HPMD Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Beste Kikkervis, wat bedoel je? Mijn reactie op Haudio? Of mijn vragen omtrent "the genius" Michael Jackson. Ik zou graag zien dat men "het fenomeen" wat kritischer benaderde. Sommigen "zien" het niet, maar die heb je altijd. Dus niet alleen maar hoera geroep, maar stel ook eens vragen omtrent het hoera geroep. HPMD Of mag Zembla ook niet meer van jou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Beste Kikkervis, wat bedoel je? Of mijn vragen omtrent "the genius" Michael Jackson. Ik zou graag zien dat men "het fenomeen" wat kritischer benaderde. Sommigen "zien" het niet, maar die heb je altijd. Dus niet alleen maar hoera geroep, maar stel ook eens vragen omtrent het hoera geroep. HPMD Vragen omtrent de nog niet begraven Michael Jackson? Jij somt een aantal zaken op waarvan jij slechts kennis hebt vanuit de roddelpers. En roddelpers is h Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Beste Kikkervis, sorry dat ik, in jouw ogen, je idool beledig. En, by the way, wie zegt dat dat uit de roddelpers komt? HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Blijft over Jackson de danser. Maar ook daarvan beklijft alleen de moonwalk. En die schijnt hij van de Franse mimespeler Marcel Marceau gejat te hebben... Gejat, gejat, Marceau was zeer gevleid iig: kijk maar Je zit ontzettend te zuurpruimen, maar ik heb me zelf ook nooit wat kunnen voorstellen bij MJ die een nummer schrijft. En muziek schrijven en het goed uitvoeren zijn twee dingen die los van elkaar staan, het mooiste is als ze in Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 moonwalk oant eind vant klippie Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 @Buizenbart, ik ben blij dat er nog meer mensen "gewoon" naar die zogenaamde sterren kunnen kijken. Ik word een beetje ziek van die blinde aanbidding door sommigen. @ M44, die kende ik ook nog niet. Dus al heel lang niks nieuws onder de zon. HPMD Alvast mijn excuses aan iedereen die ik beledig met de volgende conclusie. Ik kom niet verder dan de kwalificatie: vale trekpop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Beste Kikkervis, sorry dat ik, in jouw ogen, je idool beledig. En, by the way, wie zegt dat dat uit de roddelpers komt? HPMD als je niks met hem had, wat kan ie jou dan schelen. ik vond het ook niks , nu eigenlijk nog niet maar toch wel gek dat ie weg is. zelfde zou ik hebben met andre van duin. je groeit ermee op en als dat weg is...toch gek. en sommige mensen zijn idd in en in slecht maar daar hoorde hij toch niet bij? gewoon een vreemde gekke mijnheer die geen realiteitstoetsing had. waarschijnlijk had ie het leven moeten ab-x Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 @M44, omdat hij altijd zo gehyped is en nu in de actualiteit nog meer gehyped wordt. Ik doe dit even ter nuancering van het vale trekpop fenomeen. HPMD Ja met sommige dingen groei je op al deed je dat liever niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 @M44, omdat hij altijd zo gehyped is en nu in de actualiteit nog meer gehyped wordt. Ik doe dit even ter nuancering van het vale trekpop fenomeen. HPMD Ja met sommige dingen groei je op al deed je dat liever niet. oke wat jij wilt. we mogen allemaal zeggen wat we willen............ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 HPMD, je beledigd mij in elk geval hiermee niet in mijn ogen zet jij alleen maar je zelf te kijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 in mijn ogen zet jij alleen maar je zelf te kijk. Flink te kijk zelfs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Ik zou niet weten waarom? HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Wat een gedoe weer zeg. Wat je er ook van mag vinden, MJ heeft een paar top-albums gemaakt EN hij heeft het behoorlijk lang volgehouden. Dat lukt niet zonder over de benodigde kwaliteit te beschikken. Veel kunst kan ik ook niet waarderen maar van veel daarvan kan ik wel zegen: Het heeft kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maarten1970 Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Ik zou graag zien dat men "het fenomeen" wat kritischer benaderde. Sommigen "zien" het niet, maar die heb je altijd.Dus niet alleen maar hoera geroep, maar stel ook eens vragen omtrent het hoera geroep. HPMD Of mag Zembla ook niet meer van jou. Zembla onderbouwt kritiek in het algemeen beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Ik zou niet weten waarom? HPMD Een veelzeggend antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Ik had niet zoveel met Michael Jackson, maar vind het toch wel triest. Op de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Beste, Over doden niets dan goeds ! MvG, Haudio Ja, zo lust ik er nog wel een! Moordenaars, verkrachters, OPLICHTERS, geboefte, kindermishandelaars, ouders die hun kinderen psychologisch ten gronde richten dan wel met trauma's voor het leven opzadelen. Allemaal maar vergeten he Haudio als ze onder de zoden liggen. Diegenen die er mee door moeten mogen hun ellende houden,,, HPMD HPMD, Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen, misschien wel eens van gehoord. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 HPMD negeren is ook een optie. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Laat ik het zo zeggen ik had nooit met hem willen ruilen, voor geen goud. Het was een zwaar beschadigde man. Met flinke trauma's van uit zijn jeugd. En al dat gezwam nu, achteraf dus van de heren doctoren, dat is te laat. Let maar op straks dan begint de hele psychologische bullshit... Hadden ze twintig jaar geleden wat beter op moeten letten toen ie niet zijn ziel maar zijn neus verkocht aan de duivel. Dat is de start geweest van raar en vreemd gedrag (onderliggend psychotisch noemt men dat ook wel). Volgens mij zelfs ook body morphic disorder lag er ook wel aan ten grondslag. Maar zo zijn er veel zaken waar je van kan zeggen dat hij er aan leed. Feit is dat, en dat is mijn mening, als de mensen die echt dichtbij hem stonden een ietsje beter hadden opgelet..... Nee had niet willen ruilen. Ik hoop dat ie vrede heeft. Ik had niks met 'm maar het is wel wat M44 zegt. Je mist het wel.... Enne de ziel van M44 aan spido verkopen... Waarom Spido zo straffen . Het was en is een icoon, daar kan je niet omheen, of je hem nou wel of niet goed vind/vond. Nu even wat anders, denk je dat er nu met de carnaval ook nieuwe feestneuzen komen? Sorry, grapje op zijn tijd moet kunnen. Dre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Laat ik het zo zeggen ik had nooit met hem willen ruilen, voor geen goud. Het was een zwaar beschadigde man. Met flinke trauma's van uit zijn jeugd. En al dat gezwam nu, achteraf dus van de heren doctoren, dat is te laat. Let maar op straks dan begint de hele psychologische bullshit... Hadden ze twintig jaar geleden wat beter op moeten letten toen ie niet zijn ziel maar zijn neus verkocht aan de duivel. Dat is de start geweest van raar en vreemd gedrag (onderliggend psychotisch noemt men dat ook wel). Volgens mij zelfs ook body morphic disorder lag er ook wel aan ten grondslag. Maar zo zijn er veel zaken waar je van kan zeggen dat hij er aan leed. Feit is dat, en dat is mijn mening, als de mensen die echt dichtbij hem stonden een ietsje beter hadden opgelet..... Nee had niet willen ruilen. Ik hoop dat ie vrede heeft. Ik had niks met 'm maar het is wel wat M44 zegt. Je mist het wel.... Enne de ziel van M44 aan spido verkopen... Waarom Spido zo straffen . Het was en is een icoon, daar kan je niet omheen, of je hem nou wel of niet goed vind/vond. Nu even wat anders, denk je dat er nu met de carnaval ook nieuwe feestneuzen komen? Sorry, grapje op zijn tijd moet kunnen. Dre zag je zijn zus la toyota jackson. die krijgt al bijna dezelfde neus. die vader heeft ze denk ik echt en minderwaardigheid aangepraat met als issue "neger uiterlijk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 die vader heeft ze denk ik echt en minderwaardigheid aangepraat met als issue "neger uiterlijk" Nogal ja Was ook wel bekend toch, dat ie steeds tegen Michael zei dat ie lelijk was? Zo'n schattig jongetje, heeft ie vast veel plezier van gehad.. Maar voor zichzelf heeft ie er ook problemen mee lijkt me: Wat een gluiperd btw. Als ik er even mijn amateurpsychologie op mag loslaten lijkt hij me een simpele redenering gehad te hebben: "Ik ben zwart en dus arm. Ik wil meer bereiken, dus moet ik zoveel mogelijk als de blanken zijn." En zusje Janet (waren we froeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 Nou.... vader heeft het niet alleen gezegd maar het er ook in geslagen. Ik kan me er heel wat bij voorstellen dat Michael daar fikse trauma's aan over heeft gehouden. Tja allemaal mosterd na de maaltijd. AI, Latoya is idd wel de vrouwelijke afspiegeling van.... Zelfs dezelfde ongelukkige blik in de ogen. Janet.... tja dat was vroeger een lekker wijf hihihi. En dan waren er nog een paar maar daar hoor je niks meer van. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 En dan waren er nog een paar maar daar hoor je niks meer van. "Which one's Tito?" riep Beavis altijd als de Jackson 5 op tv waren Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 3 juli 2009 Report Share Posted 3 juli 2009 Eigenlijk is het overal hetzelfde, overal word dezelfde onzin over de beste man geschreven. Dat ie dood is dat is erg jammer. Heel erg jammer zelfs. Vroeger was is best wel een fan.. Nu kunnen alle aasgieren om hem heen lekker veel geld aan hem verdienen...... Vooral de roddelbladen...... Het was een goede artiest die hele mooie shows op de planken heeft gezet, mooie nummers heeft geschreven. Ik probeer me alleen voor te stellen hoe het was voordat ie beroemd werd en zijn vader hem zo drilde... en in elkaar sloeg als ie zijn best niet deed. Wat heeft dat wel niet voor een invloed op een kind...... Niet alleen Michael is daar slachtoffer van geweest..... Daarom zeg ik dit, waarom heeft iedereen een oordeel over hem en zoveel anderen klaar in deze wereld. Wie heeft hem ooit echt gekend... Je kan hem beter herinneren om wat hij heeft gedaan voor de muziek. r.i.p. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 juli 2009 Report Share Posted 3 juli 2009 Eigenlijk is het overal hetzelfde, overal word dezelfde onzin over de beste man geschreven. Dat ie dood is dat is erg jammer. Heel erg jammer zelfs. Vroeger was is best wel een fan.. Nu kunnen alle aasgieren om hem heen lekker veel geld aan hem verdienen...... Vooral de roddelbladen...... Het was een goede artiest die hele mooie shows op de planken heeft gezet, mooie nummers heeft geschreven. Ik probeer me alleen voor te stellen hoe het was voordat ie beroemd werd en zijn vader hem zo drilde... en in elkaar sloeg als ie zijn best niet deed. Wat heeft dat wel niet voor een invloed op een kind...... Niet alleen Michael is daar slachtoffer van geweest..... Daarom zeg ik dit, waarom heeft iedereen een oordeel over hem en zoveel anderen klaar in deze wereld. Wie heeft hem ooit echt gekend... Je kan hem beter herinneren om wat hij heeft gedaan voor de muziek. r.i.p. Mooie post ... !! gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts