Audiopaul Posted 18 mei 2009 Report Share Posted 18 mei 2009 Na het toch wat teleurstellende bezoek aan de IFA 2008 in Berlijn ga ik dit jaar maar eens kijken in M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 mei 2009 Report Share Posted 18 mei 2009 Ik heb de trailer eens bekeken van deze show, en vermoed dat het meer een kijk dan luistershow is. De glasbak waar het in gehouden word nodigd dan ook niet echt uit om te gaan luisteren. Wie weet als er goede ervaringen opgedaan worden dit jaar dat ik volgend jaar ook eens ga, maar dit jaar blijf ik thuis. Ben wel benieuwd naar de foto's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Lijkt mij best leuk om ziets te bezoeken, denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt door het thuisfront. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Op de beurs van 2006 heb ik mijn speakers ontdekt, al luisterend. Het was wel virtueel, maar sinsdien lijkt het me wel wat er fysiek heen te gaan. Maar het is mij te ver. Ik ga wel naar Rhenen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Op de Show eerder in Frankfurt ben ik verschillende keren geweest. Errug goed, ook het luisteren. Al waren de kamers daar wat klein. In Munchen schijnt het veel beter te zijn. Wanneer ik tijd had gehad was ik dit jaar ook naar Munchen gegaan, samen met enkele andere leden van onze audioclub (dit dus w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 Ff een paar vragen: Al iemand terug? Hoe was het? Was er veel te zien? Was het gebodene ook interessant? Waren er leuke en leerijke demo's? Wat was het leukste nieuwtje? Waar gaat het naar toe? Wat was de "winnaar" van de show en wat de "loser"? Was er veel blingbling? Blij dat je terug bent? Volgend jaar weer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 mei 2009 Author Report Share Posted 22 mei 2009 Ff een paar vragen: Al iemand terug? Hoe was het? Was er veel te zien? Was het gebodene ook interessant? Waren er leuke en leerijke demo's? Wat was het leukste nieuwtje? Waar gaat het naar toe? Wat was de "winnaar" van de show en wat de "loser"? Was er veel blingbling? Blij dat je terug bent? Volgend jaar weer? * Ben vanmiddag pas aangekomen en log net in op m'n netbookje in het hotel. * Weet ik morgen pas, want dan ga ik. * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem Nog even geduld dus ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 mei 2009 Author Report Share Posted 22 mei 2009 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 mei 2009 Author Report Share Posted 22 mei 2009 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 mei 2009 Author Report Share Posted 22 mei 2009 Lijkt mij best leuk om ziets te bezoeken, denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt door het thuisfront. Dan neem je het thuisfront toch gewoon mee? Ik combineer zo'n show altijd met een extra dag voor een bezoek aan de stad. M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 Ff een paar vragen: Al iemand terug? Hoe was het? Was er veel te zien? Was het gebodene ook interessant? Waren er leuke en leerijke demo's? Wat was het leukste nieuwtje? Waar gaat het naar toe? Wat was de "winnaar" van de show en wat de "loser"? Was er veel blingbling? Blij dat je terug bent? Volgend jaar weer? * Ben vanmiddag pas aangekomen en log net in op m'n netbookje in het hotel. * Weet ik morgen pas, want dan ga ik. * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem * Idem Nog even geduld dus ..... Hey Paul, Leuk die reactie van jou Veel plezier morgen en doe Netty de groeten van mij. P.S.: Als jullie terug zijn, geef dan aub een seintje. Ik wil eindelijk die set van jou in volle glorie beluisteren, want dat is in al die jaren nog steeds niet gebeurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 mei 2009 Author Report Share Posted 22 mei 2009 Hey Roger, Zal ik doen! En die afspraak staat uiteraard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 22 mei 2009 Members Report Share Posted 22 mei 2009 W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 Hier hadden ze veel luisterkamers met grote glaswanden en ook waar het mooiste geluid van de show was te horen (helaas Miracle, toch iets gemist !!).[/size] [/color]Klinkt interessant. Wel bijzonder dat het met al dat glas toch goed klonk. Wie weet volgend jaar..... [*] Volgend jaar weer? Zeker volgend jaar weer, maar niet met de trein meer en dan meerdere dagen om langer te luisteren en langer zoeken naar interresante lp's enz. Voor de foto's van de show kan je HIER klikken Zo te zien is het idd een show waar je meerdere dagen heen moet, en dan ook direct maar een paar dagen de stad in. M Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Onno hoi, Mooi vermaakt zie ik in Munchen !! De hoorn luidspreker op je site, is dat niet Nano? Heb je van Transrotor de kleine Pianta niet gezien? Dark Star vind ik spuuglelijk, sorry Michel , had een folder van de beurs in Antwerpen ... Naar ik dacht, staat de motor los Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 hoi audiofreak fijn dat je het zo snel met ons wil delen wat je gezien heb in munchen.het ziet er fraai uit allemaal . vanmiddag eens op mijn gemak bekijken.als ik terug ben van bussem. gr.henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Leuke overview, bedankt voor de foto's. Zo te zien heb ik wat gemist! Die grote draaitafel is een Da Vinci AAS Gabriel met 3 Grandezza armen (2 in gouden uitvoering en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Voor de foto's van de show kan je HIER klikken Volgende keer toch maar een schrijfblok en pen meenemen, want je korte termijn geheugen is nog steeds niet op pijl Tot zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Dat Solution goed kan klinken heb ik zelf ook al eens ervaren. Maar dan met Verity speakers. Die combinatie klonk erg goed, in combinatie met een Nagra CD speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 mei 2009 Members Report Share Posted 24 mei 2009 Ehhh, gewoon Martion Orgon? ... En dat het mid/hoog of zo? Hier een plaatje van de Orgon op de Martion site: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 24 mei 2009 Report Share Posted 24 mei 2009 Dat soort speakers doet mij altijd weer hieraan denken: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 24 mei 2009 Members Report Share Posted 24 mei 2009 [...]Maar goed, we hadden deze foto gemaakt speciaal voor Kraus. Kijk, dat weet ik dan weer wel. Klopt als een bus, Kraus is een tijdje z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 mei 2009 Report Share Posted 24 mei 2009 Bedankt voor de mooie plaatjes. Nooit helemaal uit de gedachten verdwenen die BullFrog's. Je zou de reviews daarover eens moeten lezen, dat geeft toch een aardige indruk van wat je verwachten kunt. (o.a. van Holger Barske uit de tijd van ver voor de LP). Luidsprekers waarbij je nooit in slaap valt in ieder geval en het een beetje directe geluid waar ik inderdaad van houdt. Ik vermoed dat ze iets te kort schieten in het neerzetten van een mooi plaatje en het geluid niet zo mooi los komt van de speakers als je zou willen. Ik was 2 weken geleden nog uitgebreid in Berlijn en heb Martion niet opgezocht, het kwam er niet van. Voor dat mooie los staande, sprankelende geluid neig ik nog steeds naar een paar mooie electrostaten (Finals vanwege het uiterlijk of Quad 57 QA in het blauw) die best goed zullen combineren met mijn Array mono's. Het punt is echter dat ik zo verschrikkelijk geniet van mijn plaatjes (ik kan echt niet blijven zitten bij "Strange Days" op de nieuwe J J Cale) en de kleine Chario's zetten mijn luisterruimte zo mooi, zo breed zo vol dat ik eigenlijk er geen cent voor over heb om de forse investering te doen. Dat kleine beetje extra snelheid wat ik zou krijgen daar kan ik ook bevredigend over fantaseren. Overigens kosten de Orgons zo'n €40.000 maar daarvoor worden ze wel speciaal voor thuis ingeregeld. Hoorns vergelijken met megafoons slaat werkelijk nergens op. Die Orgons hebben overal een heel goede pers, worden ook bij bijzondere kunstmanifestaties ingezet en de luidsprekers van Bert Doppenberg daar kunnen de meeste speakers een puntje aan zuigen. Maar zoals bij alles, je moet er de ruimte voor hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts