Stefano Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 wie kan mij helpen aan de "Fs" van de woofer van de Kef cresta 10. ik wil namelijk zelf transmissielijn speakers bouwen, oftewel hoelang moet de gang zijn vanaf de woofer tot hij uit de luidspreker kast komt. groetjes thnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 Ik dat je dat beter kunt laten nameten bij een speaker diy zaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 wie kan mij helpen aan de "Fs" van de woofer van de Kef cresta 10.ik wil namelijk zelf transmissielijn speakers bouwen, oftewel hoelang moet de gang zijn vanaf de woofer tot hij uit de luidspreker kast komt. groetjes thnx Een TL met een 13 cm woofertje? Het kan natuurlijk wel... Een bekend ontwerp was destijds de Daline met een KEF B110 er in. Schat zo de Fs van die Cresta wooferts op iets van 45 Hz. Met een soundcard en een frequentiegenerator progje is het redelijk makkelijk zelf te meten. Steek hier je licht eens op: http://zelfbouwaudio.nl/forum/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano Posted 2 juli 2009 Author Report Share Posted 2 juli 2009 wie kan mij helpen aan de "Fs" van de woofer van de Kef cresta 10.ik wil namelijk zelf transmissielijn speakers bouwen, oftewel hoelang moet de gang zijn vanaf de woofer tot hij uit de luidspreker kast komt. groetjes thnx Een TL met een 13 cm woofertje? Het kan natuurlijk wel... Een bekend ontwerp was destijds de Daline met een KEF B110 er in. Schat zo de Fs van die Cresta wooferts op iets van 45 Hz. Met een soundcard en een frequentiegenerator progje is het redelijk makkelijk zelf te meten. Steek hier je licht eens op: http://zelfbouwaudio.nl/forum/index.php bedankt tja die 13 cm ik wil de luidsprekers ook bouwen voor de hobby , gewoon een goedkope test maar wel leuk om te doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts