Jump to content

Soundevolution

bouckaert
 Share

Recommended Posts

Beste Forumleden,

Graag wil ik nog een oproep doen voor degenen die ook gedupeerd zijn geweest door Soundevolution.nl.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik mis nog steeds mijn Teac VRDS speler die ik persoonlijk bij Sebastiaan de Vries bijna een 3 jaar geleden heb afgeleverd.

De volgende topic vond ik vandaag pas terug over Soundevolution:

http://www.hear.nl/forums/index.php?showto...1405&st=165

Daarin blijken verschillende spullen in reparatie bij de Soundevolution bij de rechtmatige eigenaar zijn aangekomen.

Verschillende brieven, e-mails en bezoekjes aan Hilversum hebben mijn iets opgeleverd.

Ik ben mijn Teac nog steeds kwijt, wie weet waar Sebastiaan zijn bedrijf nu heeft? En hoe ik met hem in contact kom?

Groeten Tom Bouckaert

• Members
Ach hij was toch al stuk

http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=9856&hl=

Als je dit draadje gelezen had, dan weet je dat niemand hier echt weet waar Bas tegenwoordig uithangt.

Als ik het goed heb begrepen ontwikkeld hij nu voor Focal of zoiets. Die hadden pas de introductie van een ''cost no object Utopie'' luidsprekersysteem, in dat circus moet hij nu ergens werkzaam zijn. Verder zou ik het hier laten varen, en het via andere wegen uit proberen te zoeken...

Afgelopen week nog een Sebastiaan de Vries aan de telefoon gehad...., maar kan je garanderen dat dit een andere was... :rolleyes:

De Bas van Soundevolution waar het hier over gaat trof ik al weer meer dan 'n jaar geleden bij JK in 't Harde.

Toen vertelde hij dat alles afgerond was. Kennelijk is er nog ergens wat blijven hangen.

:)

Ach hij was toch al stuk

Als je dit draadje gelezen had, dan weet je dat niemand hier echt weet waar Bas tegenwoordig uithangt.

Harstikke bedankt Duck Twacy voor je geniale feedback....

Maar...ik ben heel erg benieuwd waar de mede-gedupeerden uiteindelijk nou hun apparaten hebben afgehaald?

Ik vind het heel vervelend dat het probleem nu wordt omgedraaid, alsof het forum de enige manier is om een probleem op te lossen.

Mijn cd-speler is niet in handen van de rechtmatige eigenaar, omdat ik niet op een forum meedoe aan een discussie wil Bas de Vries niet het recht geven mijn CD-speler te houden. Alle respect voor zaken door onmacht en of ziekte, echter zou ik door Bas zelf op de hoogte gesteld worden.

Ik vind het erg jammer dat je mij verwijt dat niet op jou gereageerd heb, het zou je sieren als je alsnog contact op wil nemen met Bas.

Ik meld mij niet pas na 3 jaar! er zijn meer wegen dan dit forum. Ik heb netjes berichten achtergelaten bij Soundevolution, aangetekende brieven gestuurd en e-mails! Ook ben ik persoonlijk vaker langs geweest in Hilversum, zonder succes natuurlijk.

Als ik op de hoogte was van de actie die blijkbaar via jou geregeld was op het forum, dan was ik daar zeker op ingesprongen. Ik vond het niet nodig om het gehele forum te inlichten op dat moment van mijn vervelende ervaring bij Soundevolution (het zou eenmalig kunnen zijn, en daarvoor hoeft hij niet gelijk aan de schandpaal).

Met teleurgestelde groet

Beste Bouckaert,

In de loop der tijd waren er meer gedupeerden, maar uiteindelijk is alles terug gekomen bij de eigenaren, zo is mij destijds persoonlijk verzekerd door Bas. Als je gaat zoeken op dit forum, kom je topics waar dat over gaat. Helaas heb jij niet gezocht hier naar bestaande topics en ook nooit gehoord gegeven aan de oproep van mij om je te melden bij mij. Degene die dat destijds wel heben gedaan, heben ook keurig hun spulletjes uiteindelijk terug gekregen.

Dat je nu in ene meldt dat jouw Teac VRDS speler nog niet terug is, is heel vervelend voor jou en wellicht ook voor Bas. Ik vind het erg jammer dat je niet eerder via allerlei kanalen (forums of hier op dit forum) geprobeerd hebt geruchtbaarheid aan te gegeven. Dat je nu pas na 3 jaar je meld is wel wat laat, lijkt mij.

Waar Bas tegenwoordig is weet ik niet. Het laatst wat mij bekend is dat hij voor dit bedrijf werkte : LINK

Ook weet ik dat Bas een Hyves pagina heeft/had : link hyves

Hoe vervelend ook, maar verder dat dit kan ik je niet helpen.

Toch wens ik je suces en dat je TEAC snel boven water komt. En mocht dat zo zijn, meld dat dan ook hier even a.u.b..

Anders blijft het zo hangen in het luchtledige, als je begrijpt wat ik bedoel.

Met groet,

B)

Jongens, jongens de discussie gaat wat ver, en voor dat we het weten belanden we off-topic. Ik neem een potje incasseringsvermogen.

kort samengevat:

Ik zoek hulp via het forum, geen belezende berichten. Als je je daaraan ergert, doe dat ergens aders.

Ik niet blij, TEAC weg!!!!

Ik heb JK gebeld, soundevolution zelf gebeld, Bas gemaild op een e-mail adres via zijn ouders, ook de links die Audiofreak heeft gestuurd. Ik heb meerdere malen het formulier op internet ingevuld op de Homepage van Soundevoltion. Via een advocaat aangetekende brieven laten versturen naar de natuurlijke rechtspersoon van de onderneming. Dus ja ik heb heel veel geprobeerd afgelopen 2,5 jaar.

Nee, niet alle apparaten zijn dus terug, ook al zou Bas dat zeggen. Ik heb behoorlijk hard gespaard voor die prachtige CD-speler en laat dit uit principe niet lopen.

Met vriendelijke groet!

Beste Onno,

je bent veel te goed voor deze wereld.

Laat hem toch lekker in zijn eigen sop gaar koken. Verdient ie met zo'n lomp antwoord.

Dat vind ik nou ook weer te ver gaan (sop gaar laten koken).

Ik begrijp Bouckaert reactie wel en zijn teleurstelling en dat hij dat even moest afreageren op mijn antwoord aan hem.

Maar ik kan hem ook niet veel verder helpen., behalve het geven van die 3 links.

Slim zou zijn via dat ene bedrijfje (in 1 van die 3 links) verder proberen te achterhalen waar Bas is en hoe hij met Bas in contact kan treden.

Beste Bouckaert,

Hier nog een link en waar Bas ook antwoord in geeft en zegt dat alles netjes terug is gegaan naar de eigenaren.

LINK

Dank voor de link, maar volgens mij is dit dezelfde link die ik in mijn startbericht gaf. Helaas moet ik de conclusie trekken, dat dus niet iedereen zijn of haar spullen heeft teruggekregen.

Ach hij was toch al stuk

Nog een geniale opmerking om in je op te nemen (waar dan ook). Dit soort zaken handel je normaliter niet op een openbaar forum af. Je hebt een recuutje neem ik aan? Wend je (met bewijslast) tot de lokale justitiele instantie oid.

Ach hij was toch al stuk

Nog een geniale opmerking om in je op te nemen (waar dan ook). Dit soort zaken handel je normaliter niet op een openbaar forum af. Je hebt een recuutje neem ik aan? Wend je (met bewijslast) tot de lokale justitiele instantie oid.

Lekker makkelijk, die verwijten als je zelf niet in zo'n situatie zit. Ik zou ook alle alles proberen. Niet direct in het openbaar op een forum, zoals ts dat ook gedaan heeft. Maar als alle wegen doodlopen, vind ik een oproep hear logisch en heel acceptabel.

Ach hij was toch al stuk

Mag van mij best hier afgehandeld worden.Hij heeft zijn zaakje ook hier opgebouwd, dus als er iets mis gaat mag dat dan toch ook hier behandeld worden? (Wachttijden van een jaar,nergens op reageren, etc)

Bas heeft wel leuke verhalen over zijn nieuwe 'bedrijf' , maar als je je klanten zo behandeld zou ik ook daar geen vertrouwen in hebben.

Aan de andere kant , als zijn hobbyschuur is opgeheven, kun je het wel vergeten denk ik.

Mag van mij best hier afgehandeld worden.Hij heeft zijn zaakje ook hier opgebouwd, dus als er iets mis gaat mag dat dan toch ook hier behandeld worden? (Wachttijden van een jaar,nergens op reageren, etc)

maar toch niet om de zoveel tijd weer opnieuw ?

ik zou echt niet zolang mijn geduld op de proef stellen :huh:

desnoods via opsporing verzocht ( of is dat te ver gezocht ??)

maar ja voor de betrokkene blijft het K..te :angry:

maar toch niet om de zoveel tijd weer opnieuw ?
Als er zich over twee jaar zich hier weer een slachtoffer van de praktijken van Bas aandient zal het verhaal weer van voor af aan beginnen.

Op zich heb ik daar weinig medelijden mee, ik kan zijn relaas op een ander forum herinneren hoe hij zelf in de problemen raakte bij de perikelen van Organized Electronics Lelystad. Nu doet hij anderen iets vergelijkbaars aan, zeker hij had beter moeten weten.

• Members
Mijn beeld is altijd geweest dat Bas meer een domme jonen dan een kwade jongen is.

Naar mijn mening en ervaring een te groot talent voor dit land en veel van de bewoners.

Dat hij over bepaalde talenten beschikt, daar twijfel ik niet aan. Te groot voor dit land en bewoners, daar wil ik toch wel een kleine nuancering in aanbrengen. De