Jump to content

23 mei: Guido Tent in Appelscha

spido
 Share

Recommended Posts

He Onno,

Eierdoppen humor? is bloedserieus hoor.

Wanneer kom je nu eens langs, kun je het zelf beleven. Een eierdoppen A/B vergelijk.

Hans

......je moet er ook een beetje de humor van inzien .

Er zijn leukere komieken :blink:

;)

Ongetwijfeld, maar die bevinden zich met zekerheid niet onder de 10.000plus deelnemers op de Hear-ledenlijst <_<

:D

Ik ken er wel een aantal komieken onder de 10.000 plus deelnemers van de Hear-ledenlijst.

Jouw uitspraak vind ik op zich al weer erg komisch. :lol:;)

En Spido vind ik ook vaak erg komisch met zijn postings, zolang je de humor ervan in ziet.

Of Hans en Hans met hun Hema eierdoppen verhandelingen en Sodejuu met zijn droge Limburgse humor.Stuk voor stuk Hear=leden waar ik een hele avond om kan lachen en een helehoop komieken die hun beroep ervan gemaakt hebben, doen dat bij mij niet. Nou Hans Teeuwen en Neerlands Hoop en Koot en de Bie dan weer wel, maar dat zijn geen Hear leden, hoewel.... :blink:

He Onno,

Eierdoppen humor? is bloedserieus hoor.

Wanneer kom je nu eens langs, kun je het zelf beleven. Een eierdoppen A/B vergelijk.

Hans

Je staat bovenaan de lijst met de andere Hans.

Na het weekeinde ga ik je een aantal data's je via mail je toesturen om tot een afspraak te komen.

Met eierdophumor doelde ik op de avond bij de chinees in Sneek. :D:D

Ik heb mij toen rot gelachen.

Wij maken jou graag blij en vrolijk :D

Kom maar op met die data en misschien ga ik wel met je mee naar Hans Van Liempd. Heb hem ook een tijd niet gesproken. Veel plezier a.s. zaterdag. Ben helaas verhinderd.

Hans

Guest kikkervisje
De Organisatie van De Audiofiele Dag van de Eeuw (23 mei te Appelscha) nodigt de deelnemers vriendelijk uit om

wat leuk allemaal hear.

spido laat geen moment voorbijgaan om te vertellen hoe geweldig het is dat erik klijnsmit alle cd speler verschillen onderuit haalt.

vervolgens gaat hij zijn eigen speaker merk koppelen om een nieuwe low jitter cd speler (of whatever) te promoten....?

verder worden er op de audiofiele dag van de eeuw geen vergelijkingen gedaan. waarom zou dat dan zijn :rolleyes:

en heel toevallig geen deskundig publiek met verstand van echte muziek. die zitten nl allemaal in bussum :lol:

p.s. zouden er werkelijk nog masochisten zijn die met hun speakertjes naar jou afreizen?

Hallo,

Dat denk ik niet, maar misschien wel een paar sadisten met goede speakers. :D:D:D<_<

Groet,

Leobus

Guest kikkervisje
Sjonge, het is wat hoor. Spido laat weer een natte scheet en iedereen moet er weer (negatief) op reageren. Kleine kinderen...

Ja. Jij ook bedankt voor je bescheiden aandeel in deze.

Sjonge, het is wat hoor. Spido laat weer een natte scheet en iedereen moet er weer (negatief) op reageren. Kleine kinderen...

Graag gedaan. Nu ga ik fietsen. Het is mooi weer buiten...

Guest tubejack
Dat denk ik niet, maar misschien....

Leobus

Lijkt me wel wat, samen met mijn buizenversterker en cd-speler :)

A/B tegen w

Edited by tubejack

hee Henrie....ga toch fietsen man! :lol:

Henrie,

Ik heb er een stel "big grin's" in gezet.

Hopelijk zie je nu de humor van mijn opmerking.

groet,

Leobus

Ik bedoelde mijn opmerking meer in het algemeen, niet per se tegen jou...

hee Henrie....ga toch fietsen man! :lol:

Ben net terug. Was wel weer lekker. Al had ik niet heel veel 'puf' helaas. Het begin ging nog wel, al kon ik toen al merken dat het niet vanzelf ging. Maar de laatste 7 km had ik wind tegen. Geen harde wind, maar toch. Na 2 uur fietsen, inclusief de Tankenberg en de Paasberg (nou ja, bergen... het zijn meer voorzichtige glooiingen, maar toch) en met opkomende dorst, was dat wel even zwaar. Ik moet maar eens een bidonhouder (of 2) aanschaffen. En een bel. Iedere keer zeggen dat je er graag langs wilt, is ook maar lastig ;)

Guest tubejack
Jack ik dacht dat je bij Menno zou zitten, die heeft ook iets met luidsprekers de 23e.

Trouwens, ik heb die electronische smoorspoel besteld! Wat weer een pracht uitvinding voor de UL40 & co!

Tja ik kan me niet in 3e delen h

Edited by tubejack

Trouwens, ik heb die electronische smoorspoel besteld! Wat weer een pracht uitvinding voor de UL40 & co!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik heb ook het verhaal gehoord, gezien en gelezen en het ding in mijn hand gehad. Vind het wel vrij veel geld voor een klein printplaatje met een handvol onderdelen, maar ja, Menno moet ook nog wel wat verdienen aan het uitvinden natuurlijk.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik heb ook het verhaal gehoord, gezien en gelezen en het ding in mijn hand gehad. Vind het wel vrij veel geld voor een klein printplaatje met een handvol onderdelen, maar ja, Menno moet ook nog wel wat verdienen aan het uitvinden natuurlijk.

We willen de top maar het mag niets kosten. Ja, ik ken ze die ze gaan namaken ! (en dan bedoel ik niet de spleetogen)

Ik koop alle upgrades die Menno aanbiedt. En de samenwerking cq uitbesteding van de productie met Tentlabs vind ik een gouden combi.

Jack ik dacht dat je bij Menno zou zitten, die heeft ook iets met luidsprekers de 23e.

Tja ik kan me niet in 3e delen h

Guest tubejack
Jack, wat lees ik nu ? dat je naar A'scha komt?

Ik was zowiezo al van plan om naar Appelscha te gaan, maar a.s. zaterdag niet!

@Bart 69€ inclusief BTW is m.i. vriendelijk geprijsd, voor een slimme smoorspoel zonder extra magnetische straling en extra gewicht B)

die net zo effectief is al een exemplaar van 30H 500ma!

Een vergelijkbaar mechanisch exemplaar kost bijna het dubbele! en dan is hij nog maar 10H!

Smoorspoel 10H 500mA 53 Ohm max 1kVDC gesloten model 119.50

Dat kan toch niet, transistoren in een buizenversterker? Dat moet de echte buizenliefhebber een gruwel zijn.

;)

Guest tubejack
Dat kan toch niet, transistoren in een buizenversterker? Dat moet de echte buizenliefhebber een gruwel zijn.

Het kan