Henrie Posted 11 mei 2009 Report Share Posted 11 mei 2009 Dat "mag" ik niet... "inruilen" dan voor een ander exemplaar @Bart en Henrie, Een paar vrouwen, is juist hastikke gezellig, die van mij houden gewoon rekening met me als ik muziek wil luisteren.... Je weet Jack, ik zit in hetzelfde heerlijke schuitje als gij ... Ben ik aan het luisteren, gaat zij in de keuken lezen ... Dat gaat bij mij ook niet helpen, met een half open keuken Willen de kinderen TV en ik luisteren, dan is er soms het compromis dat ze kijken zonder geluid ... TV kijken zonder geluid? Hoe kunnen ze het programma volgen dan? Ik doe het ook wel eens hoor, maar dan alleen bij (een niet boeiende) voetbalwedstrijd of zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 mei 2009 Report Share Posted 12 mei 2009 Ik kijk zo vaak tv zonder geluid als er muziek opstaat. Dan wel dingen met (teletekst-) ondertitels.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 mei 2009 Report Share Posted 12 mei 2009 @ henrie Als ze moeten kiezen tussen beelden zonder geluid of niets ... bij CN cartoons hoeven ze niet altijd geluid te hebben om hun te amuseren plus Maud moet nog 5j worden Ivm het lezen Het is een probleem als je zachtjes luistert en iemand naast jou een krant leest, bladert mn ergens anders, ook al is het een semi open kueken, zou toch moeten lukken gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Of je gaat gewoon in de woonkamer zitten luisteren... Ja Hans, zoals het "hoort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts