Jump to content

Niveau hear ver te zoeken

JWV
 Share

Recommended Posts

Het niveau is inderdaad ver te zoeken. In "wordt ontzegt" schrijft men het voltooid deelwoord met een d.

En respect schrijf je met een R. Kraus.

Wordt het niet gewoon eens tijd dat je je eindelijk gaat gedragen als een mens tegenover de anderen hier.

Je wil toch niet dat straks iedereen behalve je groep selecte 'vrindjes' een hekel aan jou heeft?

Of wil je dat wel? Moet je gewoon zeggen hoor. Wil best een Kraus forum voor je opzetten.

Re. topictitel: nomen est omen. :rolleyes:

Nomen est omen is een Latijnse uitdrukking met de betekenis: De naam is een voorteken.

De Romeinen waren van mening dat iemands naam iets zei over zijn lot.

Hoewel het geloof hierin tegenwoordig afgenomen is, wordt de uitdrukking nog wel gebruikt als men iemand ontmoet waarvan de naam iets te maken lijkt te hebben met het beroep dat iemand uitoefent. Ook het geven van een "goede naam" aan een kind wijst nog naar de oude opvatting.

:D

• Members

Wordt het niet gewoon eens tijd dat je je eindelijk gaat gedragen als een mens tegenover de anderen hier.

Je wil toch niet dat straks iedereen behalve je groep selecte 'vrindjes' een hekel aan jou heeft?

Of wil je dat wel? Moet je gewoon zeggen hoor. Wil best een Kraus forum voor je opzetten.

Helemaal niet nodig, de toegevoegde waarde van Kraus en zijn gezelschap van 'selecte vrindjes' zal groter zijn dan die bij afwezigheid hiervan.

Waar Kraus gebruik van maakt, is de vrijheid van meningsuiting, een goed recht. Dat sommigen hier op meeliften en er dankbaar gebruik van maken door uitspraken te doen die zwaar onder de gordel zijn (die daarna ook op Kraus zijn conto komen te staan), d

Helemaal niet nodig, de toegevoegde waarde van Kraus en zijn gezelschap van 'selecte vrindjes' zal groter zijn dan die bij afwezigheid hiervan.

Sorry Arden, maar ik zie het met opzet verzieken van topics en het ervoor zorgen dat mensen weg blijven niet echt als een toegevoegde waarde. Dat jij en een aantal anderen geen problemen hebben met Kraus, betekent niet dat hij een aanwinst is voor het forum. Zelfs jij kunt niet ontkennen dat hij gewoon plain onaardig is af en toe. En dan misschien niet tegen jou. Maar da's geen reden om het ermee eens te zijn dat hij zich zo gedraagt.

Je kunt ook absoluut niet ontkennen dat Kraus veel mensen tot last is en dat hij daar allang iets aan had kunnen doen, als hij een fatsoenlijk mens was.

Guest Kraus vonBentinck

Waar Kraus gebruik van maakt, is de vrijheid van meningsuiting, een goed recht. Dat sommigen hier op meeliften en er dankbaar gebruik van maken door uitspraken te doen die zwaar onder de gordel zijn (die daarna ook op Kraus zijn conto komen te staan), d

Guest Kraus vonBentinck
Dat sommigen hier op meeliften en er dankbaar gebruik van maken door uitspraken te doen die zwaar onder de gordel zijn (die daarna ook op Kraus zijn conto komen te staan), d

maar ik zie het met opzet verzieken van topics

Je kunt ook absoluut niet ontkennen dat Kraus veel mensen tot last is en dat hij daar allang iets aan had kunnen doen, als hij een fatsoenlijk mens was.

Je verwart kritische vragen met verzieken van topics.

Ik had al eerder gemeld dat er helaas maar weinigen zijn die kritische vragen aan Zijn adres zullen appreci

Fatsoenlijk? En dat zeg je na wat hij net postte?

Rriiiight. Stelletje apartelingen.

Well I'm off. Even een topicje maken voor de immer nodige natrap en contactgegevens voor de menschen met fatsoen enzo.

M44 neemt een tijdje forum vakantie.

maar tot vreuge en spijt van sommige kom ik wel weer terug. ;)

even geen gedoe hiero en daaro

later

Ik heb hear ook effe echt geen zin meer in. Ik denk dat ik lang niet de enige ben, het is zo rustig de laatste tijd.

Tot t.z.t.

• Members
M44 neemt een tijdje forum vakantie.

maar tot vreuge en spijt van sommige kom ik wel weer terug. ;)

even geen gedoe hiero en daaro

later

Dat heet nu op vakantie gaan... Heeft niets met de gang van zaken te maken, deze opmerking staat bijvoorbeeld ook op het ''Groene'' forum.

Voor de laatste maal ( IK doe het in ieder geval bij deze), laat het rusten!!

maar ik zie het met opzet verzieken van topics

Je verwart kritische vragen met verzieken van topics.

Ik had al eerder gemeld dat er helaas maar weinigen zijn die kritische vragen aan Zijn adres zullen appreci

Guest KT88
Re. topictitel: nomen est omen. :rolleyes:

Zo in de trant van Kraus vom Draus? :rolleyes:

Dat begrijp ik niet. Het gaat mij hier niet over Kraus of KT88 of Kikkervisje.

Het niveau daalt voor mij als de postings met name gaan over het verbeteren van elkaars spellingsfouten of het toekennen van vermeende karaktereigenschappen aan mensen die men alleen kent van hun postings.

Het gaat hier over AUDIO (en een heel klein beetje beeld geloof ik, maar dat gedeelte sla ik meestal over).

En met elke posting die ik in een niet-audio topic plaats, realiseer ik me dat ik net zo hard meewerk aan die niveauverlaging.......

Genoeg dus.

Voor mijn offtopic aspiraties kan ik uitstekend terecht op een ander forum, daar is een gigantisch "grand caf

• Members

Om het eens over een ander droevig niveau te hebben, iemand er al bij stil gestaan dat er weer een peiler in importeursland ten onder is gegaan?

KLIK

Om ons maar weer eens druk te maken over ECHT belangrijke zaken...