Jump to content

Weer een grootheid ontvallen uit de muziek

paul demo
 Share

Recommended Posts

1 - twee keer per dag 0,5 milligram Xanax, een middel tegen angstgevoelens, gespannenheid en paniekstoornissen.

2 - 100 milligram Zoloft, een antidepressivum

3 - 20 milligram Paxil, een antidepressivum. Het middel werkt ook tegen nervositeit en dwangmatige handelingen.

ik tel toch echt 3 van die depressivum's :rolleyes:

en er is ook nog zoiets als wisselwerking der verschillende medicijnen :blink:

paxil zegt me niks eerlijk gezegd

en dan combineren met benzo's en morfine.......................damn alleen de combi benzo en morf is al heftig :huh:

volgens mij heeft de arts hem gewoon een handje geholpen. die aankomende concerten had ie toch nooit gekund.

ik denk echt dat er om beeindiging van zijn leven is gevraagd door michael zelf.

hij was beter af geweest in het alternatieve circuit dan in het reguliere dat draait op toedienen van gevaarlijke chemische stoffen.

groet

Dat ligt eraan of je echt ziek bent of niet. Kijk maar naar mevrouw Millecam. Die had beter wat gevaarlijke chemische stoffen kunnen innemen, dan had ze misschien nog geleefd...

Guest kikkervisje

Niemand HEAR kende Michael Jackson persoonlijk. Weet dus niets uit betrouwbare bron.

Van de TV heb ik begrepen dat zelfs de naaste familie nog niet weet wat er nu precies gebeurd is.

Maar HEAR wordt er op een smakeloze manier de paparazzi maffia geciteerd.

IMHO mis plaatste sensatie. Waarom moet dat nou?

hij was beter af geweest in het alternatieve circuit dan in het reguliere dat draait op toedienen van gevaarlijke chemische stoffen.

groet

ligt eraan wie hem in dat cirquit had behandeld ;)

daar lopen ook( nadruk op OOK) veel kwakzalvers rond.

Niemand HEAR kende Michael Jackson persoonlijk. Weet dus niets uit betrouwbare bron.

Van de TV heb ik begrepen dat zelfs de naaste familie nog niet weet wat er nu precies gebeurd is.

Maar HEAR wordt er op een smakeloze manier de paparazzi maffia geciteerd.

IMHO mis plaatste sensatie. Waarom moet dat nou?

beetje speculeren......is menselijk denk ik :)

merk ook dat het me wel raakt dus erover kletsen is wel goed.

een beroemdheid is van iedereen ....toch?

Dat is precies de reden dat ie een beetje raar werd de laatste jaren (nou ja, zeg maar na Thriller)...

mogelijk wel.volgens mij zei kraus het ook. de beste man heeft nooit de realiteit gekend.

school, bijbaantje, alleen zijn of met vrienden buiten spelen, examenfeest enz enz.

de man heeft een artificieel leven geleid. onderzoek waardig

Dat is precies de reden dat ie een beetje raar werd de laatste jaren (nou ja, zeg maar na Thriller)...

mogelijk wel.volgens mij zei kraus het ook. de beste man heeft nooit de realiteit gekend.

school, bijbaantje, alleen zijn of met vrienden buiten spelen, examenfeest enz enz.

de man heeft een artificieel leven geleid. onderzoek waardig

En vanaf zijn vroege jeugd gepusht door z'n pa en ma. Altijd fijn zulke ouders...

• 2 weeks later...
Guest Rein!

Ik zit net de Dangerous tour te kijken. Dat vond ik al niet echt leuk meer.

Uit een raar soort hang naar weemoed toch maar even Michael op zijn best opgezet:

Off the Wall en Thriller. Bad mag er ook nog zijn, heb daar in de loop van de tijd meer respect voor gekregen. Wellicht ook omdat al z'n volgelingen z'n impact zo ongeveer volledig ontberen.

Het zag er nog overtuigend uit in dat laatste stuk video. Misschien niet meer het tempo (voor wie dat interessant vond) van weleer, maar nog wel de allure.

Thriller, gisteren van mijn zus geleend. Lekker Billie Jean, Thriller en Beat it gedraaid, vooral om het eens op een goede set te horen en eens volop van de produktie te genieten. En dat heb ik gedaan, amper op de zang gelet :D Het zit echt fantastisch in elkaar, het deed me trouwens aan de produktie van Prince uit die tijd denken, daar zit ook z

Thriller, gisteren van mijn zus geleend. Lekker Billie Jean, Thriller en Beat it gedraaid, vooral om het eens op een goede set te horen en eens volop van de produktie te genieten. En dat heb ik gedaan, amper op de zang gelet :D Het zit echt fantastisch in elkaar, het deed me trouwens aan de produktie van Prince uit die tijd denken, daar zit ook z

• 1 year later...

Amerikaanse songwriter George David Weiss is maandag op 89-jarige leeftijd overleden.

Dat heeft zijn vrouw gezegd tegen de Amerikaanse krant The New York Times, die daarover dinsdag berichtte.

Bronnen:

http://www.nytimes.com/2010/08/24/arts/music/24weiss.html?_r=1&scp=1&sq=weiss&st=cse

http://en.wikipedia.org/wiki/George_David_Weiss

http://www.telegraaf.nl/prive/7464412/__George_David_Weiss_overleden__.html?p=4,1?sn=prive

http://music-mix.ew.com/2010/08/24/what-a-wonderful-world-george-david-weiss/

Weiss schreef onder meer de tekst voor de liedjes What a Wonderful World van Louis Armstrong (1967) en Can't Help Falling in Love van Elvis Presley (1961). Op basis van een Afrikaans volksliedje maakte Weiss de wereldhit The Lion Sleeps Tonight van The Tokens (1961). Ook schreef hij muziek voor films en musicals.

In 1984 werd Weiss opgenomen in de Songwriters Hall of Fame.

• 1 month later...
  • 4 years later...

Het intens verdriet kan je ook als zijn levenselixir beschouwen, and nobody wants that the bottle runs dry ...

Heb het genoegen gehad hem als jonge snaak, zo'n 25j geleden denk ik, te zien op Blues Peer ... Impressive