Jump to content

Nieuwe (tweedehans) versterker ? Maar welke ?

Langspeelplaat
 Share

Recommended Posts

(...) @ spido. waar denk je dat het verschil tussen bryston en denon door veroorzaakt word?

de trafo, de elco's, de ebbenhouten volume knop?........ B)

Beste m44,

De beide Brystons (v.v. en e.v.) zijn wel h

Het besluit is gevallen. Heb hem maar hem een bericht gestuurd dat ik ermee accoord ga. Heb hem over te telefoon gesproken en het klonk zeer vertrouwd. En 3 maande garantie is ook nooit weg !

Voor E349,- Incl.verzending. Niet spotgoedkoop alleen als hij echt in mintstaat is is het ook niet enorm gek!. (gewoon een goede prijs,waarop je eigenlijk niet gaat afdingen). Lijkt mij gewoon een goede gast die wat bij zit te verdienen (netzo als ronald in utrecht).

Moet helaas nog wel 2 maandjes met de HK als voorversterker doen. Alsmede met de waardeloze Phonotrap. Maar die oude HK is wel een prima versterker beter dan de marantz alleen ben heel erg benieuwd wat mijn driade's met de DENON gaan doen. Zet de versterker maar bovenop het meubel en dan gaat de platendraaier naar onder. Vind het fijn als versterkers gewoon veel ruimte erboven hebben....

Ik zal over 2 maand dan wel weer een topic starten : Op zoek naar een buizen voorversterker.... en een topic '' op zoek naar nieuwe Caps voor mijn eindversteker ''

yep zijn telefoon skillzz zijn legendarisch :lol:

ik dacht echt met een enorme boer te maken te hebben. dat viel reuze mee. B)

Even de handleiding gedownload, En ik heb nog nooit zo''n uitgebreide handleiding gezien. Alle schema's en onderdelen staan in de handleiding perfect gewoon. Bij modern spul krijg je dat niet meer.

Ook word duidelijk uitgelegd hoe je de bias moet afstellen. enz,enz,enz...

En in de zomer 8 van deze bestellen E200,-

@m44 hij heeft inderdaad een heel gaaf accent !. Als ik dit zo lees word er behoorlijk veel gekocht bij die gast. Bevalt het een beetje ?