Silver Posted 29 mei 2009 Report Share Posted 29 mei 2009 Ik heb momenteel een Denon 3803 met als fronts Monitor Audio RS8 speaker en heb het gevoel dat er meer uit de speakers is te halen. De verdeling muziek luisteren versus DVD is 80:20. Wat ik graag zou willen is een goede stereo versterker aan te schaffen voor het stereo gebeuren. Mijn vraag is dan of dit zo is aan te sluiten dat m'n speakers zowel voor stereo als DVD te gebruiken zijn? Ofwel ik wil m'n 3803 nog gebruiken voor DVD's e.d. maar de nieuw versterker voor muziek luisteren. Kan dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Je kan eerst eens proberen wat een goede eindversterker doet in deze set. Ook wil het helpen om een losse CD speler te gebruiken en niet een DVD speler als cd speler. Gebruik dan de dac van de CD als deze beter is en dan ben je al een eind op weg. Stel wel de versterker zo neutraal mogelijk in als je naar muziek luistert. Zorg dat alle room correctie systemen uit staan en ga met de speakers schuiven zo dat deze goed opgesteld staan voor stereo. Later kan je de speakers voor het surround gedeelte plaatsen maar dan saat het voor stereo wel goed. Ik hoop dat je hier wat mee kan. Een andere optie is om helemaal over te gaan naar stereo dan kan het natuurlijk nog veel beter worden. Veel suc6 in je zoektocht en laat nog eens horen Hear hoe het is af gelopen. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts