Jump to content

Niveau hear ver te zoeken

JWV
 Share

Recommended Posts

Guest kikkervisje
Hier heb je er een even bewerken met Gimp of Photoshop.....

Met Photofiltre (briljant voor mensen die MS Photo Editor nog steeds missen):

w00t.jpg

s_k wil jij die kikkervis hybride Gimpen of Photoshoppen naar een bovenstaand formaat? S.V.P.

Guest kikkervisje
here goes:

kv.jpg

s_k, Bedankt!

En de ooievaar die nu nog in de buurt durft te komen krijgt een lel met de staart! :D

ik vind het wel meevallen hier. maar dat kan evengoed aan mijn eigen niveau liggen :D

ff zonder dollen: het scherpe elkaar voor rotte vis uitmaken is er af. geloof lekker wel of lekker niet, tis nu wat toleranter van beide zijden. en ik vind het nog steeds leerzaam hier. Marc heeft me laatstelijk aangezet eens na te denken over cd-spelerloze cd-weergave. en er eens naar te gaan luisteren.

groet

Watskeburt? Het lijkt wel alsof iedereen (behalve Hans van Liempd) gevlucht is, ik zeg prima maar waar zijn we heen :ph34r: ?

Niet gevlucht - af en toe hang ik hier nog wel eens rond, als ik daar tijd voor heb. Om te lezen in een soms toch leerzame discussie. De tijd die ik eraan kan besteden is schaars, dus als 't even kan luister ik liever naar een stukje muziek.

Soms doe ik nog een mooie ervaring op - zoals half mei jl bij Mijn Hifi, en daar schrijf ik dan nog een stukkie over en dat is op het hififorum beland.

Zag ik naast een kikkervisje hear toch ook nog een oude Snoek voorbijfietsen - tja, waar is de tijd.

voor iedereen die echt wil ervaren hoe het is om de sfeer te zien dalen raad ik aan het topic "cd speler vol met kurk" op hififorum te bekijken. :o

dat is werkelijk te triest voor woorden.

en dat zijn meerdendeel volwassen mannen he!

dan valt de moderatie hier gelukkig mee :)

Guest kikkervisje
voor iedereen die echt wil ervaren hoe het is om de sfeer te zien dalen raad ik aan het topic "cd speler vol met kurk" op hififorum te bekijken. :o

dat is werkelijk te triest voor woorden.

en dat zijn meerdendeel volwassen mannen he!

dan valt de moderatie hier gelukkig mee :)

Vergeet niet dat die lieden dat forum uit "arremoei" zijn gestart omdat zij HEAR geen poot aan de grond kregen! ;):D

En m44 waarom zou je de ellende van een ander forum naar HEAR willen importeren? :confused:

om de boel te relativeren.

ik krijg via pm en mail reacties over het feit dat ik ben aangesproken door de mods. hiermee laat ik zien dat het hier erg meevalt allemaal.

we hebben hier zelfs een mod die toegeeft dat ie iets niet zo handig heeft aangepakt en dat ie zelfs gevoel heeft :blink:

van mijn kant laat ik hiermee zien dat het hier zo slecht niet is.

verder importeer ik geen problemen. ik geef zelfs geen link. laat het dus lekker daar. middels dit soort vragen kikkervisje is het gevaar juist groter dat we erbovenop gaan zitten.

;)

precies Onno.

ondanks dat we af en toe mopperen op elkaar zit het in de kern wel goed denk ik. zo'n hear dag maakt dat duidelijk. volgende keer dus iedereen komen!

wees eerlijk zo uit de klauwen als daar heb ik hier nog nooit gezien :huh:

Guest Kraus vonBentinck

Wel grappig dat er sinds de opening van het topic eigenlijk niks wezenlijk veranderd is maar dat de toonzetting zonder enige aanwijsbare reden is veranderd van negatief naar positief. Werd er kort geleden nog wanhopig geroepen om ingrijpen en moderatie, nu is het ontbreken daarvan ineens de trots van Hear geworden. Het ene moment is het regressie naar de kindertijd, het volgende moment staat men fier op eigen benen. Inderdaad, net mensen. Forummen, d

juist Kraus dat maakt hear zo menselijk.

door gebrek aan moderatie zijn we juist het meest onafhankelijke forum.

propagan......euh reclame zorgt niet automatisch voor afhankelijkheid

Guest tubejack

Ik ben nu bij pagina 16 of zo en ik vind het nog wel een leuk draadtje , bedankt voor de tip :)

Heb ook zilverdraad in mijn versterker ..... of het werkt :rolleyes: Ik denk het wel.

Maar olie en kurk :lol:

Jack

Ik ben nu bij pagina 16 of zo en ik vind het nog wel een leuk draadtje , bedankt voor de tip :)

Heb ook zilverdraad in mijn versterker ..... of het werkt :rolleyes: Ik denk het wel.

Maar olie en kurk :lol:

Jack

leuk :confused:

dan mis je toch echt iets vrees ik ;)

Guest tubejack
dan mis je toch echt iets vrees ik ;)

Bij pagina 16 is het nog steeds redelijk "beschaafd" er wordt m.i. nog niet "gehakt" :lol:

@John Picoso

Je hebt wel mooie speakers! De Reference 1&2 van JK !

...inmiddels al weer bijna 13 jaar trouwe vertalers van een versterkt elektrische signaal in een mooie muziekreproduktie.

En verder mijd ik gehakketak (gehaktetak?) zo veel mogelijk - ga ik liever muziek luisteren in 'mijn grote zaal' of een mooie opera kijken en beleven in 'mijn kleine zaal'. En soms moet ik even wat lezen op hear - om er de waardevolle ervaringen van anderen te vinden, overigens ook tussen het gehakketak.