paul demo Posted 23 mei 2009 Report Share Posted 23 mei 2009 Voor de muziekliefhebbers, een beetje off topic: http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=16395.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 3 juli 2009 Author Report Share Posted 3 juli 2009 De lijst is ververst en de prijzen zijn verlaagd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 juli 2009 Report Share Posted 3 juli 2009 De lijst is ververst en de prijzen zijn verlaagd. Zeker alles meteen kwijtgeraakt? Ik zie een 'verlopen' advertentie. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 3 juli 2009 Author Report Share Posted 3 juli 2009 De lijst is ververst en de prijzen zijn verlaagd. Zeker alles meteen kwijtgeraakt? Ik zie een 'verlopen' advertentie. M rc Er zijn er ca. 400 weg, dit is over: http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=16395.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 juli 2009 Report Share Posted 3 juli 2009 De lijst is ververst en de prijzen zijn verlaagd. Zeker alles meteen kwijtgeraakt? Ik zie een 'verlopen' advertentie. M rc Er zijn er ca. 400 weg, dit is over: http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=16395.0 Paul, je hebt een PM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 3 juli 2009 Author Report Share Posted 3 juli 2009 Je hebt PM terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 11 juli 2009 Author Report Share Posted 11 juli 2009 Net nog even de laatste CD's toegevoegd. Alles wat ik nog aan CD's heb is in de aanbieding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 juli 2009 Report Share Posted 11 juli 2009 Net nog even de laatste CD's toegevoegd. Alles wat ik nog aan CD's heb is in de aanbieding. Mss handig om ook de link naar het andere forum erbij te doen. Ik ken genoeg mensen die nog steeds, of weer een ban hebben op dat groene snertforum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 12 juli 2009 Author Report Share Posted 12 juli 2009 Net nog even de laatste CD's toegevoegd. Alles wat ik nog aan CD's heb is in de aanbieding. Mss handig om ook de link naar het andere forum erbij te doen. Ik ken genoeg mensen die nog steeds, of weer een ban hebben op dat groene snertforum. Ken die mensen ook maar ondanks een ban kunnen ze wel kijken. Op het andere forum staat inderdaad ook een adverdentie alsmede op hifi.nl. Maar het loop op dit moment gewoon niet. Had allang verwacht Claire Martin en bijvoorbeeld Bob dylan kwijt te zijn. Maar helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 juli 2009 Report Share Posted 13 juli 2009 Net nog even de laatste CD's toegevoegd. Alles wat ik nog aan CD's heb is in de aanbieding. Mss handig om ook de link naar het andere forum erbij te doen. Ik ken genoeg mensen die nog steeds, of weer een ban hebben op dat groene snertforum. Ken die mensen ook maar ondanks een ban kunnen ze wel kijken. Op het andere forum staat inderdaad ook een adverdentie alsmede op hifi.nl. Maar het loop op dit moment gewoon niet. Had allang verwacht Claire Martin en bijvoorbeeld Bob dylan kwijt te zijn. Maar helaas. het moeilijke is Paul, sommige mensen die interesse hebben in bepaalde artiesten "van vroeger", hebben meestal die Cd's al in huis ... de niet geinteresseerden blijven niet geinteresseerd, ook al vraag je 1 euro ... Niettemin wens ik je van harte een goede verkoop toe hoor Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts