Juul08 Posted 18 mei 2009 Report Share Posted 18 mei 2009 Hallo allemaal, Ik heb inmiddels een AKG P 8e element aangeschaft en daar ben ik zeer tevreden mee. Ik vind wel dat mijn speler nog steeds veel groef ruis heeft... Zou ik dat kunnen verminderen door middel van tweaks aan mijn SL 1500? Ik heb de eerste versie, dus geen subchassis. Zou het helpen als je de onderkant van hout maakt i.p.v. plastic? Heeft loodbitumen een bevorderlijk effect voor deze speler, en waar haal je dat goedje in den haag e.o.? Heeft een andere mat hier nog invloed op? Andere voetjes voor de speler? Van die Sorbothane achtige voeten? Tips, anyone???? Alvast bedankt! Juul Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 18 mei 2009 Report Share Posted 18 mei 2009 Platen niet gewoon vies? Een nieuwe naald laat vaak meer horen dan een ouwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 mei 2009 Report Share Posted 18 mei 2009 Groefruis zul je idd niet op gaan lossen door tweaks aan je speler. Dat is vuile of grijsgedraaide platen. Wil je toch gaan tweaken is loodbitumen een makkelijke manier om de tafel doder te maken. Zeker met een plastick fantastick geval wil dat nog wel eens wat helpen. Te koop bij bijna iedere autoassesoirezaak. Ook wel antidreunplaten genoemd. Een andere mat zou ook nog wel eens kunnen helpen. Een dikke mat van een Dual (505-2/CS5000) zou de platter behoorlijk dempen, war ringing tegen gaat. Bij elkaar toch al een behoorlijke uitgave, voor een goedkope speler. Ik zou eerder eens gaan kijken voor bijvoorbeeld een Dual 505-2. Die koop je op MP al voor zo'n 50-75 euri, en heb je toch echt een heel leukere speler aan. Mag het iets meer kosten, een CS5000 kun je voor 200-300 euri al wel hebben, en heb je een tafel waar je verder niets meer aan hoeft te doen die menig moderne tafel het nakijken geeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Dreunplaat mag toch (ook al..) niet meer verkocht worden wegens het lood erin? Er schijnt wel een alternatief te zijn, maar dat is dan weer schreeuwend duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul08 Posted 19 mei 2009 Author Report Share Posted 19 mei 2009 Okay, dat is wel duidelijk... Niks maar aan deze speler doen.. en sparen voor een betere dus... Zijn de armen van die Dual(s) niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Zijn de armen van die Dual(s) niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul08 Posted 20 mei 2009 Author Report Share Posted 20 mei 2009 Zijn de armen van die Dual(s) niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts