paul demo Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Vandaag de nieuwe Dylan binnengekregen. Een echt fantastisch dubbelalbum van deze krassende knar. Maar helaas wordt dit album geleverd met CD, waar ik dus niets mee doe? Is er iemand die interesse heeft voor een nieuwe CD die alleen maar in een papieren hoesje zit en het complete album bevat? Doe een leuk voorstel m.b.t. muziek voor ruilhandel (geen CD's en DVD's) en hij is voor jou. Ik hoor het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Vandaag de nieuwe Dylan binnengekregen. Een echt fantastisch dubbelalbum van deze krassende knar. Maar helaas wordt dit album geleverd met CD, waar ik dus niets mee doe? Is er iemand die interesse heeft voor een nieuwe CD die alleen maar in een papieren hoesje zit en het complete album bevat? Doe een leuk voorstel m.b.t. muziek voor ruilhandel (geen CD's en DVD's) en hij is voor jou. Ik hoor het wel. Dat lijkt me wel wat. Maar ik heb een kast vol lp's, en geen idee wat jij nu leuk vindt (ok, Dylan). Eindhoven is niet naast de deur, anders zou ik zeggen, kom eens langs en zoek wat uit. Maar ik wil niet alles kwijt. Wat mezelf door het hoofd schiet, nu: Red White & Blue. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 kom gewoon naar de hear dag in bussum. gelijk uitzoeken en oversteken. en daarbij luisteren naar een paar pracht jbl's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 ......De LP was aangekondigd voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 30 april 2009 Author Report Share Posted 30 april 2009 Van wie is Red White & Blue ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 april 2009 Report Share Posted 30 april 2009 Van wie is Red White & Blue ? Dat is de opvolger van Harry Muskee's Cuby and the Blizzards Maar kun je niet beter vertellen waar je belangstelling naar uitgaat? Ik heb ook Sparks, Pierce Arrow, Bread, Melanie, just to name a few. Ongeveer 500 LP's waarvan de helft klassiek. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 30 april 2009 Author Report Share Posted 30 april 2009 Van wie is Red White & Blue ? Dat is de opvolger van Harry Muskee's Cuby and the Blizzards Maar kun je niet beter vertellen waar je belangstelling naar uitgaat? Ik heb ook Sparks, Pierce Arrow, Bread, Melanie, just to name a few. Ongeveer 500 LP's waarvan de helft klassiek. M rc Deze klinkt goed, ik stuur je morgen een PM waarin we elkaars adressen kunnen uitwisselen. Kruip er nu in omdat we morgen zeer vroeg moeten vertrekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Van wie is Red White & Blue ? Dat is de opvolger van Harry Muskee's Cuby and the Blizzards Maar kun je niet beter vertellen waar je belangstelling naar uitgaat? Ik heb ook Sparks, Pierce Arrow, Bread, Melanie, just to name a few. Ongeveer 500 LP's waarvan de helft klassiek. M rc Deze klinkt goed, ik stuur je morgen een PM waarin we elkaars adressen kunnen uitwisselen. Kruip er nu in omdat we morgen zeer vroeg moeten vertrekken. Ok, zal hem nog eens draaien om te horen of er geen vervelende tikken e.d. inzitten. En om te horen wat ik nou eigenlijk kwijt ga raken... Zie je PM tegemoet. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Maar helaas wordt dit album geleverd met CD De CD is zoals te doen gebruikelijk weer tamelijk luid opgenomen en genormaliseerd tot aan "0 db". Ik moet nog even vergelijken met de LP of daar anders gemasterd is. Ik vermoed van wel. Waarschijnlijk een album voor de lange adem. Hallo Eric, Het lijkt mij heel sterk dat het album luid is geproduceerd. Meneer Dylan zei een tijdje geleden wanneer hem werd gevraagd over de 'Loudness-war'; “Modern albums have sound all over them. There's no definition of nothing, no vocal, no nothing, just like — static." Bovendien wil een max piek waarde van '0 dBFS' niet gelijk zeggen dat de productie 'geloudnesswarred' is, dit geeft enkel aan dat er digitale limiting is gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Modern times kon ik in elk geval zeer waarderen. Moet nog gaan zitten voor TTL. Ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Als ik durref zal ik ook mijn mening over de cd ventiteren. Krijg hem van Paul deze week, die mijn exemplaar van de LP Red Whiet (eh, White) 'n Blue opgestuurd kreeg. Een ruilhandel waar de postbode tenminste nog wat aan verdient. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Mening na nogmaals vluchtig doorluisteren: 50/50. 50% goeie nummers, 50% mindere en toch 2 of 3 tracks die echt heel triest zijn. Geen echte uitschieters. Deze had 'ie van mij mogen laten . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts