Seed7 Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Kletskoek, meten en de oren gebruiken zijn twee afzonderlijke zaken. Kraus had het niet over meten op zich maar over te veel meten. Het zal overigens nog lastig worden om de W&F van de TR van Kraus goed te meten. Dat zit al op de grens van wat meetbaar is en blijft het de vraag of je de W&F van de testplaat meet of die van de DT. Natuurlijk kun je irrelevante dingen meten, maar da's niet relevant. In Kraus' setup moet je niet meer met een testplaat meten (eigenlijk zou je dat ueberhaupt niet moeten doen omdat je dan geen benul van de meetonzekerheid hebt). Je moet een optische opnemer plaatsen die zo'n gestreepte glazen (quartz) plaat uitleest (o.a. Haidenhain heeft van dat spul). Tijdens de meting moet je b.v. eens de kanonnen van 1812 afspelen en zien of dat de speler beinvloed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Natuurlijk kun je irrelevante dingen meten, maar da's niet relevant. Nou, dan zijn we het daarover i.i.g. eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Tijdens de meting moet je b.v. eens de kanonnen van 1812 afspelen en zien of dat de speler beinvloed. Of Korn Nee, zonder gekheid, gisteren Issues van Korn gedraaid, had ik nog niet vaak gedaan sinds ik aan de DD ben. Is er wel een pleidooi voor, zware kost -ook voor een platenspeler, ineens ingewikkelde snelle loodzware riffs met v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Ik zat daar van Met snaaraandrijving raakte de definitie toch wel verloren, het werd allemaal nogal een rommeltje maar nu kon ik alles perfekt blijven volgen, de riffs, de basloopjes en het viel vooral op dat de vaart er perfekt in bleef. Zo had ik Korn nog niet ervaren, wat een genot Heb je er geen CD van dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts