andromedaaudiodesign Posted 16 mei 2009 Report Share Posted 16 mei 2009 Guido vind ik een gouden kerel, en ik ben dankbaar voor zijn spulletjes! Het lijkt me praktisch onmogelijk om benadeeld te worden door deze wetenschapper die een behoorlijke bijdrage doet aan de hifi wereld. Die cd speler is al fantastisch, die hybride op papier ook, dus dat zal ook wel goed zitten, want Guido kennende komt die alleen maar met spulletjes op de markt als ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 mei 2009 Author Report Share Posted 17 mei 2009 Guido vind ik een gouden kerel, en ik ben dankbaar voor zijn spulletjes! Het lijkt me praktisch onmogelijk om benadeeld te worden door deze wetenschapper die een behoorlijke bijdrage doet aan de hifi wereld. Die cd speler is al fantastisch, die hybride op papier ook, dus dat zal ook wel goed zitten, want Guido kennende komt die alleen maar met spulletjes op de markt als ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Guido vind ik een gouden kerel, en ik ben dankbaar voor zijn spulletjes! Het lijkt me praktisch onmogelijk om benadeeld te worden door deze wetenschapper die een behoorlijke bijdrage doet aan de hifi wereld. Die cd speler is al fantastisch, die hybride op papier ook, dus dat zal ook wel goed zitten, want Guido kennende komt die alleen maar met spulletjes op de markt als ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Welke apparatuur gebruik je? Wel eens van quoten gehoort Petwin? knap irritant dat we hele lappen tekst nog een keer voor onze kiezen krijgen Op zaterdag 23 mei bezoekt Guido Tent Appelscha om zijn nieuwe low jitter CD-speler en zijn n Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Welke apparatuur gebruik je? Wel eens van quoten gehoort Petwin? knap irritant dat we hele lappen tekst nog een keer voor onze kiezen krijgen Op zaterdag 23 mei bezoekt Guido Tent Appelscha om zijn nieuwe low jitter CD-speler en zijn n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Jack ik denk niet dat Petwin de apparatuur van de show bedoelt maar eerder Spido zn hifiset waarmee hij "priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 "Dan moet hij duidelijker zijn en niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Mijn oprechte excuses dat ik weer per ongeluk op de twee meter lange tenen van de leden van dit forum ben gaan staan. Ik ben maar 179cm , het is gewoon vervelend om door lappen tekst te moeten scrollen. Daar maken w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Verder denk ik dat je in een kleine ruimte i.d.d. beter af bent met monitor weergevers. Wat audio apparatuur betreft, is er m.i. de afgelopen 25 jaar is er niet zo zoveel veranderd. Veel vintage kan met gemak "de strijd" met nieuwe spullen aan en zit vaak gewoon veel beter in elkaar. Wat veel beter is geworden, zijn elco's, verder zijn er t.b.v. speakerbouw nieuwe vaak lichtere materialen gekomen. Maar of dat nu beter is?, Ik ben er nog niet uit en n Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Mijn verhaal over close miking ga ik niet weer herhalen maar ga maar eens luisteren naar een kick drum in een jazz trio van een meter of 8 afstand... Of een concertveluegel (geen baby grand) midden in de zaal. Dan zul je merken dat je met kleine goede speakers niets hoeft te missen je hoeft niets te missen ,je mist wat zoals membraanopp en het onderste bereik van bijv 20 tot circa 50 hz . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Ik denk dat hij wat minder "exposed" is aan "wat higher end" hifi. Dat zou ik van een man die decennia lang hi-fi journalist is niet verwachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Mijn verhaal over close miking ga ik niet weer herhalen maar ga maar eens luisteren naar een kick drum in een jazz trio van een meter of 8 afstand... Of een concertveluegel (geen baby grand) midden in de zaal. Dan zul je merken dat je met kleine goede speakers niets hoeft te missen je hoeft niets te missen ,je mist wat zoals membraanopp en het onderste bereik van bijv 20 tot circa 50 hz . gr hj Iets wat je niet hebt hoef je nog niet te missen:) Oeps heb ik nu weer teveel gequote? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Mijn verhaal over close miking ga ik niet weer herhalen maar ga maar eens luisteren naar een kick drum in een jazz trio van een meter of 8 afstand... Of een concertveluegel (geen baby grand) midden in de zaal. Dan zul je merken dat je met kleine goede speakers niets hoeft te missen je hoeft niets te missen ,je mist wat zoals membraanopp en het onderste bereik van bijv 20 tot circa 50 hz . gr hj Iets wat je niet hebt hoef je nog niet te missen:) Oeps heb ik nu weer teveel gequote? nee daar heb je gelijk in. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 (edited) Natuurlijk is matchen belangrijk, staat buiten kijf.Vroeger beter dan nu... ook een uitspraak waar ik het mee eens ben als je het over het "gemiddelde spul hebt". Als je een modern High end apparaat openmaakt, zie je nog steeds oerdegelijke kwaliteit. Kijk maar eens in een AYON Spheris, een ARC uit de REF lijn, een Esoteric of accuphase of zo. Zijn nog steeds gebouwd voor de eeuwigheid. Die nieuwe klinken echt straten beter dan die oude hoor. Van weergevers heb ik weinig verstand, ze moeten goed klinken in mijn horen. Zelden kom ik iets tegen waarvan ik denk "wauw" d Edited 17 mei 2009 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 tja, als je de ss30's van Klaas ooit hebt gehoord, weet je tenminste wat een Grote Grote trom is. D Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 .......peperdure highend versterker. De weergevers waren dacht i k B&W 801 's......Niemand van de aanwezige mensen kon het verschil horen. Om te stellen dat er helemaal g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 tja, als je de ss30's van Klaas ooit hebt gehoord, weet je tenminste wat een Grote Grote trom is. Klaas/Spido heeft er een fanatieke reclamemaker bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Goodtube wil een korting bewerkstelligen op een paar SS (naar woord ) 30 s gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Goodtube wil een korting bewerkstelligen op een paar SS (naar woord ) 30 s gr hj Juist. SS=Susuki Swift. Jakkidebakki. dat bedoel je toch, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 Nee nog zon 65 jaar terug . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 tja, als je de ss30's van Klaas ooit hebt gehoord, weet je tenminste wat een Grote Grote trom is. D Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 17 mei 2009 Report Share Posted 17 mei 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 mei 2009 Author Report Share Posted 17 mei 2009 Beste Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts