Jump to content

Soundevolution

bouckaert
 Share

Recommended Posts

Beste Forumleden,

Graag wil ik nog een oproep doen voor degenen die ook gedupeerd zijn geweest door Soundevolution.nl.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik mis nog steeds mijn Teac VRDS speler die ik persoonlijk bij Sebastiaan de Vries bijna een 3 jaar geleden heb afgeleverd.

De volgende topic vond ik vandaag pas terug over Soundevolution:

http://www.hear.nl/forums/index.php?showto...1405&st=165

Daarin blijken verschillende spullen in reparatie bij de Soundevolution bij de rechtmatige eigenaar zijn aangekomen.

Verschillende brieven, e-mails en bezoekjes aan Hilversum hebben mijn iets opgeleverd.

Ik ben mijn Teac nog steeds kwijt, wie weet waar Sebastiaan zijn bedrijf nu heeft? En hoe ik met hem in contact kom?

Groeten Tom Bouckaert

Beste Bouckaert,

Is een Teas VRSD speler iets wat men zou kunnen missen?

(Ik heb zelf nog nooit zo'n ding gehad! 'k Weet niet eens wat het is!)

Vertel eens, Bouckaert, wat d

...een zeer talentvolle jongeman...

...die klaarblijkelijk geen doeltreffende boekhouding heeft bijgehouden ;)

Audio is een kwestie van wederzijds vertrouwen. Ook al is de firma failliet, ik kan mij voorstellen dat Bouckaert zijn spullen terug wil. Een dealer wil een uitgeleend demonstratiemodel uiteindelijk ook terug.

Overigens zijn er bedrijfstakken die echt ondoorzichtig zijn. Wel eens een keuken gekocht? :(

Guest kikkervisje

Ja BellaVista er is nu eenmaal een boven en een onderwereld en dat verschil wordt almaar minder zichtbaar.

Beste Forumleden,

Graag wil ik nog een oproep doen voor degenen die ook gedupeerd zijn geweest door Soundevolution.nl.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik mis nog steeds mijn Teac VRDS speler die ik persoonlijk bij Sebastiaan de Vries bijna een 3 jaar geleden heb afgeleverd.

De volgende topic vond ik vandaag pas terug over Soundevolution:

http://www.hear.nl/forums/index.php?showto...1405&st=165

Daarin blijken verschillende spullen in reparatie bij de Soundevolution bij de rechtmatige eigenaar zijn aangekomen.

Verschillende brieven, e-mails en bezoekjes aan Hilversum hebben mijn iets opgeleverd.

Ik ben mijn Teac nog steeds kwijt, wie weet waar Sebastiaan zijn bedrijf nu heeft? En hoe ik met hem in contact kom?

Groeten Tom Bouckaert

Beste Bouckaert,

Is een Teas VRSD speler iets wat men zou kunnen missen?

(Ik heb zelf nog nooit zo'n ding gehad! 'k Weet niet eens wat het is!)

Vertel eens, Bouckaert, wat d