Petwin Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Hoi, Om de luidsprekers in mijn tuin aan te sturen, zoek ik een "al in one" hifi apparaat. Ik heb nu een Teac mini ding. Klink toereikend, maar is wat diep voor de plaats waar ie moet staan. Ik zoek eigenlijk iets a la Beocenter 2300 of zo (Iets wat je aan de muur kunt hangen) en zou deze ook gekocht hebben ware het niet dat dit ding geen eindversterkers ingebouwd heeft. Een losse eindtrap plaatsen is ook wegens plaatsgebrek niet echt een optie. Het apparaat moet een radio, cd speler en docking mogelijkheid voor Ipod hebben. Hebben jullie idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Iets uit de Nakamichi soundspace serie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Beocenter 2300 + actieve speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Luister liever naar vogeltjes, veel rustgevender. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 4 mei 2009 Report Share Posted 4 mei 2009 moet toch wel een plekje te maken zijn voor een 'echte' set? Ergens in een kastje ofzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 4 mei 2009 Report Share Posted 4 mei 2009 Kende ik niet...zal eens gaan kijken. Bedankt !Deze heeft actieve luidsprekertjes, dus je hebt er niet veel aan. De soundspace 9 heeft de versterkers aan boord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 4 mei 2009 Report Share Posted 4 mei 2009 Heeft Arcam geen nieuw apparaat uit met docking station? gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 mei 2009 Report Share Posted 4 mei 2009 Hoi, Om de luidsprekers in mijn tuin aan te sturen, zoek ik een "al in one" hifi apparaat. Ik heb nu een Teac mini ding. Klink toereikend, maar is wat diep voor de plaats waar ie moet staan. Ik zoek eigenlijk iets a la Beocenter 2300 of zo (Iets wat je aan de muur kunt hangen) en zou deze ook gekocht hebben ware het niet dat dit ding geen eindversterkers ingebouwd heeft. Een losse eindtrap plaatsen is ook wegens plaatsgebrek niet echt een optie. Het apparaat moet een radio, cd speler en docking mogelijkheid voor Ipod hebben. Hebben jullie idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 4 mei 2009 Report Share Posted 4 mei 2009 Hangt er vanaf hoe ver je van 'm af woont en hoe hard 'ie 't zet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 4 mei 2009 Report Share Posted 4 mei 2009 Hey Petwin Arcam solo is dus geen plat ding maar mss is een plankje een optie Wil je het lowbudget houden, dan heeft yamaha ook een systeempje, de RS130 dacht ik, met een docking bovenaan ... Als mijn buurman electric guitare speelt met het dakraam open, is dat veel meer herrie dan iemand die zachtjes in de tuin een muziekje draait Succes Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 4 mei 2009 Report Share Posted 4 mei 2009 moet toch wel een plekje te maken zijn voor een 'echte' set?Ergens in een kastje ofzo? Een echte set... in de tuin? Wellicht een misverstand, ik dacht dat de set binnen stond en alleen de speakertjes buiten. Anderzijds, misschien onderschat ik ze, maar ik denk aan 'plafondspeakertjes' die in het meest gunstige geval 'redelijk' zijn. Is het de moeite waard om daar high end aan te hangen? Ik vind het leuk hoor, zeker. Maar is het verschil hoorbaar op de plafondspeakertjes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Hey Petwin Arcam solo is dus geen plat ding maar mss is een plankje een optie Wil je het lowbudget houden, dan heeft yamaha ook een systeempje, de RS130 dacht ik, met een docking bovenaan ... Als mijn buurman electric guitare speelt met het dakraam open, is dat veel meer herrie dan iemand die zachtjes in de tuin een muziekje draait Succes Stef Dank je Stef... zoals vermeld, ik heb al een TEAC mini ding. Dat is 30cm diep of zo. i know i know ivm Teac maar ik weet niet of dat ding een docking heeft vandaar mn voorstellen + moest je geen ophangsysteem vinden dat je bevalt ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 5 mei 2009 Author Report Share Posted 5 mei 2009 i know i know ivm Teac maar ik weet niet of dat ding een docking heeft vandaar mn voorstellen + moest je geen ophangsysteem vinden dat je bevalt ... Gr Stef Hi Stef, de TEAC heeft een docking station, geheel interactief met een IPOD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Petwin, Ik kwam dit tegen: http://www.hear.nl/nieuws/5274/jvc_sophist...or_aan_de_muur/ Verwacht eigenlijk dat het niet aan je wensen voldoet, maar misschien heeft JVC nog ander soorten. PS al je 'quote' of aanhaalt, laat dan svp de structuur intact, dwz de start-quote-tag ook laten staan. En je hebt bericht-voorbeeld om te zien wat het oplevert. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Blij dat ik je buurman niet ben. Ja ik ken jou ook niet dus ga ook maar van het ergste uit.... Ik ken iemand die een huis van een miljoen had gekocht Petwin waarnaast zijn buurman een overdekt zwembad bouwde met een geluidsinstallatie. Als ze nu op een mooie zomerdag in de tuin zitten houden horen ze de vogels niet meer maar de meest afgrijslijke muziek. Daar dacht ik even aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Ik ken iemand die een huis van een miljoen had gekocht Petwin waarnaast zijn buurman een overdekt zwembad bouwde met een geluidsinstallatie. Als ze nu op een mooie zomerdag in de tuin zitten houden horen ze de vogels niet meer maar de meest afgrijslijke muziek. Daar dacht ik even aan Nou dat werd bij mij dus een nog dikkere instalatie en hier een paar cd's bestellen https://www.birdsounds.nl/index.php?pg=home〈=nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Ik hoor op een mooie zaterdag regelmatig Hazes via een PA installatie in een boerderij een 300 meter verderop. Vind het wel humor. Kan me voorstellen dat het in een villawijk behoorlijk storend is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Ach ieder zaterdag we are the champions gaat ook vervelen. De plaatselijke voetbal club schijnt dat nodig te vinden. maar vroeger woonde ik tegen over een oefen ruimte voor bands maar dat vond ik juist wel weer prettig. Echte live muziek als je buiten zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Ach ieder zaterdag we are the champions gaat ook vervelen. Ach, dat was ik gelukkig vergeten, ik woonde froeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Een vriend van mij was afgelopen weekend bij mij. De balkondeur stond open, want het was mooi weer. Hij vroeg op een gegeven moment of die cd met vogelgeluiden niet uit kon... Ja, ik woon nogal 'groen'. De eekhoorns lopen hier nog net niet je flat binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 *jaloers* U bent een gezegend mens Ik heb ook aardig wat bomen in het uitzicht, maar qua geluiden is het auto's en krijsende kinderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 *jaloers* U bent een gezegend mens Ik heb ook aardig wat bomen in het uitzicht, maar qua geluiden is het auto's en krijsende kinderen Mij hoor je niet klagen En dan is het waarschijnlijk hier nog goedkoper ook, dan in Den Haag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Ach, de huur stelt echt niks voor, da's dan weer het voordeel van alle nadelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 *jaloers* U bent een gezegend mens Ik heb ook aardig wat bomen in het uitzicht, maar qua geluiden is het auto's en krijsende kinderen Ik heb nog een echte cd met vogelgeluiden, als je die nou hard genoeg zet... M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 mei 2009 Report Share Posted 5 mei 2009 Ach, de huur stelt echt niks voor, da's dan weer het voordeel van alle nadelen Ik huur niet, maar heb gekocht. Dat is dan vast wel duurder ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts