Petwin Posted 22 juni 2009 Report Share Posted 22 juni 2009 Om ons maar weer eens druk te maken over ECHT belangrijke zaken... dat lukt hear niet.... Heren, Ik heb geleerd dat als je ergens binnenkomt, even hallo zegt en je beleefd voorstelt. Als je weggaat zeg je ook even netjes gedag. Bij deze, proeftijd forum voorbij.... nagenoeg niets geleerd, weinig Anschlu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 juni 2009 Report Share Posted 22 juni 2009 Om ons maar weer eens druk te maken over ECHT belangrijke zaken... dat lukt hear niet.... Dan zijn ze er kennelijk ook niet Bij het Kruidvat zijn de zakdoekjes in de aanbieding. Vrees echter dat een heel magazijn vol daarvan niet voldoende zal zijn om de krokodillentranen die Hear de laatste tijd zijn uitgestort op te drogen ---------------------------- I.d.d. heel jammer van Transtec maar echt onverwacht vind ik het ook niet. Het is al heel lang halen en brengen geweest met ze. Hopelijk kunnen ze een goede doorstart maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 juni 2009 Report Share Posted 22 juni 2009 Om het eens over een ander droevig niveau te hebben, iemand er al bij stil gestaan dat er weer een peiler in importeursland ten onder is gegaan? KLIK Om ons maar weer eens druk te maken over ECHT belangrijke zaken... Dit zullen sowieso wel magere jaren worden voor audio. Ik vrees dat binnen 2 a 3 jaar dik 50% op de fles is. Helaas bestaan er nog steeds veel ergere zaken in het leven. And life goes on Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 juni 2009 Report Share Posted 22 juni 2009 Jammer, jammer, jammer. Petwin weg, s_k weg,audiofreak weg. En ik blijf. Het is hier veel te mooi weer, de vakantie is top, en na een jaar heb ik meer kunnen verbeteren aan mijn set dan in de 30 jaar daarvoor. Dat mag niet allemaal op het conto van 'jullie' hear te schrijven zijn, zonder hear was het zover zeker niet gekomen. @Petwin: neem de tijd. Audiogeluk komt met de rust. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 juni 2009 Report Share Posted 23 juni 2009 We hebben kennelijk weer de zomerdip... Weinig serieuze inzendingen en veel getreiter. Neem van mij aan, dat het over een maand weer heel wat beter loopt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 23 juni 2009 Report Share Posted 23 juni 2009 ...weinig Anschlu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petwin Posted 24 juni 2009 Report Share Posted 24 juni 2009 ...weinig Anschlu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 juni 2009 Report Share Posted 24 juni 2009 Nou Petwin, iedereen heeft het recht te komen en te gaan (dit is al weer je tweede keer volgens mij), maar het is onzin dat je je hier verweten wordt als je een wat bovenmodaal bedrag uitgegeven hebt aan audio spullen. Dat hebben velen hier. Dat er ook een paar 3e hands fanaten of zelf freubelaars rondlopen doet daar niets aan af. Iedereen zijn eigen ding. Je postings waren grotendeel inhoudelijk vanuit eigen ervaring geschreven, met een enkrle wat puberale uitgleider in je JA draadje (maar wie de bal kaatst..), die draad is overigens tamelijk onleesbaar geworden na zelfcensuur. Overigens op HTforum vind je ook veel interesse in stereo (vaak ietwat weinig kritisch naar mijn mening, maar wel erg levendig en enthousiast), mogelijk een tip. De omgangs vormen zijn de laatste jaren wel ietwat verruwd hier (hoewel er sterke verhalen over een hifi.nl forum rond gaan, die kennelijk alles doen verbleken). Ik vermoed dat er een soort forum moeheid heerst bij de wat oudere gedienden (been there, done that). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 juni 2009 Report Share Posted 24 juni 2009 ...Ik zou het te gek vinden om actief deel te nemen aan een club of forum dat zich wat intensiever bezig houdt met Muziek en High End Hifi. Volgens mij zijn er een paar Hear die dat ook wat serieuzer doen en wat "meebrengen" maar de verhouding zin en onzin is imho wat zoek. ... Misschien is dit dan een idee: Audioclub Limburg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 juni 2009 Report Share Posted 24 juni 2009 ...Ik zou het te gek vinden om actief deel te nemen aan een club of forum dat zich wat intensiever bezig houdt met Muziek en High End Hifi. Volgens mij zijn er een paar Hear die dat ook wat serieuzer doen en wat "meebrengen" maar de verhouding zin en onzin is imho wat zoek. ... Misschien is dit dan een idee: Audioclub Limburg. ben het zelden met Roger eens maar hier treed ik hem volledig bij incl de Stewardessen van Singapore airlines Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 juni 2009 Report Share Posted 24 juni 2009 [Misschien is dit dan een idee: Audioclub Limburg. We dwalen af (maar in dit draadje vind ik dat niet zo erg). Wat waren nu eigenlijk de luister ervaringen van de AudioVolver? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 24 juni 2009 Report Share Posted 24 juni 2009 Misschien dat ik je nog eens tegenkom op e.e.a. club meeting... Tot dan. Lijkt me leuk, herkenbaar aan een waanzinnige set met o.a. JA, AR en Da Vinci. Moet wel lukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 juni 2009 Report Share Posted 25 juni 2009 Jeemig, effe een tijd druk druk druk, niet op het forum geweest en is er een ravage achtergelaten . Vele leuke Hearders geven er in Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 Ik heb er niet de brui aan gegeven hoor Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 Ik heb er niet de brui aan gegeven hoor Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 [Misschien is dit dan een idee: Audioclub Limburg. We dwalen af (maar in dit draadje vind ik dat niet zo erg). Wat waren nu eigenlijk de luister ervaringen van de AudioVolver? Om nog ff off-topic erop in te gaan, de Audiovolver doet hetzelfde als een goeie klok in een cd-speler. Alleen dat deze het dan met de luisterruimte doet. De vraag is of je het die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 Zeker niet, want het is gewoon een mooi gebouwde PC met software. Zijn alternatieven genoeg (maar welke is goed genoeg?) http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=8050 Maar ik snap je vergelijking met een beter klok niet helemaal. Meen dat het een speaker/room correctie dsp achtig ding is. Dat is toch heel iets anders. Overigens komt Hypex binnenkort ook met een high end DSP uit (rond 500 euro) als het goed is http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=8595 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 Om mijn vergelijk met de klok een beetje duidelijker te maken, je hebt gehoord wat zo'n klok met gereclockte digi-uitgang bij mij doet. Dezelfde precizie en afbeelding levert de Audiovolver. De Audiovolver is idd een roomcorrector. De software is vrij apart en werkt anders dan de ons bekende DEQ's, waardoor er veel meer geregeld kan worden. Dit levert dus de winst in precizie op die een cd-klok ook levert. Misschien dat het zo wel duidelijk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 Ik heb er niet de brui aan gegeven hoor Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 Om mijn vergelijk met de klok een beetje duidelijker te maken, je hebt gehoord wat zo'n klok met gereclockte digi-uitgang bij mij doet. Dezelfde precizie en afbeelding levert de Audiovolver. De Audiovolver is idd een roomcorrector. De software is vrij apart en werkt anders dan de ons bekende DEQ's, waardoor er veel meer geregeld kan worden. Dit levert dus de winst in precizie op die een cd-klok ook levert. Misschien dat het zo wel duidelijk is. Net zoals bv het elimineren van te veel (vroege) reflecties het geluidsbeeld verbeteren (minder versmeren), waarschijnlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 zeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 We hebben kennelijk weer de zomerdip... Weinig serieuze inzendingen en veel getreiter. Neem van mij aan, dat het over een maand weer heel wat beter loopt... Wishfull thinking Hans.......... Er is hear niet veel veranderd de afgelopen jaren. Af en toe kijk ik even om vervolgens maar weer snel de browser af te sluiten. Het gaat hear niet om audio........ gr. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 We hebben kennelijk weer de zomerdip... Weinig serieuze inzendingen en veel getreiter. Neem van mij aan, dat het over een maand weer heel wat beter loopt... Wishfull thinking Hans.......... Er is hear niet veel veranderd de afgelopen jaren. Af en toe kijk ik even om vervolgens maar weer snel de browser af te sluiten. Het gaat hear niet om audio........ gr. Marcel maar wel om .... ? vind je hopelijk niet van iedereen gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 We hebben kennelijk weer de zomerdip... Weinig serieuze inzendingen en veel getreiter. Neem van mij aan, dat het over een maand weer heel wat beter loopt... Wishfull thinking Hans.......... Er is hear niet veel veranderd de afgelopen jaren. Af en toe kijk ik even om vervolgens maar weer snel de browser af te sluiten. Het gaat hear niet om audio........ gr. Marcel maar wel om .... ? vind je hopelijk niet van iedereen gr stef De goeden lijden onder de kwaden....... Waar modereren uitkomst kan brengen laat men het hear gaan. Het gaat om vliegen afvangen zoals taalfouten en ongelukkige formuleringen of zelfs het gebrek van kennis bij een startende audiofiel. gr. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 Waar modereren uitkomst kan brengen laat men het hear gaan. Het gaat om vliegen afvangen zoals taalfouten en ongelukkige formuleringen of zelfs het gebrek van kennis bij een startende audiofiel. gr. Marcel Het zich zelf afzetten op anderen en denken daardoor boven te komen drijven. Ja, dat zal met straf modereren echt niet veranderen. :biggrin: Neem het zoals het is ( of niet natuurlijk ) Klagen helpt niet in deze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts