Jump to content

23 mei: Guido Tent in Appelscha

spido
 Share

Recommended Posts

(...) Nou een A - B vergelijk lijkt me wel wat (...)

en de luxmanL81 gaat dan ook mee! das dan weer mijn referentie kader :D

Beste luxmanL81,

Je hoeft alleen maar een afspraak met Klaas te maken...

Ongetwijfeld is die Luxman welkom! Altijd leuk, zo'n oudje.

Maar om zowel jouw speakers als die van Klaas goed te kunnen beoordelen, zal de Denon combinatie (PRA1200/POA2800) ook wel aan het werk worden gezet, denk ik.

P.S. Nee, ik zal er niet bij zijn! Ik best

• 4 weeks later...
"Monacor" is een handelsmerk voor producten van heel veel fabrikanten, bedoeld voor allerlei toepassingen en in alle marktsegmenten. Maar altijd geldt: good value for money.

De Monacor "Number One" luidsprekerunits kunnen zich kwalitatief meten met het beste op de markt. Diverse tests in Duitsland en zelfs in Engeland bevestigen dat.

De door Klaas gekozen units bieden belangrijke voordelen boven de dure concurrentie: zeer constante, hoge kwaliteit en uitstekende toepasbaarheid in eerste orde systemen m.n. door de voorbeeldige natuurlijke roll-off.

Als een unit complexe filtering nodig heeft, zijn er kennelijk ernstige resonanties en/of opbrekingen in het spel.

Hoe gerenommeerd de fabrikant ervan ook moge zijn: zo'n unit is gewoon een (duur) prul.

De prijs/kwaliteit is idd best goed, maar ze meten iets minder dan de fabrikant doet geloven. Blijft nog steeds een uitstekende unit.

http://users.telenet.be/bartbylemans/speak...sph165kep-1.jpg

edit, iets ingekort:)

Guest tubejack

Hoi Duck,

Bedankt voor je bijdrage, zulke units heb ik in mijn weergevers :)

Beetje jammer van dat qouten <_<

Jack

Beste luxmanL81,

Je hoeft alleen maar een afspraak met Klaas te maken...

Ongetwijfeld is die Luxman welkom! Altijd leuk, zo'n oudje.

Maar om zowel jouw speakers als die van Klaas goed te kunnen beoordelen, zal de Denon combinatie (PRA1200/POA2800) ook wel aan het werk worden gezet, denk ik.

P.S. Nee, ik zal er niet bij zijn! Ik best

Luxman, stel nou, dat een luistertest je niet tegen zal vallen, bij Klaas, dan kan het toch alleen maar beter zijn met Luxman? <_<

dat is waar wat je typt .............

maar de combi magnat / lux is voor mij de juiste geweest, en nog steeds ,na dagen experimenteren staan ze onder een hoek van 75 gr op de achter muur en op steunen met spikes onder en boven ( tweeter op oor hoogte )

en heb het al z