stefk Posted 29 mei 2009 Report Share Posted 29 mei 2009 Sommigen onder jullie zijn bekend en vertrouwd met de stekkers van Oyaide Heeft iemand hun luidspekerkabels al kunnen beluisteren? Het gaat om de Tunami Nigo en de Across 2000 In Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 7 juni 2009 Author Report Share Posted 7 juni 2009 Noboddy ??? Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 7 juni 2009 Report Share Posted 7 juni 2009 Oyade is een niet al te veel voorkomend merk Stef. Zelfs ik weet slechts een internetwinkel die de speakerkabels van dit merk verkopen. In winkels, en ik kom er in verschillende, ben ik het nog niet tegen gekomen. Helaas wekt dat niet bepaald vertrouwen in zo'n merk. Het zal best goed zijn, maar ik wil een product, of dat nu speakers, apparatuur of kabels zijn eerst eens mee kunnen nemen uit een winkel om het thuis uit te proberen. Bestellen bij een internetwinkel is voor mij, en velen met mij, dus geen optie. Hierdoor vermoed ik dat je ver zult moeten zoeken voor een ervaring met Oyade kabels. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 7 juni 2009 Report Share Posted 7 juni 2009 Stef hier zitten een berg internet kopers op een kluitje en delen hun ervaringen. p.s. en natuurlijk ook hun vooroordelen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 7 juni 2009 Author Report Share Posted 7 juni 2009 Miracle en Kikkervisje (hoe verzin je het ) Japan is in mijn ogen toch nog iets anders dan China Ben ook van oordeel dat ze goed zullen zijn, maar ik wil ze ook echter thuis horen De verdeling in Blegi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts