Jump to content

Hifi aan de muur

Petwin
 Share

Recommended Posts

*jaloers*

U bent een gezegend mens ;)

Ik heb ook aardig wat bomen in het uitzicht, maar qua geluiden is het auto's en krijsende kinderen :ph34r:

Ik heb nog een echte cd met vogelgeluiden, als je die nou hard genoeg zet...

M :ph34r: rc

Moet ik even een mengpaneel regelen, want ik wil natuurlijk wel muziek kunnen blijven luisteren.. :D

*jaloers*

U bent een gezegend mens ;)

Ik heb ook aardig wat bomen in het uitzicht, maar qua geluiden is het auto's en krijsende kinderen :ph34r:

Krijsende kids kan meneer niet af maar krijsende kelende zangers daarentegen ... :P:D

Morgen hou ik een avondje Husker Du, zeker weten

Gr

Stef

Ach ieder zaterdag we are the champions gaat ook vervelen.

De plaatselijke voetbal club schijnt dat nodig te vinden.

Woon je in Alkmaar?

Nop gewoon tussen de boeren maar die hebben ook het voetbal al ontdekt.

En het maakt niet uit of ze winnen of verliezen er is namelijk altijd wel een reden om de sjampiones weer eens op te starten.

Ik heb een aardig terras van circa 8 m2, lekker op het zuidwesten, dus kan er de zon zien ondergaan. Onder mij een aantal sportvelden. Helaas in de zomer zijn er veel "evenementen" en daar hoort altijd "muziek" bij en een omroeper. Recentelijk heet de Turkse voetbal vereniging (die er zit) ook een PA setje gekocht...

Het verruimt wel je muzikale horizon

Heeft er nog iemand een zinnig antwoord op de vraag die gesteld was? :D

kGing net vragen of jij ondertussen iets ontdekt had om te posten hier

Gr

Stef

Nog niet...maar wat hier gebeurt helpt ook niet echt:) Ik stel een gewone vraag en voor je het weet zit je tussen Hazes en wat vogels de overwinning van je voetbalteam te vieren...ik hou helemaal niet van voetbal:)

[...]

Nog niet...maar wat hier gebeurt helpt ook niet echt:) Ik stel een gewone vraag en voor je het weet zit je tussen Hazes en wat vogels de overwinning van je voetbalteam te vieren...[...]

Petwin, dat is usance hier.

Er zijn geen actieve moddertorren, en de mores is nu eenmaal dat je hier vrijelijk mag associ

Guest kikkervisje
Heeft er nog iemand een zinnig antwoord op de vraag die gesteld was? :D

Gaat mij in elk geval niet lukken.

[...]

Nog niet...maar wat hier gebeurt helpt ook niet echt:) Ik stel een gewone vraag en voor je het weet zit je tussen Hazes en wat vogels de overwinning van je voetbalteam te vieren...[...]

Petwin, dat is usance hier.

Er zijn geen actieve moddertorren, en de mores is nu eenmaal dat je hier vrijelijk mag associ