JWV Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 Ben altijd een fervent lezer van dit (en het hifi.nl) forum geweest, alleen de laatste 2 jaar ben ik hear wat minder geweest. Heb redelijk wat recente draadjes doorgelezen maar schrok een beetje van de verloedering . Alle draadjes worden door dezelfde 3 a 4 personen om zeep geholpen (gasten die "vroeger" op dat cassettebandjesforum zaten). Watskeburt? Het lijkt wel alsof iedereen (behalve Hans van Liempd) gevlucht is, ik zeg prima maar waar zijn we heen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 Ben altijd een fervent lezer van dit (en het hifi.nl) forum geweest, alleen de laatste 2 jaar ben ik hear wat minder geweest. Heb redelijk wat recente draadjes doorgelezen maar schrok een beetje van de verloedering . Alle draadjes worden door dezelfde 3 a 4 personen om zeep geholpen (gasten die "vroeger" op dat cassettebandjesforum zaten). Watskeburt? Het lijkt wel alsof iedereen (behalve Hans van Liempd) gevlucht is, ik zeg prima maar waar zijn we heen ? Ben het met je eens Veel inhoudsloos geprietpraat en nauwelijks meer goede inhoudelijke discussie. Door velen wordt kwaliteit niet erkend en geen flauw benul van hoe stereo dient te klinken. Gelukkig heb ik wel contact met een aantal hearders waar het erg leuk en leerzaam is om bij elkaar te luisteren en zo je installatie stapje voor stapje te verbeteren. Die lessen kon ik twee jaar gelden ook uit het forum halen, maar het laatste jaar zeker niet. probleem is ook de enorme dominante aanwezigheid van dat beperkt aantal hearders. Zou het niet erg vinden als die een eigen forum gingen oprichten. Jouw suggestie is wellicht een goede tip Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 Ben altijd een fervent lezer van dit (en het hifi.nl) forum geweest, alleen de laatste 2 jaar ben ik hear wat minder geweest. Heb redelijk wat recente draadjes doorgelezen maar schrok een beetje van de verloedering . Alle draadjes worden door dezelfde 3 a 4 personen om zeep geholpen (gasten die "vroeger" op dat cassettebandjesforum zaten). Watskeburt? Het lijkt wel alsof iedereen (behalve Hans van Liempd) gevlucht is, ik zeg prima maar waar zijn we heen ? Ben het met je eens Veel inhoudsloos geprietpraat en nauwelijks meer goede inhoudelijke discussie. Door velen wordt kwaliteit niet erkend en geen flauw benul van hoe stereo dient te klinken. Gelukkig heb ik wel contact met een aantal hearders waar het erg leuk en leerzaam is om bij elkaar te luisteren en zo je installatie stapje voor stapje te verbeteren. Die lessen kon ik twee jaar gelden ook uit het forum halen, maar het laatste jaar zeker niet. probleem is ook de enorme dominante aanwezigheid van dat beperkt aantal hearders. Zou het niet erg vinden als die een eigen forum gingen oprichten. Jouw suggestie is wellicht een goede tip precies , alleen hebben we het niet over dezelfde mensen denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 Dit is echt iets om te lachen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 (gasten die "vroeger" op dat cassettebandjesforum zaten). Moet ik me aangesproken voelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 (gasten die "vroeger" op dat cassettebandjesforum zaten). Moet ik me aangesproken voelen? Dat is helemaal aan jezelf. Als jij je aangesproken voelt moet je eens bij jezelf te raden gaan, zoniet: Niets van aantrekken. @JWV: Verloedering.....Tsja, tijden veranderen. Alle audiofora die er nu zijn zijn niet meer wat het geweest is, maar aan de andere kant is er niet zo heel veel veranderd. Hifi.nl/forum is niet voor niets gesloten. Ook toen was er al sprake van verloedering/disrespect/azijnpisserij. Op een open forum als dit zul je altijd figuren houden die overal tegenaan moeten pissen, vooral omdat ze zelf nooit een echt mooie installatie hebben gehoord, laatstaan gehad. Gewoon doorheen/overheen lezen. Ook nu is er nog steeds veel goede informatie die via dit forum word uitgewisseld, en nee, niet alleen HvL is nog over van de oude garde. Ik kan er zo nog wel een stuk of wat vinden die nog regelmatig, of soms posten, alleen steeds minder reageren op de lo-end vragen/postings, die helaas wel steeds meer de overhand nemen. Gelukkig is het hear op dit forum een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Misschien heb ik als newbie geen recht van spreken maar... ik kan je wel mijn eerste indrukken geven. Ben op dit forum begonnen met een vraagje over mijn JA element. Van de 277 posts zitten er misschien 10 bij die me werkelijk geholpen hebben. De rest waren over het algemeen reacties van leden die of off topic waren of niets toevoegden. Wat me echter het meeste opviel is wat jij ook aangeeft, de vorm waarin alles gegoten wordt. Ik zie veel posts waarin mensen aangevallen worden omdat ze e.e.a. wat ze schrijven niet op een gouden weegschaaltje hebben gelegd alvorens het te schrijven. De sport is dan geloof ik zo'n iemand zo snel mogelijk onderuit te halen, het liefst grof en beledigend. Ik heb een keertje de vraag gesteld of dat allemaal inderdaad nodig is, en kreeg het antwoord dat als het me niet beviel ik maar op moest zouten. Aan hen kan ik zeggen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken. Dit forum is bij mij nog "in zijn proeftijd" en scoort eerlijk gezegd niet zo hoog. Ik zie ook wel posts van mensen die serieus met de hobby bezig zijn en verstand van zaken hebben. Dat is de jus voor mij. Je moet echter door teveel onzin om bij die paar juweeltjes te komen. Leuk voorbeeld: Tubejack geeft in een andere post een hele leuke indruk van zijn nieuwe MM element. Dat is leuk. De reacties tot nu zijn zelfs normaal te noemen. Ik lees tussen de regels door dat meerdere leden van het eerste uur inmiddels weg zijn. Dat heeft natuurlijk een reden. Als dat ligt aan de aggresiviteit en onzin dan is dat heel jammer. Dat zijn waarschijnlijk die mensen die serieus met de hobby bezig zijn. Het is altijd wat lastiger om posts goed te interpreteren als je elkaar nooit live hebt gezien...maar toch een beetje respect... De bottom line voor deze newbie is dat er eigenlijk niet zo heel veel werkelijk interessants te doen is op dit forum tenzij je van verbale kastijding houdt. Bij mij gaat het kaarsje langzaam uit. Mijn ideaal zou zijn: een gesloten high-end forum met een ballotagecommissie en actieve moderatie (read = public, posting restricted) Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Misschien heb ik als newbie geen recht van spreken maar... ik kan je wel mijn eerste indrukken geven. Ben op dit forum begonnen met een vraagje over mijn JA element. Van de 277 posts zitten er misschien 10 bij die me werkelijk geholpen hebben. De rest waren over het algemeen reacties van leden die of off topic waren of niets toevoegden. Wat me echter het meeste opviel is wat jij ook aangeeft, de vorm waarin alles gegoten wordt. Ik zie veel posts waarin mensen aangevallen worden omdat ze e.e.a. wat ze schrijven niet op een gouden weegschaaltje hebben gelegd alvorens het te schrijven. De sport is dan geloof ik zo'n iemand zo snel mogelijk onderuit te halen, het liefst grof en beledigend. Ik heb een keertje de vraag gesteld of dat allemaal inderdaad nodig is, en kreeg het antwoord dat als het me niet beviel ik maar op moest zouten. Aan hen kan ik zeggen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken. Dit forum is bij mij nog "in zijn proeftijd" en scoort eerlijk gezegd niet zo hoog. Ik zie ook wel posts van mensen die serieus met de hobby bezig zijn en verstand van zaken hebben. Dat is de jus voor mij. Je moet echter door teveel onzin om bij die paar juweeltjes te komen. Leuk voorbeeld: Tubejack geeft in een andere post een hele leuke indruk van zijn nieuwe MM element. Dat is leuk. De reacties tot nu zijn zelfs normaal te noemen. Ik lees tussen de regels door dat meerdere leden van het eerste uur inmiddels weg zijn. Dat heeft natuurlijk een reden. Als dat ligt aan de aggresiviteit en onzin dan is dat heel jammer. Dat zijn waarschijnlijk die mensen die serieus met de hobby bezig zijn. Het is altijd wat lastiger om posts goed te interpreteren als je elkaar nooit live hebt gezien...maar toch een beetje respect... De bottom line voor deze newbie is dat er eigenlijk niet zo heel veel werkelijk interessants te doen is op dit forum tenzij je van verbale kastijding houdt. Bij mij gaat het kaarsje langzaam uit. Mijn ideaal zou zijn: een gesloten high-end forum met een ballotagecommissie en actieve moderatie (read = public, posting restricted) Groet zo iets als hififorum? never nooit meer. daar lopen enkele mannen rond met een ego groter dan het forum zelf. en dan heb ik het niet over dekkers,hififreak,han & distortion Link to comment Share on other sites More sharing options...
JWV Posted 31 mei 2009 Author Report Share Posted 31 mei 2009 Vroegah was er een gezonde mix tussen high end "idioten" en sceptici met een gedegen technische achtergrond. De draadjes die ik nu lees worden standaard kapot gemaakt door een aantal sceptici die zogenaamd overal verstand van hebben beeld, geluid, akoustiek, electronica, muziek, opname techniek, luidspreker opbouw etc. Deze linkse allesweeters bestormen ieder draadje met hun overvloedige kennis waarna ze uitgeblust offtopic door blijven modderen over het feit dat er mensen bestaan die het lef hebben zoveel geld te verkwisten terwijl er op iedere rommelmarkt voor een paar tientjes juweeltjes te vinden zijn. Voorbeelden: Ik ben op zoek naar een .... cd speler in de prijsklasse 1000-1500 "Waarom? Je kan beter een ipod/musicserver/halve gare 2e hands thorens kopen, houd je nog 1200 euro in je broekzak voor muziek, of ben je soms geen muziekliefhebber, ik wel ik heb namelijk drieduizend casettebandjes met alle albums van Floyd en Zeppelin" Vervanging van mijn luidsprekers budget max 10000 euro "Zonde van je geld koop gewoon 2e hands JBL, IMF van 30 jaar oud met gescheurde conussen die zijn echt veel beter dan al die nieuwerwetse luidsprekers, dan houd je nog geld over voor een mooie bandrecorder en dan ben je echt helemaal het mannetje" Houd toch op, als ik 60.000e aan hifi wil verbranden dan is dat mijn zaak, ik heb hiervoor 160.000e bruto moeten verdienen. Ik hoop dat Hear de plaats blijft om een beetje op niveau over onze verkwistingshobby te kunnen discussieren. Grt JWV Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Erg humoristisch JWV ! Een forum is net een kroeg. Het zit vol met mensen en een aantal liggen je zodanig dat je er een leuk gesprek mee kan aangaan. Met de rest bemoei je je niet al te veel. Ik heb de idee dat ik hear nog steeds veel oppak en daar gaat me om. Forummers die ik tot nu toe ontmoet heb vind ik verder voor het merendeel erg aardig. Dat is allemaal al heel wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Erg humoristisch JWV ! Een forum is net een kroeg. Het zit vol met mensen en een aantal liggen je zodanig dat je er een leuk gesprek mee kan aangaan. Met de rest bemoei je je niet al te veel. Ik heb de idee dat ik hear nog steeds veel oppak en daar gaat me om. Forummers die ik tot nu toe ontmoet heb vind ik verder voor het merendeel erg aardig. Dat is allemaal al heel wat. Precies wat Carl schrijft, er valt altijd wel wat op te pakken! Ik interesseer me tegenwoordig ook wat voor streaming audio maar alleen omdat ik soms te lui ben om op te staan voor een andere cd of lp. Daar heb ik hier toch leuke tips mee opgedaan. Voor de rest is HEAR, behalve een hangplek, vooral ook inmiddels een archief geworden waar je in zou kunnen gaan zoeken als je iets wilt weten. Heel veel vragen zijn al tientallen keren in alle mogelijke varianten langsgekomen. Het is dan ook niet zo raar dat niet altijd meer gereageerd wordt op bepaalde vragen, ze zijn al te vaak gesteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 31 mei 2009 Members Report Share Posted 31 mei 2009 [...] Heel veel vragen zijn al tientallen keren in alle mogelijke varianten langsgekomen. Het is dan ook niet zo raar dat niet altijd meer gereageerd wordt op bepaalde vragen, ze zijn al te vaak gesteld. Het is dan alleen zo typisch dat onderwerpen zoals ik dit draadje weer enorm druk bezocht worden. Ditzelfde onderwerp is in het Allaerts draadje van Petwin onlangs op een iets genuanceerdere wijze ook al aan de orde geweest, ook direct dezelfde hoeveelheid reacties. Hans v Liemp heeft ook ooit al eens iets dergelijks aan de orde gebracht, dat zou toch genoeg moeten zijn. Is dit nu weer rellen om het rellen, of gewoon typisch Nederlands, het glas is altijd half leeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Erg humoristisch JWV ! Een forum is net een kroeg. Het zit vol met mensen en een aantal liggen je zodanig dat je er een leuk gesprek mee kan aangaan. Met de rest bemoei je je niet al te veel. Ik heb de idee dat ik hear nog steeds veel oppak en daar gaat me om. Forummers die ik tot nu toe ontmoet heb vind ik verder voor het merendeel erg aardig. Dat is allemaal al heel wat. Ja Carl net een kroeg! Je kan ook heel gemakkelijk aan willekeurig welke kroeg dan ook voorbijlopen. Zo zijn er b.v. meer kroegen waar ik aan voorbijga dan waar ik binnen wip. ( ben ook eigenlijk helemaal geen kroegloper ) Maar uiteindelijk bepaal je toch zelf welke kroeg je wel of niet binnen gaat en met wie je wel of niet spreekt en op welke postings je wel of niet reageert? En wanneer je besluit om HEAR te posten ben je toch niet verplicht dat de rest van je leven vol te blijven houden? En volgens mijn buurman de kroegbaas verandert om de zoveel jaar zijn klanten bestand. Ja Carl het is HEAR net een kroeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heino Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Kijk, er zijn nou eenmaal vele forum- en topicbezoekers, met allemaal hun eigen redenen om "te replyen" in een onderwerp. Ik heb als grootste wens dat de antwoorden dichter bij de originele (vraag)stelling blijven zoals dee topicstarter die heeft neergezet. "offtopic" wordt dan een (ook vanaf nu weer als zodanig gemarkeerde) uitzondering. Als tweede wens heb ik dat alle antwoorden die echt helemaal niets toevoegen en die door de leden bewust worden neergezet 'om grappig te zijn" gewoon weg worden gelaten in dat topic: ga lekker aan de bar zitten in de darvoor geopende hoekjes hear. Als laatste wens heb ik dat alle antwoorden tot doel hebben de topicstarter te helpen en dat alle op de persoon gerichte aanvallen achterwege blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Voor de rest is HEAR, behalve een hangplek, vooral ook inmiddels een archief geworden waar je in zou kunnen gaan zoeken als je iets wilt weten. Heel veel vragen zijn al tientallen keren in alle mogelijke varianten langsgekomen. Het is dan ook niet zo raar dat niet altijd meer gereageerd wordt op bepaalde vragen, ze zijn al te vaak gesteld. Toch denk ik dat het voor veel nieuweling een probleem is om de krenten in die grote Hearpap te vinden. Een nieuw topic openen is dan directer. Zinnig blijven reageren is dus zeker w Link to comment Share on other sites More sharing options...
JWV Posted 31 mei 2009 Author Report Share Posted 31 mei 2009 Is dit nu weer rellen om het rellen, of gewoon typisch Nederlands, het glas is altijd half leeg? In mijn geval waarschijnlijk een beetje van beide. Misschien dat ik dan maar het goede voorbeeld moet geven door uit mijn audiofiele winterslaap te komen en een wat actievere bijdrage aan het forum te leveren haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Niet zo zeuren hoor, Jongens. Het is best leuk hear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Vroegah was er een gezonde mix tussen high end "idioten" en sceptici met een gedegen technische achtergrond. De draadjes die ik nu lees worden standaard kapot gemaakt door een aantal sceptici die zogenaamd overal verstand van hebben beeld, geluid, akoustiek, electronica, muziek, opname techniek, luidspreker opbouw etc. Deze linkse allesweeters bestormen ieder draadje met hun overvloedige kennis waarna ze uitgeblust offtopic door blijven modderen over het feit dat er mensen bestaan die het lef hebben zoveel geld te verkwisten terwijl er op iedere rommelmarkt voor een paar tientjes juweeltjes te vinden zijn. Voorbeelden: Ik ben op zoek naar een .... cd speler in de prijsklasse 1000-1500 "Waarom? Je kan beter een ipod/musicserver/halve gare 2e hands thorens kopen, houd je nog 1200 euro in je broekzak voor muziek, of ben je soms geen muziekliefhebber, ik wel ik heb namelijk drieduizend casettebandjes met alle albums van Floyd en Zeppelin" Vervanging van mijn luidsprekers budget max 10000 euro "Zonde van je geld koop gewoon 2e hands JBL, IMF van 30 jaar oud met gescheurde conussen die zijn echt veel beter dan al die nieuwerwetse luidsprekers, dan houd je nog geld over voor een mooie bandrecorder en dan ben je echt helemaal het mannetje" Houd toch op, als ik 60.000e aan hifi wil verbranden dan is dat mijn zaak, ik heb hiervoor 160.000e bruto moeten verdienen. Ik hoop dat Hear de plaats blijft om een beetje op niveau over onze verkwistingshobby te kunnen discussieren. Grt JWV Applaus! Ik ga er niet (meer) op in als ik iemand een barrel van 25 jaar oud zie verdedigen als zou dat apparaat veel beter zijn dan moderne high end bakken. Natuurlijk wel nadat hij een ander buisje erin gezet heeft... niemand weet hoe dat moet... :biggrin: Je snap toch zeker wel dat alles boven de 1000 euro weggooid geld is he? Dat dure spul klinkt voor geen meter, is allemaal oplichterij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Het forum is inderdaad een afspiegeling van onze maatschappij, dus huizen er mensen van verschillende pluimage. Je kunt een keus maken met wie je wel of niet wilt communiceren,soms is het natuurlijk moeilijk om te onderscheiden wie wie is . Wel kan het zo zijn dat in een straat met allemaal "normale" mensen er een asociaal komt wonen, dat er na verloop van tijd er meer asocialen bij komen en daarna in een straat alleen maar asocialen wonen is toch wel vreemd. In ieder geval kom ik wel regelmatig op het forum maar podt erg weinig , dat was ook omdat in niet meer kon inloggen en na aanschaf van een andere pc het opeens wel weer kon. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Het forum is inderdaad een afspiegeling van onze maatschappij, dus huizen er mensen van verschillende pluimage. Met die maatschappij valt het reuze mee, hoor. Niet denken dat wat er in de kranten staat het beeld van de maatschappij is. Dat is naief. Vrijwel niets van wat er allemaal gebeurt haalt tenslotte de krant (en nog minder haalt de tv) en de krant wordt bovendien maar zeer selectief gelezen. Nu leeft Hear weer eens en zo meteen is het vakantie en dan is het allemaal weer vergeven en vergeten. En, als er eens iets dwars zit, dan is het toch ook fijn als je het een keertje kwijt kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Ik herken dit niet helemaal, maar heb wel mijn eigen mening. Het forum staat stijf van de prietpraat (doe daar zelf wel eens aan mee, al te serieuze gedoe is aan mij niet altijd besteed) en een ietwat enge kliekjes sfeer. Ook bespeur ik intollerantie voor kritische/analytische geluiden en veel borst klopperij. Waarschijnlijk kijkt iedereen door zijn eigen bril naar het gebeuren en "ergert" zich aan andere zaken Iedereen heeft toch een eigen historie en eigen interessen. Overigens is het gewoon (naar mijn mening) een feit dat naarmate audio duurder wordt, de meerwaarde afneemt. Een 10K versterker is niet 10 keer beter dan een van 1000 euro. Tussen CD spelers geldt dat nog sterker. Toch kan ik een mooie Pass Labs zeer waarderen of zou een BAT or Esoteric CD speler niet uit de weg gaan als ik de kans zou hebben er een aan te schaffen. Mooie, goed gebouwde apparatuur is ook wat waard. Echter 90% van de kwaliteit van de weergave wordt bepaald door opname, akoustiek en luidsprekers (mits er geen extreme mis aanpassingen is met/tussen de rest), de rest is gerommel in de marge. Tenzij je gelooft in allerlei tweak accessoires natuurlijk, maar daar heb ik tegenwoordig weinig last van (door schade en schande overigens). Ik zie het probleem niet om iemand ook een ander geluid te laten horen, dan dat van de fabrikanten en audio reviewers. Er is nogal een hoop ophemel gezwets in dit wereldje aanwezig. Voor je het weet denkt iemand dat ie pas van muziek kan genieten aks ie voor 10000 euro zijn stroom toevoer geoptimaliseerd heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Wel kan het zo zijn dat in een straat met allemaal "normale" mensen er een asociaal komt wonen, dat er na verloop van tijd er meer asocialen bij komen en daarna in een straat alleen maar asocialen wonen is toch wel vreemd.Bij het programma Nu wij er toch zijn valt me op dat de zogenaamde "asocialen" zich vaak het meest sociaal gedragen. Ieder zo zijn kwaliteit. Verder vind ik dit topic een hoog "vroeger was alles beter" gehalte hebben. Niets is blijvend, je hebt pas succes als je met verandering kan omgaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Wel kan het zo zijn dat in een straat met allemaal "normale" mensen er een asociaal komt wonen, dat er na verloop van tijd er meer asocialen bij komen en daarna in een straat alleen maar asocialen wonen is toch wel vreemd.Bij het programma Nu wij er toch zijn valt me op dat de zogenaamde "asocialen" zich vaak het meest sociaal gedragen. Ieder zo zijn kwaliteit. Verder vind ik dit topic een hoog "vroeger was alles beter" gehalte hebben. Niets is blijvend, je hebt pas succes als je met verandering kan omgaan. Alsof HEAR vroegah geen rellen waren. :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Alsof HEAR vroegah geen rellen waren. :biggrin: Vgoegah gaat iets verder terug dan 11 november 2008 Kikkervisje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 Elk forum heeft zijn pieken of dalen. Bij hifi.nl is dat doorgeslagen en het is gesloten. Dat blijft jammer, maar er komen telkens weer nieuwe fora bovendrijven, en bestaande fora gaan op en neer. Hear is in mijn ogen nog steeds het meest constante forum , en ook daar worden mensen gewoon compleet afgezeken. Maar anderen ook wel weer bejubeld. Het hoort erbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts