Johoho Posted 24 mei 2009 Report Share Posted 24 mei 2009 Ik ben op zoek naar een Shure V15-III Super-Track Plus element waarin een goede naald VN35E aanwezig is of past. Dus geen V15-III die speciaal aangepast is voor een Dual of ander merk platenspeler. Goede elementen heb ik al maar mijn jaren 70 platenspeler uitrusten met een jaren 70 element/naald combo maakt het plaatje af... Het is puur jeugdsentiment ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 24 mei 2009 Report Share Posted 24 mei 2009 Ik ben op zoek naar een Shure V15-III Super-Track Plus element waarin een goede naald VN35E aanwezig is of past. Dus geen V15-III die speciaal aangepast is voor een Dual of ander merk platenspeler. Goede elementen heb ik al maar mijn jaren 70 platenspeler uitrusten met een jaren 70 element/naald combo maakt het plaatje af... Het is puur jeugdsentiment ..... Deze bedoel je waarschijnlijk. Wat let je om mee te bieden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johoho Posted 24 mei 2009 Author Report Share Posted 24 mei 2009 Deze bedoel je waarschijnlijk. Wat let je om mee te bieden? Mijn portemonnee haha. Ga inderdaad een poging wagen... Ja, wat is-tie mooi he. Echt hippie glanzend Ik ga liever bij de aanbieders langs dus maar hopen dat de aanbieders niet in de USA wonen... Bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 25 mei 2009 Report Share Posted 25 mei 2009 Het zijn ook gewoon erg goeie elementjes. Ik zag je adv. al op marktplaats. Had er pas zowat een te pakken. Stond een Dual CD 506 met Denon DL-303 en Shure V15 erbij voor 10 euro online. Helaas, mis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johoho Posted 25 mei 2009 Author Report Share Posted 25 mei 2009 Het zijn ook gewoon erg goeie elementjes.Ik zag je adv. al op marktplaats. Had er pas zowat een te pakken. Stond een Dual CD 506 met Denon DL-303 en Shure V15 erbij voor 10 euro online. Helaas, mis. Ja, maar die Shure V15 elementen speciaal aangepast voor Dual en andere platenspelers zitten in een malletje/kliksysteem en daar kan ik met een SME headshell niet veel mee aanvangen. De uitlijning is dan ook niet goed te optimaliseren. Maar wie weet: een Dual platenspeler met een Shure V15III voor zo'n lage prijs is wel de moeite om eens mee te experimenteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 26 mei 2009 Report Share Posted 26 mei 2009 Ik weet het, ik heb een Dual 704 met (aangepaste) V15. Onder de 506 past standaard eigenlijk alleen een ULM55 (OMB 5, eigenlijk). Er zou dus zelfs in dat geval geen aangepaste Dual-V15 onder passen. Het was in dit geval dan ook een zilveren V15, zoals je hierboven postte . Helaas misgelopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts