BellaVista Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 Jaren geleden liep ik voor het eerst bij AudioSelectief binnen en was onder de indruk. Er stond een grote Transrotor tt te spelen met daarop een vette SME-arm en een element van Jan Allaerts. Via de phonoversterker (Lehmann Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 mooi verhaal bellavista klinkt goed allemaal.dat onbereikbaare komt steeds dichterbij. veel luister plezier . sade, ik heb de lp diamond life met o.a. smooth operator, lekker,,,,,, gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 Mooi verhaal en gefeliciteerd met deze prachtige phonotrap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 Gefeliciteerd met je aanschaf, maarreh, Sade Afrikaans? Yuppiemuziek uit de jaren '80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 Gefeliciteerd met je aanschaf, maarreh, Sade Afrikaans? Yuppiemuziek uit de jaren '80 smooth jazz bedoel je buizenhart. Sade Adu was born in Ibadan, Nigeria, in 1959. mijn generatie. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 9 mei 2009 Report Share Posted 9 mei 2009 Ja Bart, ik heb bijna al haar CD's en een paar LP's Vooral een v/d laatste: Lovers Rock vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 10 mei 2009 Report Share Posted 10 mei 2009 Gefeliciteerd. Ik ben er ook blij mee. Voor mij geen ander meer Ik hoop dat je er lang plezier van hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 mei 2009 Report Share Posted 10 mei 2009 Ik heb wel eens gedacht die 42 Comfort aan Henk te leen te vragen, maar in alle eerlijkheid vind ik hem (voor mij) te duur. Maar goed een prachtig ding en je zal zeker met de Surzur tevreden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 mei 2009 Report Share Posted 10 mei 2009 Gefeliciteerd met je aanschaf, maarreh, Sade Afrikaans? Yuppiemuziek uit de jaren '80 smooth jazz bedoel je buizenhart. Sade Adu was born in Ibadan, Nigeria, in 1959. mijn generatie. gr henkes Ja okee, als de zangeres afrikaans is kun je het over afrikaanse klanken hebben, da's waar En voor de duidelijkheid, ik heb ook wat platen van Sade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 10 mei 2009 Report Share Posted 10 mei 2009 Jaren geleden liep ik voor het eerst bij AudioSelectief binnen en was onder de indruk. Er stond een grote Transrotor tt te spelen met daarop een vette SME-arm en een element van Jan Allaerts. Via de phonoversterker (Lehmann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 11 mei 2009 Report Share Posted 11 mei 2009 Hoi, Bellavista! Leuk dat je trap zo goed bevalt! Ik had het me eigenlijk ook niet anders kunnen indenken gezien de rest van je set. Na flink inspelen (leuk, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 11 mei 2009 Author Report Share Posted 11 mei 2009 ...dat had voor minder geld ook gekund... Goeie stelling! Hoe? Toegegeven: het heeft al-met-al een beste bak poen gekost. Densen had ooit de slogan '...live is too short for boring hifi...'. Ik kan me daar wel in vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 11 mei 2009 Author Report Share Posted 11 mei 2009 Leuk dat je trap zo goed bevalt! Dank voor de reacties! Bijzonder vind ik dat de diverse spullen handmatig zijn gemaakt - geen massaproductie, maar clever rekenwerk, mooie materialen en passend gereedschap. De LP van Sade was idd Diamond Life: haar nieuwere werk ken ik (nog) niet. 1959... dan is zij dus 50 @ Lestat: mijn dagen zijn altijd veel te kort - ik had graag enkele woorden gewisseld tijdens de analoog dagen. Ach, volgend jaar ben je d'r vast weer bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 11 mei 2009 Report Share Posted 11 mei 2009 het valt me op dat inmiddels weer openlijk gezegd mag worden dat spullen ingespeeld moeten worden. hele ommekeer groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 mei 2009 Report Share Posted 12 mei 2009 het valt me op dat inmiddels weer openlijk gezegd mag worden dat spullen ingespeeld moeten worden. hele ommekeer groet Het mocht altijd wel worden gezecht, alleen erg werd soms heftig op gereageerd, en dat mag ook wel. Het liep alleen soms wat uit de hand. Maar gefeliciteerd met je aankoop, het zal inderdaad vast erg goed klinken. Heb je ook andere phono amps thuis geprobeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 13 mei 2009 Author Report Share Posted 13 mei 2009 Heb je ook andere phono amps thuis geprobeerd? Yes, ik heb wel eens wat thuis gehad: de Van Medevoort bijvoorbeeld. Hoewel beter dan de ingebouwde phono, was de stap voor mij te klein. Ook heb ik wel eens kunnen genieten van een pre uit het hogere segment, maar deze bleek te analytisch. De oogst na de voorselecties (prijs, waf, xlr, etc) was beperkt en uiteindelijk is de keus gemaakt tijdens een shoot-out in Sneek. De Blueamp is een witte raaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 Heb je ook andere phono amps thuis geprobeerd? Yes, ik heb wel eens wat thuis gehad: de Van Medevoort bijvoorbeeld. Hoewel beter dan de ingebouwde phono, was de stap voor mij te klein. Ook heb ik wel eens kunnen genieten van een pre uit het hogere segment, maar deze bleek te analytisch. De oogst na de voorselecties (prijs, waf, xlr, etc) was beperkt en uiteindelijk is de keus gemaakt tijdens een shoot-out in Sneek. De Blueamp is een witte raaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 13 mei 2009 Author Report Share Posted 13 mei 2009 ...de zelfde prijs als de Van Medevoort? De VM is belangrijk goedkoper: alle waar is naar zijn geld. Bedankt voor het compliment Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 ...de zelfde prijs als de Van Medevoort? De VM is belangrijk goedkoper: alle waar is naar zijn geld. Bedankt voor het compliment Jammer, maar wordt die raaf dan niet een ekster? p.s. denk dat ik jou phonotrapje ooit eens heb gehoord en dat maakte toen wel indruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 14 mei 2009 Author Report Share Posted 14 mei 2009 ...ekster... Wat ontbreekt aan het verhaal is de tijdspanne. Wanneer met verstand en beleid aankopen worden gedaan en daar tijd voor wordt genomen, blijft audio leuk : in vier jaar heb ik deze tt bij elkaar gespaard. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 mei 2009 Report Share Posted 15 mei 2009 ...ekster... Wat ontbreekt aan het verhaal is de tijdspanne. Wanneer met verstand en beleid aankopen worden gedaan en daar tijd voor wordt genomen, blijft audio leuk : in vier jaar heb ik deze tt bij elkaar gespaard. Succes! Ach, ik zie de ekster eigenlijk als een niet geheel witte raaf met een kwikstaart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 15 mei 2009 Author Report Share Posted 15 mei 2009 ...ik zie de ekster eigenlijk als een niet geheel witte raaf met een kwikstaart... Tsja, wat zou dat over je setje zeggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 mei 2009 Report Share Posted 15 mei 2009 ...ik zie de ekster eigenlijk als een niet geheel witte raaf met een kwikstaart... Tsja, wat zou dat over je setje zeggen... Dat weet jij niet he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts