Jump to content

LP's in

paul demo
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
Net nog even de laatste CD's toegevoegd. Alles wat ik nog aan CD's heb is in de aanbieding.

Mss handig om ook de link naar het andere forum erbij te doen.

Ik ken genoeg mensen die nog steeds, of weer een ban hebben op dat groene snertforum. ;)

Ken die mensen ook maar ondanks een ban kunnen ze wel kijken. Op het andere forum staat inderdaad ook een adverdentie alsmede op hifi.nl. Maar het loop op dit moment gewoon niet. Had allang verwacht Claire Martin en bijvoorbeeld Bob dylan kwijt te zijn. Maar helaas.

Net nog even de laatste CD's toegevoegd. Alles wat ik nog aan CD's heb is in de aanbieding.

Mss handig om ook de link naar het andere forum erbij te doen.

Ik ken genoeg mensen die nog steeds, of weer een ban hebben op dat groene snertforum. ;)

Ken die mensen ook maar ondanks een ban kunnen ze wel kijken. Op het andere forum staat inderdaad ook een adverdentie alsmede op hifi.nl. Maar het loop op dit moment gewoon niet. Had allang verwacht Claire Martin en bijvoorbeeld Bob dylan kwijt te zijn. Maar helaas.

het moeilijke is Paul, sommige mensen die interesse hebben in bepaalde artiesten "van vroeger", hebben meestal die Cd's al in huis ... de niet geinteresseerden blijven niet geinteresseerd, ook al vraag je 1 euro ...

Niettemin wens ik je van harte een goede verkoop toe hoor

Gr

Stef