m44 Posted 20 juni 2009 Report Share Posted 20 juni 2009 Slechts twee topics uit de geschiedenis van Hear vloerverwarming en beroeren zijn nog onnozeler dan wat er van dit topic is geworden. Is er niet onlangs gevraagd om wat zakelijker te posten? Stop Kliederen! En waar zijn al Uw reakties van in eerstgenoemde topic gebleven?(vloerverwarming) Ik meende mij te herrineren dat U het juist een groot compliment vond voor de mensen HEAR, dat ik zoiets niet-audio gerelateerd vroeg, (om hulp notabene). Dus de technische know-how v/d mensen Hear hoog in het vaandel hield. Stond in Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 20 juni 2009 Report Share Posted 20 juni 2009 Eenieder moet de kans hebben om zijn of haar houding te verbeteren, maar het lijkt mij dat er genoeg subtiele en minder subtiele hints gegeven zijn. Kraus, word wakker jochie! It's not funny anymore! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Ik denk dat bijna iedereen die Kraus nu zo bekritiseert daar over een paar jaar spijt van zal hebben. De anderen zullen daarvoor stomweg te dom zijn gebleven... Of: te onaardig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Ik denk dat bijna iedereen die Kraus nu zo bekritiseert daar over een paar jaar spijt van zal hebben.De anderen zullen daarvoor stomweg te dom zijn gebleven... Of: te onaardig. Ja,ja weer echt een repeterende Spidoiaanse opvatting. je stelt mij in ieder geval niet teleur. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Ghehe, grappig dat iemand die niet bestaat zoveel te zeggen heeft ;D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 22 juni 2009 Report Share Posted 22 juni 2009 Ghehe, grappig dat iemand die niet bestaat zoveel te zeggen heeft ;D. Tja, en dan heb je nog mensen die wel bestaan, heel veel praten, maar eigenlijk niks te zeggen hebben. Ik weet niet welke soort ik de ergste vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts