Miracle. Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Hier het verslag van Lentus Audio van de meeting en hun bevindingverslag Hear meeting Lentus Audio Daar is een zeer herkenbaar en duidelijk verslag van geschreven door de firma Lentus. Idee voor de volgende keer, wat ook in hun verslag naar voor komt. De speakers die er al hangen (JBL) zullen moeilijker uit de ruimte te krijgen zijn, maar het kortsluiten daarvan zou wel wat op kunen leveren. Dat heb ik met de JMR's in mijn kamer ook gedaan, met goed resultaat. Ik vermoed dat daar speakon aansluitingen op zitten. Als daar adapters voor gewenst zijn voor de volgende meating kan ik daar ev. wel voor zorgen. Wil ik wel even weten of er een 2, 4 of 8 polige plug op zit. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 (...) voor de volgende meating (...) "Meating"? Wat is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 (...) voor de volgende meating (...) "Meating"? Wat is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 (...) voor de volgende meating (...) "Meating"? Wat is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 (...) voor de volgende meating (...) "Meating"? Wat is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 (...) voor de volgende meating (...) "Meating"? Wat is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Een andere "vondst" is misschien wel dat er een ander zaaltje gevonden wordt. De mogelijkheden gaan onderzocht worden de komende week en te beginnen bij het Motel "De Witte Bergen" te Eemnes. Let er dan aub op dat het geen conferentieruimte gaat worden, want die zijn getrimd om stemmen weer te geven. Muziek lukt in zo'n ruimte niet is mijn ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Een andere "vondst" is misschien wel dat er een ander zaaltje gevonden wordt. De mogelijkheden gaan onderzocht worden de komende week en te beginnen bij het Motel "De Witte Bergen" te Eemnes. Let er dan aub op dat het geen conferentieruimte gaat worden, want die zijn getrimd om stemmen weer te geven. Muziek lukt in zo'n ruimte niet is mijn ervaring. Doel je nu op de Koningshof? Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Enigszins laat, (want het is erg druk, op het moment, ook nu ben ik aan het werk, maar de baas zal het niet erg vinden dat ik op 2e pinksterdag tussen het werk door even een berichtje plaats ) maar toch ook even mijn reactie. Het was een gezellige dag. Veel verschillende muziek en geluidseffecten gehoord (met name de waterdrums en de tjirpende krekels blijven mij goed bij), en leuke gesprekken. Leuk om de gezichten achter de forumberichten te zien. Mijn complimenten aan Onno, voor het organiseren, en ook aan de heren van de apparatuur, die het meest kritische publiek uitnodigen naar hun spullen te komen luisteren. Ik was onder de indruk van de redelijk geprijste versterker / cd-spelercombinatie, die heel mooi de luidsprekers het vuur aan de schenen konden leggen. Wat opvalt is, dat verschillende speakers uitblinken in verschillende aspecten. Ik vond de Andromeda's het meest eerlijk. Naar mijn smaak in de oorspronkelijke opstelling gaven ze soms minder beleving en of informatie, met de buizen klonken ze beter. De dynamiek van deze luidsprekers sprak me wel weer erg aan. De DSS luidsprekers waren voor mij de feestbeesten, met een flinke bas, maar in mijn oren niet echt subtiel of eerlijk. De lentusspeakers waren mooi in het middengebied, en erg ruimtelijk, maar het hoog was voor mijn oortjes te scherp. Als laatste de MC's: de MC 4 had een voor mij zeldzame afbeeldingsruimte, van vloer tot (bijna) plafond. De MC 2 is mij niet bijgebleven. Deze 2 luidsprekersets zagen er prachtig uit. Voor mij klonken oorspronkelijk de Andromeda's het mooiste, maar, en dit was gelijk de les die ik hier heb geleerd: mijn eerste reactie gaat vaak over wat ik hoor dat niet klopt, niet wat w Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 De CD met de waterdrums e.d. kwam van de kameroense Baka people. Kijk/luister hier: http://www.baka.co.uk/baka/ Groetjes M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 5 juni 2009 Report Share Posted 5 juni 2009 .....Ik wist eerst niet wie Donic was, vond het zelfs vreemd dat er iemand met die nick op het forum was, omdat ik die naam hoofdzakelijk kende als een merk van tafeltennisspullen. Ik had al eens met Kees over tafeltennis gekeuveld bij Henk in de zaak, maar wist zijn nick niet meer. Nu werd het wel allemaal duidelijk...... Ga je hem een keer (proberen) in te maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
donic Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 dat zal Sodejuu als een speler uit de landelijke divisie niet zo veel moeite kosten. Ik weet maar al te goed het krachtsverschil tussen een speler uit het landelijk en een 2e klasse afdelingspeler en dan praat ik nog niet over het verschil in sterkte tussen de verschillende afdelingen. Het zuiden is berucht sterk, zeker t.o.v. het noorden en het oosten. Maar als het zo doorgaat moeten we nog een keer een pingpongtoernooitje organiseren voorafgaand aan een "Hear" bijeenkomst met als prijzen een platenborsteltje of een paar eierdopjes. Maar hierbij zou ik het tafeltennisgedeelte willen afsluiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 De Hear leden die aandachtig aan het luisteren zijn. Vergeef me, maar ik ben zo benieuwd wie al die gezichten nu zijn. It's nice to put a face to a name. Voorin zie ik 2e van links denk ik Sodejuu/Roger, en van dat langharig tuig rechts veronderstel ik dat het Miracle is. Tubejack zit ergens achterin, net als m44, StefK zal er ook wel ergens tussen zitten maar die zag ik deze keer niet, en Stijn/S_K is ook niet te missen natuurlijk Dankzij de uitleg weet ik hoe Andromedaris eruit ziet, maar voor de rest is het Ik weet het, ik weet het, had ik er maar bij moeten zijn, als het effe kan ben ik er ook daadwerkelijk volgende keer, maar for the time being.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 Naast Miracle zit evo, en links zit henkes (als ik het me goed herinner) Ik zit op de derde rij achter evo. Daartussen zit...? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 Naast Miracle zit evo, en links zit henkes (als ik het me goed herinner)Ik zit op de derde rij achter evo. Daartussen zit...? M rc evo = ezo. Tussen jou en ezo zit volgens mij s-k, maar dat kan ik niet goed zien op de foto. Volgens mij rechts (op de foto) naast jou Kappa7 (net met zijn hoofd boven dat van mij (langharig tuig). 2de van links voor is idd Sodejuu en helemaal rechts achterin is Arden. De rest kan ik op deze foto helaas niet herkennen, of ben ik de naam even van kwijt. Ik ben een natte dweil in het onthouden van namen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 Dat scheelt alweer een hoop Tenx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 azh zit tussen ezo en sodejuu. blauwe hemd is donick tussen miracle en ezo zit verstopt mumsoft( meer achter ezo) helemaal rechtsachterin zit arden andro zit links achter donic zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 In 't geel is DHfreakie. M44 zit hier alleen achterin in z'n geruite hemd Links StefK en rechts KT88 die nog steeds gigantisch op Bob Dylan lijkt in z'n begin jaren '90 periode. En daar op rij Sodejuu, Audiofreak en nog eens StefK Sorry als er al een paar genoemd waren . Heb het even vluchtig deurgelezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 Volgens mij heette 'ie Theo ja. Maar ik weet toch zeker dat wie jij nu Henkes noemt, zich aan mij voorstelde als DHFreaky ;D. Edit: Zie nu dat jij henkes voor twee telt. En twee totaal verschillende Henkessen . Edit 2: En zie nu dat je het hebt aangepast ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 Jullie zijn geweldig Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 Je bent weer snel, s_k. Te snel, in dit geval. Uw opsomming is verder feilloos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 juni 2009 Report Share Posted 9 juni 2009 M44 kun je gewoon niet zien omdat tubejack ervoor zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 9 juni 2009 Report Share Posted 9 juni 2009 M44 kun je gewoon niet zien omdat tubejack ervoor zit Je bent echt het kleinste manneke van de groep ... nergens steek je der met kop en schouders bovenuit Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 juni 2009 Report Share Posted 9 juni 2009 Ruud is anders nog kleiner dan het hoofd van Kappa7 : Ruud (niet zichtbaar, zit achter het hoofd van Kappa7) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts