s_k Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 Oh nu snap ik waarom het Tros muziekfeest je goed deed ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 Oh nu snap ik waarom het Tros muziekfeest je goed deed ;D arme Jan..........Jolanthe is bij em weg kijk dat zijn de zaken die belangrijk zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 Ze is best sma... Goed, ontopic. Ik zou haar best wel eens A/B willen vergelijken met... *zucht* Ontopic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 22 mei 2009 Report Share Posted 22 mei 2009 Mag ik even opmerken dat we weer lekker bezig zijn met z'n allen. Hakken en zagen is het weer onder mekaar, Klaarblijkelijk hebben we weer weinig geleerd van vorige topics die over ABX testen-AB vergelijkingen gingen. De strijdbijlen zijn weer opgegraven en de stellingen worden weer betrokken tegenover elkaar.Dit slaat natuurlijk niet op de goede postings die er gelukkig ook tussen staan en hout snijden. P/S Morgen op de jaarlijkse Hearmeeting gaan we ook vergelijkingen doen met 4 ned. luidsprekers en hopelijk worden morgen de strijdbijlen thuis gelaten. Just my 2 cents Gelukkig zal dat geen ABX test worden, maar, de hear meatings kennende, gewoon lekker onbevooroordeeld luisteren. en veel ouweneelen over vanallesennogwat, en wat we wel en niet mooi vinden waarvan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 arme Jan..........Jolanthe is bij em wegkijk dat zijn de zaken die belangrijk zijn. Arme Jan Zo'n wijf zou ik kunnen missen als kiespijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 arme Jan..........Jolanthe is bij em wegkijk dat zijn de zaken die belangrijk zijn. Arme Jan Zo'n wijf zou ik kunnen missen als kiespijn. :biggrin: Was net hetzelfde aan het denken ... toen ik het las Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Mag ik even opmerken dat we weer lekker bezig zijn met z'n allen. Hakken en zagen is het weer onder mekaar, Klaarblijkelijk hebben we weer weinig geleerd van vorige topics die over ABX testen-AB vergelijkingen gingen. De strijdbijlen zijn weer opgegraven en de stellingen worden weer betrokken tegenover elkaar.Dit slaat natuurlijk niet op de goede postings die er gelukkig ook tussen staan en hout snijden. P/S Morgen op de jaarlijkse Hearmeeting gaan we ook vergelijkingen doen met 4 ned. luidsprekers en hopelijk worden morgen de strijdbijlen thuis gelaten. Just my 2 cents Gelukkig zal dat geen ABX test worden, maar, de hear meatings kennende, gewoon lekker onbevooroordeeld luisteren. en veel ouweneelen over vanallesennogwat, en wat we wel en niet mooi vinden waarvan. enneh...lekker eten Link to comment Share on other sites More sharing options...
maarten1970 Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 arme Jan..........Jolanthe is bij em wegkijk dat zijn de zaken die belangrijk zijn. Arme Jan Zo'n wijf zou ik kunnen missen als kiespijn. Mag ik haar nu dan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 geloof inmiddels eerder dat Jan weg is bij haar. je ziet een vreselijk lekkere vrouw gaat blijkbaar ook nog vervelen ik dacht altijd 'als ze ooit gaan klonen wil ik er zo eentje' groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Pffft gaan jullie weer , jeeee. Ach , het is net slechte apparatuur in een mooi jasje , verveelt idd erg snel. zo , mijn vingers jeuken weer met deze herhaling , maar ik blijf verstandig , ik ga ze nu ergens ander voor gebruiken. Allemaal goed naar erik luisteren mannen , dan komt t wel goed met jullie gegroet , soundlover, Oja , ABX-en is net een one night stand , zou ik zomaar na 1 nacht geen relatie mee beginnen , liefde op het eerste gezicht/gevoel is een impuls , na weken of maanden weet je pas wat je aan haar/hem hebt. Dus een one night stand / ABX-en is leuk voor de fun , thats it , alhoewel ik er geen reet aan vind ( ABX-en dan ) , een beetje muziekliefhebber houdt zich niet met zulke domme , onozele , belachelijke praktijken bezig , en al vooral niet in een Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Bij jou heeft de tijd zeer zeker stil gestaan. Nog even neurotisch als voorheen. Kies voor rustige muziek, daar heb je het meeste baat bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 ABX-en is toch iets voor neuroten ?? Maar in ieder geval bedankt voor jou gratis diagnose en eventuele oplossing Kraus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hottentot Posted 24 mei 2009 Report Share Posted 24 mei 2009 Pffft gaan jullie weer , jeeee. Ach , het is net slechte apparatuur in een mooi jasje , verveelt idd erg snel. zo , mijn vingers jeuken weer met deze herhaling , maar ik blijf verstandig , ik ga ze nu ergens ander voor gebruiken. Allemaal goed naar erik luisteren mannen , dan komt t wel goed met jullie gegroet , soundlover, Oja , ABX-en is net een one night stand , zou ik zomaar na 1 nacht geen relatie mee beginnen , liefde op het eerste gezicht/gevoel is een impuls , na weken of maanden weet je pas wat je aan haar/hem hebt. Dus een one night stand / ABX-en is leuk voor de fun , thats it , alhoewel ik er geen reet aan vind ( ABX-en dan ) , een beetje muziekliefhebber houdt zich niet met zulke domme , onozele , belachelijke praktijken bezig , en al vooral niet in een Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Hebben we het over de Hear.nl-Meeting? Nooit geweest zeker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 het is het hififorum virus dat zich weer eens verspreid. zodra de ergernis daar oploopt zie je oude bekende het hier weer eens proberen..en op AF. soundlover is welkom hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Hebben we het over de Hear.nl-Meeting?Nooit geweest zeker? Jij heb zeker het gehele topic NIET gelezen. Het gaat over AB en ABX vergelijkingen in het algemeen. Een discussie die elk jaar weer terug komt en tot in den treure is besproken geweest en nu weer een zoveelste herhaling van zetten is en waar men de oude strijdbijlen opgraaft en de oorlogs stellingen opnieuw betrekt. Trek uw eigen conclusie maar. Ik had het over: Dus een one night stand / ABX-en is leuk voor de fun , thats it , alhoewel ik er geen reet aan vind ( ABX-en dan ) , een beetje muziekliefhebber houdt zich niet met zulke domme , onozele , belachelijke praktijken bezig , en al vooral niet in een Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 geen kritiek op luistermeetings volgens mij. alleen wel op de waarde die wij eraan geven dat je in zo'n ruimte echt een oordeel kan geven zoals we doen bij abx. abx is een vloek nooit zal bewezen worden dat het wel of niet werkt. teveel factoren die meespelen. zodra je mensen ergens in betrekt zijn alle uitkomsten betrekkelijk. heerlijk vind ik dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Ik had het over:Dus een one night stand / ABX-en is leuk voor de fun , thats it , alhoewel ik er geen reet aan vind ( ABX-en dan ) , een beetje muziekliefhebber houdt zich niet met zulke domme , onozele , belachelijke praktijken bezig , en al vooral niet in een Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 zodra je mensen ergens in betrekt zijn alle uitkomsten betrekkelijk. heerlijk vind ik dat Ik vond de stemmen ter plaatse nog behoorlijk unaniem. Unaniemer dan ik gedacht had . Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Even voor de goede orde , Ik heb niks tegen meetings , wat voor meetings dan ook , ga dan ook regelmatig naar eros-meetings ed. maar dat is ook leuk vergelijken ( sorry) Waar ik wel wat op tegen heb is het AB en ABX-en , ik ben misschien dan zelfs een beetje ouderwets maar ik luister naar muziek om de muziek!!!! Thats it Als ik luister dan doe ik dat het liefst alleen of met partner lekker op de bank met een lekker glas Westmalle erbij , dat zijn ook de momenten dat ik echt van muziek kan genieten , lekker in alle rust!!! En liefst in de avonduren. Ik kan mij niet voorstellen dat je bij AB-en echt kippenvel kan krijgen van de muziek , dat de muziek je meesleept naar hogere sferen ,dat je je laat meeslepen door emotie Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Is er dan iemand in dit topic die heeft gezegd dat ABX vergelijiken zinvol is? ;D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Jazeker , meerdere , de bekende beterwetertjes waarvan er al 1tje dit forum heeft verlaten , een orgel-freak ( die alles hetzelfde vind klinken) en nog een paar "techneuten" , sorry dat ik je moet teleurstellen s_k . Als het in hun ogen niet zinvol zou zijn is het nog bezopener dan ik al dacht , echt een "waste of time" lijkt mij , dus een vreemde opmerking van jou. groetjes, soundlover Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Is er dan iemand in dit topic die heeft gezegd dat ABX vergelijiken zinvol is? ;D. oh jazeker s_k oh jazeker kijk maar met wie ik regelmatig in de clinch lig en dan heb je ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 En die zijn niet op 2 handen te tellen Dus veel. groet , soundlover Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Ik vind het leuk, maar zinloos. Ik kan heel snel horen of een speaker me bevalt, ik kan niet snel horen welke speakers per s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts