aad602 Posted 6 juli 2009 Report Share Posted 6 juli 2009 Nee, Vroeger zonden stations horizontaal uit sinds 1993 - 1996 is dit verticaal geworden. (De tuner is uit 1980). Heb het nu zo hangen en wel een vooruitgang in verhouding tot een stroomdraadje Edit : je was me al voor met de uitleg Bedankt voor de input. Heeft er niemand iets te zeggen over stroom voorziening ? Ik kan het helemaal mis hebben maar volgens mij moet de afscherming van je coax kabel in het ondrerste gedeelte van je kroonsteentje. Of zie/begrijp ik het verkeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 juli 2009 Report Share Posted 6 juli 2009 Ik kan het helemaal mis hebben maar volgens mij moet de afscherming van je coax kabel in het ondrerste gedeelte van je kroonsteentje. Of zie/begrijp ik het verkeerd? Je begrijpt het goed, je kan even experimenteren welke stand de beste ontvangst geeft Maar meestal is dat met de afscherming aangesloten op het onderste gedeelte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 6 juli 2009 Report Share Posted 6 juli 2009 Beste 'Langspeelplaat' Een element die ouder is dan 6 a 7 jaar daar is de rubber demping van naar de andere wereld, dus als je een ander element wil aanschaffen is het advies , om een te nemen die niet ouder is dan een jaar of 4 dan kun je er nog een paar jaar mee doen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 6 juli 2009 Report Share Posted 6 juli 2009 Beste 'Langspeelplaat' Een element die ouder is dan 6 a 7 jaar daar is de rubber demping van naar de andere wereld, dus als je een ander element wil aanschaffen is het advies , om een te nemen die niet ouder is dan een jaar of 4 dan kun je er nog een paar jaar mee doen. MvG, Haudio De levensduur van een element is dus beperkt tot 7 jaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 6 juli 2009 Report Share Posted 6 juli 2009 Beste 'Langspeelplaat' Een element die ouder is dan 6 a 7 jaar daar is de rubber demping van naar de andere wereld, dus als je een ander element wil aanschaffen is het advies , om een te nemen die niet ouder is dan een jaar of 4 dan kun je er nog een paar jaar mee doen. MvG, Haudio De levensduur van een element is dus beperkt tot 7 jaar? Iemand die elementen verkoopt vind van wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 6 juli 2009 Report Share Posted 6 juli 2009 Beste 'Langspeelplaat' Een element die ouder is dan 6 a 7 jaar daar is de rubber demping van naar de andere wereld, dus als je een ander element wil aanschaffen is het advies , om een te nemen die niet ouder is dan een jaar of 4 dan kun je er nog een paar jaar mee doen. MvG, Haudio Haudio geld dat voor alle elementen of slechts alleen voor die uit jou verkoop voorraad? Met name Spido heeft er HEAR toch al vele male kond van gedaan dat het spelen met vintage elementen hem en zijn mede luisteraars zeer veel luister vreugde bracht. Ook op AudiogoN Forums zijn zeer veel liefhebbers laaiend enthousiast over allerlei oude tot zeer oude elementjes. Mijn eigen ervaringen zal ik je besparen. p.s. hier heeft al geregend en is het al een stuk koeler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juli 2009 Report Share Posted 6 juli 2009 Beste 'Langspeelplaat' Een element die ouder is dan 6 a 7 jaar daar is de rubber demping van naar de andere wereld, dus als je een ander element wil aanschaffen is het advies , om een te nemen die niet ouder is dan een jaar of 4 dan kun je er nog een paar jaar mee doen. MvG, Haudio De levensduur van een element is dus beperkt tot 7 jaar? En dan te bedenken dat bij speakers altijd wordt gezegd dat je beter rubber conusranden kunt hebben dan conusranden van foam. Die van mij hebben foam randen, dus die zouden dan nu (na zo'n 7 jaar) echt helemaal verpulverd moeten zijn... Niet dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 7 juli 2009 Report Share Posted 7 juli 2009 (edited) Langspeelplaat hier een voorbeeld van een NOS ( nieuw oude voorraad ) vintage element. Dit is een heel goed klinkend betaalbaar Empire element. Zie deze link": Reclameregels Hear Edited 8 juli 2009 by Moderator3 reclame ebay verwijderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts