Jump to content

Michael Jackson overleden

musfed
 Share

Recommended Posts

mj is typisch zo'n artiest waarvan ik denk dat die bij wijze van spreken zijn ziel verkocht heeft aan de duivel.

zoveel roem,zoveel succes ....en dan ineens de prijs.

hoop dat ie rust heeft gevonden.

Zag het vanochtend in The Irish Times, maar zijn dood was nog niet bekend toen.

Het is triest.

Maar zijn laatste jaren konden mij niet meer bekoren. Ik zie hem nog steeds voor me als dat lekkere joch dat zo snel kon dansen en van die hoge kreetjes slaakte.

Het is niet voor niets dat de eerste pop-cd die ik op mijn Olive zette de cd Dangerous van hem was.

M :ph34r: rc

Dat gisteren onze Nederlandstalige trots Yasmine is overleden 37, vind ik stukken erger en triester

tja daar schrok ik ook van :blink:

dan denk je hoe is dat mogelijk ..................

"Dat iemand als Yasmine zo'n dramatische stap zette, weekt veel emoties los. Dat bewijzen ook de cijfers van de Zelfmoordlijn van het Centrum ter Preventie van Zelfdoding (CPZ). Daar telden ze driemaal meer oproepen dan normaal sinds het nieuws bekend is geraakt. Terwijl ze normaal twintig

Hij zag in ieder geval zwaar tegen die 50 concerten op. In eerste instantie waren er tien gepland, en dat vond hij al veel.

ja precies, ii denk dat ie zich bewust was dat ie dat niet aan kon.

ik hoorde dat er zelfs nog meer dan 50 zouden komen en dat dat allemaal beslist werd buiten hem om.

@ spido, jij hebt nog een vraag in het epos topic open staan. je hebt hem al gezien dus tijd genoeg gehad om een adrem antwoord te komen.

mj is typisch zo'n artiest waarvan ik denk dat die bij wijze van spreken zijn ziel verkocht heeft aan de duivel.

Ik zou eerder zeggen dat zijn vader MJ's ziel verkocht heeft..

Ik zou eerder zeggen dat zijn vader MJ's ziel verkocht heeft..

kun je ook iemand anders zijn ziel verkopen :blink:

zeg maar wel de lusten niet de lasten :lol:

Hij zag in ieder geval zwaar tegen die 50 concerten op. In eerste instantie waren er tien gepland, en dat vond hij al veel.

Ja ik zag er ook tegenop, wie weet wat er nog allemaal uitgekomen was

Het was ook even doorbijten wat er de laatste dagen allemaal op de radio gedraaid werd maar gelukkig is het bijna voorbij :D

Kijk maar uit, anders verkoop ik jouw ziel aan Spido :D
Die heeft zijn ziel al aan de duivel verkocht.

Normaal gesproken hoort een dode spiekerboer te rusten in zijn graf, onder een (spek)stenen grafzerk. Maar niet Spido, hij blijft rondspoken op dit forum. Dit spoken zal net zo lang duren tot hij zijn ultieme luidspreker heeft gevonden, pas dan zal hij zijn eeuwige rust vinden.

In mijn ogen is Michael Jackson zijn leven een grote leugen. Bovendien geloof ik niet dat hij zelf zijn muziek schreef.

HPMD

:lol: Typische HPMD-reaktie. Wat was er dan een leugen aan?

Alles. Over hem zelf, "zijn" kinderen, zijn operaties, zijn "huidziekte". Het was een heel megalomaan mannetje.

HPMD

Kijk maar uit, anders verkoop ik jouw ziel aan Spido :D
Die heeft zijn ziel al aan de duivel verkocht.

Normaal gesproken hoort een dode spiekerboer te rusten in zijn graf, onder een (spek)stenen grafzerk. Maar niet Spido, hij blijft rondspoken op dit forum. Dit spoken zal net zo lang duren tot hij zijn ultieme luidspreker heeft gevonden, pas dan zal hij zijn eeuwige rust vinden.

Zou hij een van die ondoden zijn uit de clip van Thriller?

Die met zo'n stenen grafzerk zo'n luguber grafstenen geluid maakt bij het verschuiven ervan?

M :ph34r: rc

Bovendien geloof ik niet dat hij zelf zijn muziek schreef.

Moet dat dan?

In mijn ogen wel, Henrie, als je als "fenomeen" bestempeld wordt of wil worden. Daarom is Elvis ook zo zwaar overschat. Die is echt niet beter dan Andre Hazes. Zit ook in hetzelfde genre.

Michael Jackson zou alleen als zanger of danser of gecombineerd bestempelt kunnen worden. Echter de eerste de beste operazanger zingt 10x beter. Blijft over Jackson de danser. Maar ook daarvan beklijft alleen de moonwalk. En die schijnt hij van de Franse mimespeler Marcel Marceau gejat te hebben... Bovendien heeft dansen niks met muziek te maken. Wederom in mijn ogen.

Een echt fenomeen schrijft speelt en zingt zelf.

HPMD

Bovendien geloof ik niet dat hij zelf zijn muziek schreef.

Moet dat dan?

In mijn ogen wel, Henrie, als je als "fenomeen" bestempeld wordt of wil worden. Daarom is Elvis ook zo zwaar overschat. Die is echt niet beter dan Andre Hazes. Zit ook in hetzelfde genre.

Michael Jackson zou alleen als zanger of danser of gecombineerd bestempelt kunnen worden. Echter de eerste de beste operazanger zingt 10x beter. Blijft over Jackson de danser. Maar ook daarvan beklijft alleen de moonwalk. En die schijnt hij van de Franse mimespeler Marcel Marceau gejat te hebben... Bovendien heeft dansen niks met muziek te maken. Wederom in mijn ogen.

Een echt fenomeen schrijft speelt en zingt zelf.

HPMD

Liever iemand die zijn liedjes niet schrijft maar een geweldig performer is zoals Elvis en MJ dan omgekeerd

Michael Jackson heeft meer songs geschreven dan je denkt hoor ...

Gr

Stef

@Stefk,

Zijn naam staat er misschien onder. Maar ik denk dat hij die heeft laten schrijven door anderen en ze gekocht heeft. En, net zoals met alles in zijn leven, mocht natuurlijk nooit iemand zeggen hoe de vork werkelijk in de steel zit. Maar ik zeg het je Stef en ook de anderen. Nu hij dood is zal er een beerput open getrokken worden waar je niet goed van wordt.

Die hele Jackson familie is geen knip voor de neus waard.

HPMD

Beste,

Over doden niets dan goeds !

MvG,

Haudio

Ja, zo lust ik er nog wel een! Moordenaars, verkrachters, OPLICHTERS, geboefte, kindermishandelaars, ouders die hun kinderen psychologisch ten gronde richten dan wel met trauma's voor het leven opzadelen.

Allemaal maar vergeten he Haudio als ze onder de zoden liggen. Diegenen die er mee door moeten mogen hun ellende houden,,,

HPMD

Guest kikkervisje
Ja, zo lust ik er nog wel een! Moordenaars, verkrachters, OPLICHTERS, geboefte, kindermishandelaars, ouders die hun kinderen psychologisch ten gronde richten dan wel met trauma's voor het leven opzadelen.

Allemaal maar vergeten he Haudio als ze onder de zoden liggen. Diegenen die er mee door moeten mogen hun ellende houden,,,

HPMD

Vraag mij zelf af wat jij nu met deze riool-posting denkt te willen bereiken. :confused: