ...een Golden Ear voor hun AAS...

:blink: waanzinnig ding, maar zowel budgettair als waf voor mij een bruggetje te ver.

Gaat idd wel erg ver. Da Vinci heeft ook nog de In Unison. Is inprincipe dezelfde speler (Magneetlager etc) Brem geeft toe dat ze klankmatig heel erg dicht bij elkaar komen. Heb ze naast elkaar gehoord, met dezelfde armen en elementen, en kan niet anders dan het daar mee eens zijn. Is marketing technisch natuurlijk wel een beetje lastig, "het kleintje" kost immers beduidend minder. Vrees dat je niet genoeg overhoudt voor het paard:)