Egbert Posted 24 juni 2009 Report Share Posted 24 juni 2009 Mijn CEC 5100 loopwerk leest (zoals de meeste CEC's en blijkbaar alle van dat type 5100) geen CD-R/W. Geeft niet, want die heb ik ook niet (nou ja, voor in de auto dan). Ik zag van de week een advertentie voor de TL 51-X, en daar staat bij: leest CD-R/W. Da's mooi. Gemeeld naar Clofis met de vraag hoe ik mijn 5100 ook zo ver krijg. "Helaas meneer, dat gaat niet". Zit hear iemand die het beter weet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 25 juni 2009 Report Share Posted 25 juni 2009 Zit hear iemand die het beter weet?Mijn Technics DVD-A10 leest ook geen cd-rom e.d. Wat dat betreft kun je beter zo'n Chinese allesvreter bij de Aldi kopen, daar heb je in principe meer aan. CEC heeft Sanyo loopwerken, misschien zou je op zoek kunnen gaan naar een Sanyo die wel alles leest Link to comment Share on other sites More sharing options...
eve Posted 18 juli 2009 Report Share Posted 18 juli 2009 Mijn CEC 5100 loopwerk leest (zoals de meeste CEC's en blijkbaar alle van dat type 5100) geen CD-R/W. Geeft niet, want die heb ik ook niet (nou ja, voor in de auto dan). Ik zag van de week een advertentie voor de TL 51-X, en daar staat bij: leest CD-R/W. Da's mooi. Gemeeld naar Clofis met de vraag hoe ik mijn 5100 ook zo ver krijg. "Helaas meneer, dat gaat niet". Zit hear iemand die het beter weet? Hallo, neem eens kontakt op met Ketelaar Hifi in `t Harde deze serviced de CEC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts