Jump to content

Hootenannie

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Mss een idee om eens rond te kijken bij Ticketmaster USA.

Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan toen ik een paar weken naar de USA ging, en wat concerten wilde bezoeken daar.

Edit: Onder "Change Location" (rechts bovenin beeld) kun je de locatie aangeven waar je naar een concert wilt.

Houston is een stad waar muzikaal enorm veel gebeurt, elke avond een keur aan live muziek in de diverse gelegenheden. Beetje rondspitten op 29-95, kun je onderandere bands uit Houston op genre zoeken, en luister naar hun on-line radiostation voor wat er de komende weken gaat gebeuren.

Verder is het mijn ervaring dat je zo min mogelijk moet plannen maar het gewoon moet laten gebeuren, het leukste bandje speelt vaak om de hoek. Praat met de "locals".

Verder is het mijn ervaring dat je zo min mogelijk moet plannen maar het gewoon moet laten gebeuren, het leukste bandje speelt vaak om de hoek.
Juist, dat zijn de leukste vakanties. Laat je verrassen.

Da's heel vaak het leukste, maar in The States heb je op bijna iedere hoek van de straat wel een kroeg of zaaltje waar iemand op staat te treden, en dat is vaak echt heel veel te erg voor woorden. Daarom is vooraf een selectie maken in the States helemaal geen verkeerde keuze.

Je kan eens een keer geluk hebben, wat ik ook al eens gehad heb, maar helaas zijn veel te veel van die locale bands echt te erg om te blijven luisteren. Da's ook

Verder is het mijn ervaring dat je zo min mogelijk moet plannen maar het gewoon moet laten gebeuren, het leukste bandje speelt vaak om de hoek.
Juist, dat zijn de leukste vakanties. Laat je verrassen.

Da's heel vaak het leukste, maar in The States heb je op bijna iedere hoek van de straat wel een kroeg of zaaltje waar iemand op staat te treden, en dat is vaak echt heel veel te erg voor woorden. Daarom is vooraf een selectie maken in the States helemaal geen verkeerde keuze.

Je kan eens een keer geluk hebben, wat ik ook al eens gehad heb, maar helaas zijn veel te veel van die locale bands echt te erg om te blijven luisteren. Da's ook

Wij gaan ons best wel vermaken daar in de States maar een ander reisplan dan van Houston naar San Francisco in een week of 5, dat hebben we niet.

Ach Kraus, Houston, San Francisco is maar anderhalve dag rijden, tijd genoeg voor muzikale omlijsting dus :)

Oh, en Houston is de (live) muziek stad bij uitstek, ondanks alle verhalen over NY, Memphis, Detroit, New Orleans etc.