Jump to content

Niveau hear ver te zoeken

JWV
 Share

Recommended Posts

afgezeken, afgezeken mwah...

ondanks de op de achtergrond fungerende moderatie word hier met meer respect op elkaar gereageerd dan op andere fora.

hier mag in principe alles gezegd worden. hear vind ik het meest neutrale forum.

afgezeken, afgezeken mwah...

ondanks de op de achtergrond fungerende moderatie word hier met meer respect op elkaar gereageerd dan op andere fora.

hier mag in principe alles gezegd worden. hear vind ik het meest neutrale forum.

zal best ouwe reus :rolleyes:

maar ook hier lopen vervelende mannetjes rond die je het licht in de ogen niet gunnen en alles afzeiken

dus ook hier valt niets te berijken

alleen via pm zijn er voor mij nog leuke dingen te doen

gr ezo

Guest Kraus vonBentinck

Deze opmerking heb ik al wel 100 keer gemaakt maar wat doet het er toe (tot nu toe helemaal niets <_< )

- men kan op Hear slecht discussi

Guest kikkervisje
Alsof HEAR vroegah geen rellen waren. :D :biggrin: :D

Vgoegah gaat iets verder terug dan 11 november 2008 Kikkervisje. ;)

Assie maar begrijpt wat ik bedoel! :D :biggrin: :D

Guest kikkervisje
Ik zie het niet zo somber, er is tamelijk veel betrokkenheid bij de gang van zaken op het forum.

Ja dat is mij ook opgevallen: zeer veel zakelijke betrokkenheid!

Ik ben ook nog semi actief op twee andere fora. toch voel ik mij hear het meest thuis. Wel is er het een en ander veranderdsinds ik hier actief ben, er zijn wel een aantal namen die ik mis. Ik beschouw mijzelf als een nieuweling op dit forum en op audio gebied. Dit komt opmdat ik weinig anders dan mijn eigen set ken. Juist daarom vindt ik dit forum fijn om nieuwe ideeen op te doen en te lezen over de ervaringen van andere. Ik hoop dat het zo kan blijven.

Hoewel ik met niet aan 't idee kan onttrekken dat een deel van het gezegde hierboven over mij gaat en ik er eens rustig over na ga denken hoeveel ik me daarvan aan ga trekken, wil ik iets gezegd hebben.

Lange tijd voordat ik me aanmeldde wist ik al van het bestaan van hear.nl.

Een forum is net een kroeg. Het zit vol met mensen en een aantal liggen je zodanig dat je er een leuk gesprek mee kan aangaan. Met de rest bemoei ik mij niet al te veel.

Opmerkelijke stelling. De interessantere ontmoetingen in een dergelijke vrije setting heb ik vaak met personen die mij in eerste instantie juist minder aanspreken.

In mijn opinie proberen de meesten hear zinnige bijdragen te posten en verdienen daarmee respect. Bij ontbreken van respect ontstaat gedoe. :ph34r:

Guest tubejack
Zal wel eens opzoek gaan naar een minder aanstoot gevend avatar. ;)

Hier heb je er een even bewerken met Gimp of Photoshop.....

afbeelding009.jpg