sonnyh Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Ik heb een hardman en kardon AVR 335 en wil het volgende realiseren. Ik heb een HDX 1000 media box. Het heeld wil ik via mijn AVR 335 naar mijn philips amboilight tv laten lopen. Vanuit de mediabox met een componentkabel het signaal in de AVR 335 en via een svideo naar mijn TV. Ik probeer va nalles maar krijg geen beeldsignaal op tv. weet iemand of dit kan of wat ik wellicht fout doe in bijvoorbeeld een aansluiting of de bedieing vann de AVR 335 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Ik heb een hardman en kardon AVR 335 en wil het volgende realiseren. Ik heb een HDX 1000 media box. Het heeld wil ik via mijn AVR 335 naar mijn philips amboilight tv laten lopen. Vanuit de mediabox met een componentkabel het signaal in de AVR 335 en via een svideo naar mijn TV. Ik probeer va nalles maar krijg geen beeldsignaal op tv. weet iemand of dit kan of wat ik wellicht fout doe in bijvoorbeeld een aansluiting of de bedieing vann de AVR 335 Verkeerd geplaatst (wat heeft dit met audio te maken???) en hoogstwaarschijnlijk zelfs verkeerd forum. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Ik heb een hardman en kardon AVR 335 en wil het volgende realiseren. Ik heb een HDX 1000 media box. Het heeld wil ik via mijn AVR 335 naar mijn philips amboilight tv laten lopen. Vanuit de mediabox met een componentkabel het signaal in de AVR 335 en via een svideo naar mijn TV. Ik probeer va nalles maar krijg geen beeldsignaal op tv. weet iemand of dit kan of wat ik wellicht fout doe in bijvoorbeeld een aansluiting of de bedieing vann de AVR 335 Verkeerd geplaatst (wat heeft dit met audio te maken???) en hoogstwaarschijnlijk zelfs verkeerd forum. M rc Deze vraag zou je idd beter op het HTforum kunnen stellen vermoed ik. Ik kan je iig niet helpen. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Misschien tijd om er hear maar weer hear van te maken ;D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Misschien tijd om er hear maar weer hear van te maken ;D. Hee, en dat zeg jij? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Vraag is inderdaad meer iets voor het HTForum Waarom wil je perse de component en s-video aansluitingen gebruiken? Zeer ws doet de AVR355 geen conversie tussen component en s-video. Sowieso zal er geen upscaling zijn via de niet HDMI uitgangen. Bespaar jezelf een hoop ellende en gebruik gewoon HDMI. Kabeltjes zijn goed betaalbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts