Jump to content

Hifi aan de muur

Petwin
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Om de luidsprekers in mijn tuin aan te sturen, zoek ik een "al in one" hifi apparaat. Ik heb nu een Teac mini ding. Klink toereikend, maar is wat diep voor de plaats waar ie moet staan. Ik zoek eigenlijk iets a la Beocenter 2300 of zo (Iets wat je aan de muur kunt hangen) en zou deze ook gekocht hebben ware het niet dat dit ding geen eindversterkers ingebouwd heeft. Een losse eindtrap plaatsen is ook wegens plaatsgebrek niet echt een optie.

Het apparaat moet een radio, cd speler en docking mogelijkheid voor Ipod hebben.

Hebben jullie idee

Hoi,

Om de luidsprekers in mijn tuin aan te sturen, zoek ik een "al in one" hifi apparaat. Ik heb nu een Teac mini ding. Klink toereikend, maar is wat diep voor de plaats waar ie moet staan. Ik zoek eigenlijk iets a la Beocenter 2300 of zo (Iets wat je aan de muur kunt hangen) en zou deze ook gekocht hebben ware het niet dat dit ding geen eindversterkers ingebouwd heeft. Een losse eindtrap plaatsen is ook wegens plaatsgebrek niet echt een optie.

Het apparaat moet een radio, cd speler en docking mogelijkheid voor Ipod hebben.

Hebben jullie idee

Hey Petwin

Arcam solo is dus geen plat ding maar mss is een plankje een optie

Wil je het lowbudget houden, dan heeft yamaha ook een systeempje, de RS130 dacht ik, met een docking bovenaan ...

Als mijn buurman electric guitare speelt met het dakraam open, is dat veel meer herrie dan iemand die zachtjes in de tuin een muziekje draait :)

Succes

Stef

moet toch wel een plekje te maken zijn voor een 'echte' set?

Ergens in een kastje ofzo?

Een echte set... in de tuin?

Wellicht een misverstand, ik dacht dat de set binnen stond en alleen de speakertjes buiten.

Anderzijds, misschien onderschat ik ze, maar ik denk aan 'plafondspeakertjes' die in het meest gunstige geval 'redelijk' zijn. Is het de moeite waard om daar high end aan te hangen? Ik vind het leuk hoor, zeker. Maar is het verschil hoorbaar op de plafondspeakertjes?

Hey Petwin

Arcam solo is dus geen plat ding maar mss is een plankje een optie

Wil je het lowbudget houden, dan heeft yamaha ook een systeempje, de RS130 dacht ik, met een docking bovenaan ...

Als mijn buurman electric guitare speelt met het dakraam open, is dat veel meer herrie dan iemand die zachtjes in de tuin een muziekje draait :)

Succes

Stef

Dank je Stef... zoals vermeld, ik heb al een TEAC mini ding. Dat is 30cm diep of zo.

i know i know ivm Teac maar ik weet niet of dat ding een docking heeft vandaar mn voorstellen + moest je geen ophangsysteem vinden dat je bevalt ... :)

Gr

Stef

i know i know ivm Teac maar ik weet niet of dat ding een docking heeft vandaar mn voorstellen + moest je geen ophangsysteem vinden dat je bevalt ... :)

Gr

Stef

Hi Stef, de TEAC heeft een docking station, geheel interactief met een IPOD.

Petwin,

Ik kwam dit tegen: http://www.hear.nl/nieuws/5274/jvc_sophist...or_aan_de_muur/

Verwacht eigenlijk dat het niet aan je wensen voldoet, maar misschien heeft JVC nog ander soorten.

PS al je 'quote' of aanhaalt, laat dan svp de structuur intact, dwz de start-quote-tag ook laten staan. En je hebt bericht-voorbeeld om te zien wat het oplevert.

M :ph34r: rc

Blij dat ik je buurman niet ben.

Ja ik ken jou ook niet dus ga ook maar van het ergste uit....:)

Ik ken iemand die een huis van een miljoen had gekocht Petwin waarnaast zijn buurman een overdekt zwembad bouwde met een geluidsinstallatie. Als ze nu op een mooie zomerdag in de tuin zitten houden horen ze de vogels niet meer maar de meest afgrijslijke muziek. Daar dacht ik even aan

Ik ken iemand die een huis van een miljoen had gekocht Petwin waarnaast zijn buurman een overdekt zwembad bouwde met een geluidsinstallatie. Als ze nu op een mooie zomerdag in de tuin zitten houden horen ze de vogels niet meer maar de meest afgrijslijke muziek. Daar dacht ik even aan

Nou dat werd bij mij dus een nog dikkere instalatie en hier een paar cd's bestellen

https://www.birdsounds.nl/index.php?pg=home〈=nl

:D

Guest Rein!

Ik hoor op een mooie zaterdag regelmatig Hazes via een PA installatie in een boerderij een 300 meter verderop. Vind het wel humor. Kan me voorstellen dat het in een villawijk behoorlijk storend is.

Ach ieder zaterdag we are the champions gaat ook vervelen.

De plaatselijke voetbal club schijnt dat nodig te vinden.

maar vroeger woonde ik tegen over een oefen ruimte voor bands maar dat vond ik juist wel weer prettig.

Echte live muziek als je buiten zit.

Een vriend van mij was afgelopen weekend bij mij. De balkondeur stond open, want het was mooi weer. Hij vroeg op een gegeven moment of die cd met vogelgeluiden niet uit kon... :D Ja, ik woon nogal 'groen'. De eekhoorns lopen hier nog net niet je flat binnen ;)

*jaloers*

U bent een gezegend mens ;)

Ik heb ook aardig wat bomen in het uitzicht, maar qua geluiden is het auto's en krijsende kinderen :ph34r:

Mij hoor je niet klagen ;) En dan is het waarschijnlijk hier nog goedkoper ook, dan in Den Haag... ;)

*jaloers*

U bent een gezegend mens ;)

Ik heb ook aardig wat bomen in het uitzicht, maar qua geluiden is het auto's en krijsende kinderen :ph34r:

Ik heb nog een echte cd met vogelgeluiden, als je die nou hard genoeg zet...

M :ph34r: rc