luxmanL81 Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 ...............grappig dit artikel en glijk maar is geluisterd en ja hoor IN WELKE BEATLESSONG HOOR JE PAUL McCARTNEY VLOEKEN? maandag 27 april 2009 Omdat ik veel over The Beatles hebt gelezen dacht ik wel alles te weten over de ins en outs van hun opnames. Hoe kon ik mij vergissen. Ik had net genoten van Here, There and Everywhere door Geoff Emerick, de man die technicus was bij de opnamen van Sgt. Pepper en Abbey Road, en nog andere Beatlesopnames. Voor liefhebbers een onmisbare boek, een geweldig verslag over hun studio werk. Vanochtend las ik Emerick's verslag over de opname van Hey Jude. Emerick was niet de technicus bij die opname - die begon niet in Abbey Road Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 30 april 2009 Report Share Posted 30 april 2009 Het boek is een aanrader. zie hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 1 mei 2009 Author Report Share Posted 1 mei 2009 Het boek is een aanrader.zie hier het boek heb ik op jou aanraden in 2006 ook gelijk gekocht.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 het boek heb ik op jou aanraden in 2006 ook gelijk gekocht.............. Dat weet ik, maar anderen weten misschien niets van die voorgaande berichten en zijn mogelijk ook ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts