Guest tubejack Posted 2 juni 2009 Report Share Posted 2 juni 2009 Na veel mensen op het laatst te hebben afgezegd heb ik eindelijk een deal gemaakt. Ik denk niet, dat je met zoiets vrienden maakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 juni 2009 Report Share Posted 2 juni 2009 O.K, Dat laat ik die 6600 maar even voor wat het is. Dan maar wachten alleen daar ben ik zo erg slecht in..... Je zal bijna een mengpaneel kopen om de tijd te overbruggen. Wetend dat je daar niets aan hebt... Een groot voordeel : ik ben eindelijk tevreden met mijn luidsprekers. Die zullen er nog wel een hele poos staan (zeker 2 jaar) Sparen ook al weer zo iets waar ik niet heel erg goed in ben. Heb gelukkig wel een ''baan'' alleen met 2,50 bruto schiet het niet echt op... (ach 10 uur in een hifi studio rondbrengen is niet het ergste wat er is) U bent een hypermodern mens Alles direkt moeten hebben. Ik ben achteraf gezien wel blij dat m'n ouders me hebben bijgebracht wat Jack ook zegt. En sorry LP, ik weet dat ik nu als een ouwe chagrijn zit te mopperen Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 juni 2009 Report Share Posted 2 juni 2009 Na veel mensen op het laatst te hebben afgezegd heb ik eindelijk een deal gemaakt. Ik denk niet, dat je met zoiets vrienden maakt De reden dat ik heel selektief geworden ben met wat ik op Marktplaats aanbied Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 2 juni 2009 Author Report Share Posted 2 juni 2009 Ik handel alleen vrij agressief. Ben voor de rest keurig opgevoed. Gelukkig is ook dit avontuur weer ten einde gekomen met een mooie pre. Bedankt voor de INPUT heb er weer een hoop van geleerd. Ik hou het op zich altijd wel een beetje onder voorbehoud. Alleen die NAD was best wel erg. Alleen heb zulke taferelen zelf ook al regelmatig meegemaakt... En gelukkig ben ik niet '' rijk'' opgevoed en zal ik deze frustraties altijd wel houden. Word er vast een beter mens van. Tenminste laten we het hopen (dit hoort eigenlijk bij offtopic,alleen ik ga erg snel offtopic) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 2 juni 2009 Report Share Posted 2 juni 2009 De reden dat ik heel selektief geworden ben met wat ik op Marktplaats aanbied Ik ben mijn spullen meestal zo kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts