Jump to content

Nieuw amp, de Virtue Two

Manus
 Share

Recommended Posts

Vooruit dan maar. Ik heb geloof ik al meer dan een jaar geen berichtje meer gepost. Gewoon, omdat ik het schrijven en discussi

Geeft niks hoor, maar mag ik uit het uitblijven van reacties voorzichtig concluderen dat, althans op Hear, de interesse voor de 'T-ampachtige versterkers' verleden tijd is?

Ik heb de afgelopen dagen het forum eens flink nagepluisd en kwam ook niet veel recente berichten of verwijzingen over klasse-D versterkers tegen. Behalve dan een review van de Samsung AVR-20, die Arjen de Goeij de volgende opmerking ontlokte:

'Ik ben erg benieuwd hoelang je hem achteraf in je bezit zult hebben gehad. Mijn ervaring is dat een ruime meerderheid klasse D versterking toch niet zo gek lang in hun bezit houden, hoe enthousiast (ik heb zelfs n

Guest kikkervisje

Manus, speel al jaren met Klasse-D + Tube V.V. & Phono, heb geen enkele reden om daar verandering in te brengen. :)

Manus, speel al jaren met Klasse-D + Tube V.V. & Phono, heb geen enkele reden om daar verandering in te brengen. :)

Mooi. Met welke klasse-D speel je?

Guest KT88

Al geruime tijd een Hypex UcD400 met wat modjes, ben daar uiterst tevreden over.

Wil nog eens de switch mode voeding hiervoor proberen (tijd ontbreekt momenteel, ze liggen al wel klaar).