carl Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Wie heeft wel eens zo'n bouwpakket in elkaar gezet? http://wduk.worldomain.net/ Zo'n buizen phono pre zou dat te doen zijn voor een a technisch iemand als ik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Ik heb er froeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 mei 2009 Author Report Share Posted 21 mei 2009 Ik heb er froeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Ze hebben ook een forum, je zou daar eens kunnen kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Ik kan niet inschatten of dat voor jou te lastig is om te bouwen. Het een en ander hangt af van je kennis af. Ik had ook nog nooit eerder een versterker gebouwd voor dat ik aan de Phono Dude begon maar wel als eens wat losse kitjes in elkaar gezet. Voor dat ik aan de Dude begon heb ik mij helemaal suf gelezen en zo de kennis opgedaan om toch zo iets te kunnen maken. Nu is het wel makkelijker om een een kit in elkaar te zetten. Je kan gewoon het ontwerp aanhouden en dan weetje dat je goed zit. Als je dan stap voor stap de handleiding volgt dan zou het in principe niet fout kunnen. Daarnaast schelt het gewoon wel als je handig bent dan is het ook niet erg lastig om je zelf zolderen aan te leren. begin dan gewoon eens met een Velleman kit dat is niet te veel geld en kan je het rustig verprutsen en veel leren. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 27 mei 2009 Report Share Posted 27 mei 2009 Nou, Georgemans, als iemand zichzelf al als a-technisch bestempeld, dan is het antwoord simpel: "Nee". Maar misschien is er wel iemand die de soldeerbout wil warm stoken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts