Jump to content

Kennelijk iets gemist

carl
 Share

Recommended Posts

Gemist??? Is op vele fora uit en tena besproken, maar als ik de zoekfunctie hear gebruik is het hear idd nog niet voorbij gekomen.

Zusje van Paul Pots :huh::blink::rolleyes::confused:

Dit is al de tweede keer dat er bij BGT een operatalent tevoorschijn komt, waar het helemaal niet van verwacht werd.

Ik ben geen operaliefhebber, maar deze stem doet mij toch wel wat, net als die van Paul Pots een paar jaar geleden.

Zekers, HEAR ook gemist. Maar.... is dat nu zo`n heel groot gemis? :confused:

Tegenwoordig wordt een artiest niet alleen op zangkwaliteiten uitgezocht maar ook op uiterlijk. Als ik deze dame hoor is daar kennelijk toch een talent aan verloren gegaan. Als ze er prima had uitgezien in haar jeugd had ze zeker cariere gemaakt. Daarbij vind ik het gewoon mooi klinken. Op you tube stond ook "cry me a river" van haar en dat was een stuk minder.

Guest kikkervisje
Zekers, HEAR ook gemist. Maar.... is dat nu zo`n heel groot gemis? :confused:

Tegenwoordig wordt een artiest niet alleen op zangkwaliteiten uitgezocht maar ook op uiterlijk. Als ik deze dame hoor is daar kennelijk toch een talent aan verloren gegaan. Als ze er prima had uitgezien in haar jeugd had ze zeker cariere gemaakt. Daarbij vind ik het gewoon mooi klinken. Op you tube stond ook "cry me a river" van haar en dat was een stuk minder.

:lol:

Carl ik zal het maar eerlijk opbiechten: ik heb geen geduld voor You Tube en de speakertjes heb reeds ik zo`n jaar of 10 geleden uit mijn pc getrokken. :(

Guest kikkervisje
Ach, het is vooral het verrassingseffekt: de huishoudster van de koster komt het podium op en dan blijkt ze me ineens een st

Ach, het is vooral het verrassingseffekt: de huishoudster van de koster komt het podium op en dan blijkt ze me ineens een st

En net toen zag ik Janine Jansen op tv..

Janine-Jansen-foto-Mitch-Je-27819.jpg

Hubba hubba :wub:

Een oud-huisgenoot en ik hadden ongeveer dezelfde reactie op het zien van Janine Jansen :lol:

En dan ook nog in zo'n jurkje..... Redelijk doorzichtig, vandaar de viool "ervoor" :cool2: