stefk Posted 9 juni 2009 Report Share Posted 9 juni 2009 nu weet je een beetje wie ik ben h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 juni 2009 Report Share Posted 9 juni 2009 nu weet je een beetje wie ik ben h Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 10 juni 2009 Report Share Posted 10 juni 2009 Ja komt dan! Ge komt nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 12 juni 2009 Report Share Posted 12 juni 2009 De Hear leden die aandachtig aan het luisteren zijn. Vergeef me, maar ik ben zo benieuwd wie al die gezichten nu zijn. It's nice to put a face to a name. Voorin zie ik 2e van links denk ik Sodejuu/Roger, en van dat langharig tuig rechts veronderstel ik dat het Miracle is. Tubejack zit ergens achterin, net als m44, StefK zal er ook wel ergens tussen zitten maar die zag ik deze keer niet, en Stijn/S_K is ook niet te missen natuurlijk Dankzij de uitleg weet ik hoe Andromedaris eruit ziet, maar voor de rest is het Ik weet het, ik weet het, had ik er maar bij moeten zijn, als het effe kan ben ik er ook daadwerkelijk volgende keer, maar for the time being.. ja links voorin met grijs geverft haar ben ik.maar voor alle duidelijkheid mijn ogen waren niet lang gesloten hoor. een half uurtje of zo. gr.henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 13 juni 2009 Report Share Posted 13 juni 2009 Miracle, het illusionmodel staat sinds vandaag ook bij sense of music te leiden, mocht jij of iemand anders er een luister recensie over willen schrijven bij deze . Ps vandaag nog even geluisterd in het concertgebouw in amsterdam waar vrije inloop was , er was een koor te horen met wat begeleiding waaronder een klarinet en een saxofoon deze waren wel iets versterkt om "boven "het koor uit te kunnen komen , de stemmen waren onversterkt ik zat mooi in het midden op rij 12 ongeveer , wat me opviel is dat het ten eerste een hele mooie historische ruimte is en dat de ruimte ook erg gedempt is naar mijn mening en dat het met de weergave van goede hifiapparatuur nog niet zo slecht is gesteld . Ik begin ook steeds meer tegeloven dat veel mensen niet zozeer streven naar hifidelity maar gewoon naar wat mooi in de oren klinkt en dat is ook eigenlijk het belangrijkste . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 14 juni 2009 Report Share Posted 14 juni 2009 Ps vandaag nog even geluisterd in het concertgebouw in amsterdam waar vrije inloop was , er was een koor te horen met wat begeleiding waaronder een klarinet en een saxofoon deze waren wel iets versterkt om "boven "het koor uit te kunnen komen , de stemmen waren onversterkt ik zat mooi in het midden op rij 12 ongeveer , wat me opviel is dat het ten eerste een hele mooie historische ruimte is en dat de ruimte ook erg gedempt is naar mijn mening en dat het met de weergave van goede hifiapparatuur nog niet zo slecht is gesteld .Ik begin ook steeds meer tegeloven dat veel mensen niet zozeer streven naar hifidelity maar gewoon naar wat mooi in de oren klinkt en dat is ook eigenlijk het belangrijkste . gr hj Hier heb je helemaal gelijk, zo is het en daar is niets mis mee . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts